![]() |
De tijd gaat door. -Originele titel :]-
Als het even niet meer gaat
En de klok het volgende uur aanslaat Denk dan aan hij die om je geeft Die voor en naast je leeft Als de seconden van je horloge doortikken En je de leegte van binnen voelt prikken Denk dan aan hij die jou niet opgeeft Hij die met jou samen in je dromen zweeft Vergeet de tijd voor heel even Sta stil voor een moment Denk dan aan alles Dat jullie samen voorelkaar kregen |
Jammer dat je laatste strofe niet aansluit bij de rijm die je eerder gebruikte. Ik vind nl dat je ondanks de strakke rijm toch orgineel blijft met je gerbuikte woordenschat.
Ik vind het geheel hier en daar niet kloppen qua ritme, misschien lees ik het verkeerd? of valt het andere ook op? Het heeft goede en minder goede kanten vind ik ;) MAAR zeker niet slecht... |
De laatste strofe is ook meer een opsomming zeg maar. 'k vond het mooier om 2 zinnen bij te doen.
Je moet het wel lezen met een skyradio-voorlees-stem he :D ;) |
echt wel mooi!dat je de laatste strofe hebt verdubbelt staat heel goed!dat doe ik zelf ook wel 'ns...
|
vind de overduidelijke rijm wat zonde, het gevoel in het gedicht spreekt wel, maar net neit genoeg, het blijft een beetje onpersoonlijk lijkt het wel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |