![]() |
Volwassene in mij....
Volwassene in mij...
ik mag dan nog een kind wezen ik kan toch mooi al lezen en schrijven kan ik ook vandaar deze strook van rijmende woorden en zinnetjes want stilletjes is er iemand in mij die schuilt en ze kan er niet uit en ze huilt een ouder iemand die het leven maar al te goed begrijpt maar wil geen spijt hebben van beslissingen die iemand moet nemen die het leven maar al te goed begrijpt dus diegene blijft hier schuilen en ik zal voor haar huilen en ik zal voor haar dichten tot het op een dag licht wordt en diegene uit haar schuilplaats komt en kijkend naar de zon besluit maar in mij te blijven en ik zal voor haar schrijven maar tot dan ben ik een kind Milou |
ik vind het te gerijmd, het doet me niet zoveel
|
Simpel, niet uitgewerkt, onzinnig, vreemd soortige zinnen, makkelijk taalgebruik, niets nieuws verteld, geen vast metrum, geen goed ritme, niet eens een soort van gevoel erin gelegd...
Het komt op me over als een sinterklaasgedicht over jezelf...Ik vind het absoluut niet goed, misschien klink ik wat bot, niet zo bedoeld maar zie de hier bovenstaande kritering, het is gewoon niets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |