![]() |
Van welke film.........
........werd je helemaal stil, was je helemaal weg van??
ik heb net Meet Joe Black gekeken en ik was er helmaal stil van (en niet alleen omdat Brad Pitt erin meedoet). |
American Beauty
Die perfectie... |
The Blair Witch Project, Monster's Ball, Contact, The Shawshank Redemption, Bloody Angels, en nog veel meer...
Maar dat ze me stil achterlaten betekent niet automatisch dat het een geweldige film was, het is meestal een droevig of indrukwekkend einde dat me laat 'hangen'. 8MM is een goed voorbeeld waar ik de film matig vond maar het einde had een melancholische sfeer waar ik helemaal stil van werd. |
FotR.. die kan ik echt honderd keer zien gewoon
|
ik was nogal stil van Pearl harbor ...vooral toen ze uit een vliegtuig stapte met een doodskist ...en bij men of honor ...goede sfeer
|
La Vita é Bella
|
Van zoveel.
Een greep: LotR, La vita e bella, Memento, The shawshank redemption... |
tja van een heleboel films, LOTR, Pearl Harbor enz.
|
Pearl Harbor en toen ik voor eht eerst Terminator 2:Judgment Day zag :D
The shawshank redemption moet ik nog zien maar die komt misschien in november op tv |
Citaat:
:confused: |
Sweet November. Die heb ik in mijn eentje op de bank onder mijn dekbed liggend gekeken en ik heb helemaal in die film gezeten. Ik voelde daardoor heel erg met die hoofdpersonen mee.
Ik was helemaal onder de indruk. |
Citaat:
Ik werd eigenlijk vaker stil van scenes ipv hele films. Bijvoorbeeld Battle Royale, de scene waarin het spel wordt uitgelegd aan de klas. Een jongen wordt vermoord omdat ie niet luistert, een meisje krijgt een mes door dr hoofd omdat ze zit te fluisteren...Toen ik dat de eerste keer zag dacht ik echt: Wow :eek: :) Ook de eindscene van La Haine is even schrikken :) |
The Green Mile, Blind Faith, The Godfather part III, When Trumpets Fade, Braveheart, K-PAX, The Shawshank Redemption, Carrie, Bringing Out the Dead
ETC. ETC. |
Twelve Monkeys. Vooral bij de laatste luchthavenscène, waar alles op z'n plek viel.
|
redelijk wat films, idd the green mile, La vita e bella en van Daens was ik misschien nog wel het meest onder de indruk :/.
|
The Deer Hunter
|
een heleboel eigenlijk, maar de afgelopen tijd was la fabuleux destin d'amelie poulain zo'n film (ik kan niet ophouden over die film :))...
maar weet niet of het direct om gelukkige films gaat? want van bv american history x, the green mile, schindler's list, wordt ik ook erg stil... o en van good will hunting wordt ik ook heel stil :) dat einde als ie weg rijdt met die muziek >zucht< wordt er zelfs nu stil van :) eigenlijk wordt ik van bijna alle films stil, want na een film heb ik altijd zoiets van woh, even laten bezinken zeg maar, alleen als het echt een kut film is, of als ik niet in een filmbui was... bv blair witch 1 had ik dat niet, zat totaal niet in de film... maar verder wordt ik dus wel van bijna alle films even stil.... |
Citaat:
|
La vita é bella
The green mile En nog wel een hoop meer.. |
Les Miserables. Ik had de tranen in mijn ogen staan :eek:
|
Cannibal Holocaust, toch wel een groffe film en de laatste zin deed het hem toch wel.
Braveheart, dat William Wallace dood ging maakt mij toch wel even stil. |
todos sobre mi madre (all about my mother)
|
Citaat:
fellowship of the ring |
Citaat:
American Beauty werd ik wel even stil van. En in het midden van Full Metal Jacket ook, aan het einde van het eerste deel. |
Citaat:
|
Shindler's List
|
Armageddon, The Green Mile, Saving Private Ryan, When Trumpets Fade, Blade, LotR, Fight Club, enz enz
|
Ik ben eigenlijk nooit echt stil meestal zit ik van ..Wow wow ..tering hey ...check dat! ..
:D |
dead poets society, echt om te janken sommige stukken.
en legends off the fall. (y) |
6th sense
|
Citaat:
|
Citaat:
|
the green mile en saving private ryan
|
The Green Mile, heel ontroerend op een gegeven moment
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Evita.
Noem het een flutfilm, noem het een clichématige film, noem het een Holleywood-film, maar mijn affectie zal het altijd blijven hebben. Het is een goede film. Ja, ik waardeer Evita. |
the deer hunter
|
Ik was helemaal stil van Gladiator, Braveheart (als Maximus en William Wallace dood gaan krijg ik altijd een brok in mn keel :D )en Signs en LotR I en er zijn nog wel meer films...dit zijn van die films waar ik naderhand nog lang over nagedacht heb. Als ik dit heb vind ik het een goede film...heb ik nooit bij films die me niet boeide.
|
dancer in the dark, fight club, blair witch project
indrukwekkende eindes.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |