![]() |
Agent Venlo buiten bewustzijn geslagen
VENLO - De politie Limburg-Noord heeft zondagochtend twee inwoners van Venlo aangehouden nadat een politieagent buiten bewustzijn was geslagen. De man moest in het ziekenhuis worden behandeld voor kneuzingen en een bloeduitstorting bij zijn oor, maar kon later naar huis.
Rond vier uur 's nachts hielden twee surveillanten op de Oude Markt in Venlo een bromfiets aan, waarop drie personen zaten. De 19-jarige bestuurster verzette zich hevig, haar vriend sloeg de politieman van achteren neer. Zijn collega gebruikte pepperspray waarop de man vluchtte, maar hij werd enige tijd later met behulp van een politiehond opgepakt. bron: nu.nl |
Venlo is the place to be! Pff! Gezellig...Achterlijk!
|
JA ook hier heb ik geen woorden voor. Wat is dat toch de laatste tijd met al dat geweld ?. Het klinkt heel hysterisch maar het lijkt alsof we in de wereld het allemaal een beetje kwijt zijn. Ook in Nederland ,het ene incident na het andere. Vervelend gewoonweg. :(
|
onbegrijpelijk. Ik kan niet begrijpen dat er zoveel mensen zijn zonder 'gevoel'. Zeker neit nadat er een paar dagen voor een 'medeburger' is doodgeslagen. Echt dom!!!!
xx |
Ik hoop dat die politiehond de dader flink inzn poten heeft gebeten...zal em leren...
|
het houdt niet op daar..je zou juist denken dat men daar wat "liever" is door de schok van de andere gebeurtenis
|
Niet te geloven... Zomaar de politie aanvallen, wat een idioten :/
|
Venlo is altijd al een ongelooflijk asociale rotstad geweest...je hoeft alleen maar naar het nieuws te kijken om te zien wat voor tuig daar op straat rondloopt...
|
Citaat:
Maar hoe dan ook t blijkt wel weer dat er bepaalde mensen geen moraal, gevoel en geweten hebben en al helemaal niks schijnen te kunnen leren... Triest heel triest... :o |
Ik vind dat de politie gewoon eerder zijn pistool moet/mag trekken. Dat wint respect.
|
Citaat:
|
Wat is hier zo bijzonder aan dit gebeurt in Leiden zo vaak dat een agent geslagen wordt of gebeten ook in andere steden.
|
Citaat:
|
de oplossing voor deze ellende is te vinden in 'De puinhopen van 8 jaar paars', maar dat is voor de meesten hier te hoog gegrepen
|
Citaat:
|
elke politieke partij heeft oplossingen voor problemen.
|
wat ik me nou afvraag,
(is misschien niet helemaal ontopic, ik ben niet goed op de hoogte van dit geval, maar die jongens die die andere jongen in venlo doodsloegen waren marokkaners) waarom zijn het nou meestal buitenlanders die dit soort dingen doen??? (let op 'meestal' he) |
Gebeurd wel vaker, big deal. Aangezien het én vaker gebeurd dat er geweld word gepleegd, én er al een overdaad van topics daarover is geweest de afgelopen tijd gaat deze dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |