![]() |
Kennen jullie Zao?
Zao is een snoeiharde hardcore metalband die al 4 of 5 cd's uitheeft. Ze dragen een christelijke boodschap uit, maar dat hoor je niet echt goed terug. het is knalhard, maar erg emotioneel. Ze zijn nu uit elkaar, helaas, maar het is wel de moeite waard ze uit te checken.
Download maar eens deze nummers: 5 year winter Alive is Dead Violet Angel without wings Man in the womb Mede mogelijk gemaakt door: -86dagreed |
Wat voor zanger hebben ze?
|
Een man met 2 armen, 2 benen en 2 ogen.
|
Check hun wereld cd: The splinter shards the birth of seperation!
|
Citaat:
|
Doe eens iets sturen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoals ik |
Hij krijst en blehrt en is niet geschikt voor mensen die van mietjes muziek houden
zoals eXo |
Citaat:
Niet wat voor een zanger :P Maar hij gaat behoorlijk tekeer inderdaad. |
Maar sinds wanneer houdt Rhinus van snoeiharde metal hardcore?? Met krijsende zangers?
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Je sig!! (y) (y) (y) Folsom Prison Blues! als je van Johnny Cash houd ben je m'n vriend |
Oh is het ZAO! Ik had er een keer wat over gelezen, volgens mij in de Visie, en ik dacht hey, een BAND in een Christelijke TV-gids..! Dus ik zoeken... maar ja, je vind natuurlijk niks als je naar ZOA zoekt terwijl het ZAO moet zijn...
Ik ga eens downloaden..!.. |
waarom staat er Rhinus bij de topicaanmaker? Daar moet mijn naam staan, beste forumbaas, lees andere topic beter
|
Snoeihard ja jongen???
hmmz 'k vind het niet meer zo veel aan alleen het nummer endure is wel grappig. |
Ik heb de Topic gemaakt.
"hardcore metalband " is een band die lijkt op..? Waarom vraag ik dit? Ik kan ook gewoon 1 nummer downloaden en dan heb ik antwoord op mijn vragen.. |
heb een paar nummers gehoord van een gast bij me op school, ik vond het toen wel vet, vette zanger ook, zou zo bij een bm-band kunnen zingen..:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat ervandoor met iemand andermans topic lul! |
Ik ben er zelf ook niet zo trots op.
|
Citaat:
|
ik moet zeggen, wat een kutzang (n) muziek wel in orde, maar bijzonder :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |