![]() |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier...
Ik moet 10 kilo kwijtraken iig voor eind April, zodat ik in mn oude klasse terrecht kom van mijn sport.
Wat is een goeie maar toch gezonde manier om dat z.s.m. te doen, en hoe krijg je overtollig vet weg. |
Veel bewegen/sporten, gezond eten (en voldoende) en veel (water) drinken. Dat zijn de enige dingen die ik weet waardoor het op een gezonde manier kan. Vraag eventueel advies aan een dietiste en ga naar een sportschool ofzo, daar kunnen ze je vast wel helpen.
|
Ik at altijd heel onregelmatig en had hele vage eetgewoontes. de hele dag niets eten en dan de koelkast plunderen bv. Ik had geen overgewicht maar was daar (en ben daar nog steeds) bang voor.
Mijn moeder heeft me toen een lijstje gegeven waar ik me aan moet houden. Het is niet echt lijnen maar een gezond eetpatroon. 2-3 boterhammen s' ochtend met beleg tussendoortje 2-3 boterhammen s' middags met beleg tussendoortje en het avondeten je hebt dan ook weer dat je zoveel gram moet eten van aardappels en rijst enzo. Maar omdat jij ook sport maakt dat niet zoveel uit. |
kan je ook vet verliezen zonder hardlopen maar gewoon in je kamer oefeningen doen :rolleyes:
|
Dit hoort in het lijntopic en is een best wel grote up?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |