![]() |
me ex wil me terug help wat nu
me ex zij dat ie het wel opnieuwe wil proberen,,
ik geef nog veel om me ex, maar kheb nu een vriend waar ik ook om geef. maarjah nu hij mij terug wil krijg ik natuurlijk wel weer gevoelens voor hem omdat ik al om hem gaf, twas me eerste liefde, en al heeft ie dingen geflikt khou nog steeds van hem maarrr dr is wel een probleempje, kheb me nieuwe vriend nou en die heeft me pas een hele dure tel gegeven, en hij koopt steeds spullen voor mij, ik zeg dat dat niet hoeft maarjah hij wil het en vind het niet erg,, en omdat ik ook nog best van me nieuwe vriend hou, twijfel ik wat ik nou moet doen. want ik weet nu niet voor wie ik moet kiezen :confused: , ik wordt echt gek van twijfels.. marjah zal ik maar gewoon die tel terug geven aan hem, wantjah als het nou echt weer iets wordt met me ex xuzzzzzzzz |
Pff het gaat toch niet om die telefoon...
Ik zou je ex niet zomaar terug nemen. Het is niet zomaar uitgegaan. Denk daar maar eens goed over na, voordat je je huidige vriendje laat schieten. |
Ik zou me om die cadeaus niet druk maken. Je vriend kiest er zelf voor om die dingen voor jou te kopen, daar vraag jij niet om. Je vriend kan met zijn cadeaus jou niet "kopen", het geeft hem niet de garantie dat jij bij hem blijft en dat hoort hij zelf ook te weten.
Verder is het jouw keuze en die kan niemand voor je maken, maar denk wel even goed aan het motief van jouw ex om het weer te willen proberen. Hij weet neem ik aan dat je nu een andere vriend hebt. Pas op dat het geen jaloezie van hem is, als het feit dat jij nu een ander hebt de drijfveer is dan zit er iets goed fout. Maak een afweging, maak je keuze, maar blijf niet te lang twijfelen, en precies wat Rosi zegt: bedenk ook waarom het uit is met je ex, en waarom je nu met je nieuwe vriend bent. Dat is niet voor niks. |
TIS JE EX
het is JE EX HOU HET DAARBIJ |
Als je bij iemand blijft omdat die persoon je dure dingen geeft dan ben je toch echt verkeerd bezig. Bij mensen die een relatie aanhouden om de spullen die ze krijgen, komt er eigenlijk maar 1 woord in me op.
|
Citaat:
Verder zijn er nog grofweg twee mogelijkheden als het gaat om bij iemand blijven om de dure spullen, namelijk blijven uit hebzucht en blijven uit plichtsgevoel/schuldgevoel. In jouw stukje omschrijf jij de eerste soort, ik denk dat het hier meer om de tweede gaat. Ook niet erg verstandig, dat is waar, maar we weten ook niet of het alleen om die reden is dat ze bij haar vriend is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |