![]() |
Ongesteldheid...vraagje
Kan een meisje zwanger worden als ze ongesteld is?? Dus als ik klaar kom in haar vagina als ze ongesteld is?? had namelijk ergens gehoord dat het niet zo is
|
Probeer t uit.
|
zwanger raken kan altijd; OOK als ze ongesteld is. Bovendien kan je nog altijd SOA krijgen dus dat condoom is totdat je een vaste relatie/huwelijk hebt zeker aan te raden
|
kans is misschien kleiner (weet ik niet) maar het kan zekerwel
|
Citaat:
Ik dacht dat alleen bij een eisprong kon :confused: |
IK heb inderdaad ook zoiets gehoord...:) Daarom vraag ik het ook hier...
|
Hier ben ik beslapen? :confused: Kga maar eens een opfriscursus Latijn volgen een keer denk ik...
|
Citaat:
bovendien weet niemand hoe lang sperma in leven blijft in de vagina/eierleider... |
Hebben jullie geen bio?
Een vrouw kan 1x per maand (ongeveer) zwanger worden. Bij de eisprong. 24 uur lang. Omdat sperma 2 dagen kan leven, kan een vrouw dus 2 tot 3 dagen zwanger worden. Een eisprong is in het midden van die maand, ongeveer op de helft. Maar niet iedere vrouw mentrueert regelmatig... Dus niet als je ongesteld is, als het goed is... |
L&g
|
Nou ik heb dus wel bio gehad :D
see my reply euj |
Reptile wat betekent je sig nou? :confused:
(ben offtopic omdat de hoofdvraag toch al door Gothic beantwoord is) |
Citaat:
Maargoed, deze gaat naar L&G :) xx |
OKe....Nu beweerd de 1 dat het wel kan zwanger worden wanneer meisje ongesteld is en de ander niet...komt iemand met het goede antwoord ;)
|
het klopt helemaal wat Gothic zegt, want zwanger worden kan echt alleen bij een eisprong.
Maar toch is het wel het slimste om ALTIJD een voorbehoedsmiddel te gebruiken, ten eerste omdat het kan dat iemand onregelmatig ongesteld is en ten tweede omdat het natuurlijk beschermt tegen soa's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm.. ik heb biologie en voorlichting gehad, daar werd me verteld dat er meisjes/vrouwen zijn die zwanger worden wanneer ze menstrueren.. Geen idee hoe het kan, maar het kan. (Ahum, een anekdote is dat mijn nichtje zo is ontstaan :o ze hadden geen condoom, maar veel zin, dachten 'ach het kan geen kwaad, ze is ongesteld' en negen maanden later hadden ze een dochterje...)
Maak je mij niet wijs dat het onmogelijk is, ik heb het meisje zelf vastgehouden :) |
Citaat:
Verder: als je tijdens de menstruatie onbeschermde sex hebt dan bestaat er een mogelijkheid dat je zwanger raakt. Deze kans is niet al te hoog gezien het feit dat de eisprong normaal gezien nog even op zich laat wachten, maarja, de natuur is soms onvoorspelbaar he :-) |
Nou in de bijsluiter van mijn pil staat volgens mij toch echt dat je in de stopweek vrolijk door kan gaan hoor :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
bullshit dat betekend dus dat ik de 1e 10 dagen en de laatste 10 dagen cvan de menstruatie zonder condoom kan doen? (en nu niet ff het soa verhaal kgheb hier puur over condoom tegen zwangerschap) de kans is dan wel het groots mah de kans is er altijd (9.2 voor het proefwerk :P ) |
Citaat:
|
In theorie zou het niet mogelijk moeten zijn!
Maar in de praktijk schijnt het toch nog wel eens voor te komen :( Ik weet ook niet precies hoe het kan voorkomen, maar het gebeurt :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |