Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Seksspeeltjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=261531)

Heartbeat 27-10-2002 20:51

Seksspeeltjes

Vind je dat dit kan in een relatie of niet ?
of het gebruik als koppel ?

Grenwiel 27-10-2002 20:52

Als je niet 24 uur per dag iemand om je heen hebt fladderen en toch zin hebt in some action dan is zon speeltje volledig acceptable, lijkt me. :)

punkyfish 27-10-2002 20:58

Wat bedoel je met seksspeeltjes?

Dildo's, vibrators, nepvagina's (:|)en dat soort dingen, vind ik op dit moment (n).
Handboeien en blinddoeken, vind ik (y).
Allerlei soorten voedsel vind ik ook (y).

Lethalis 27-10-2002 21:02

Wat hebben seksspeeltjes met een relatie te maken? :confused:

Grenwiel 27-10-2002 21:02

Slagroom,hmmmmmmmmmmmmmmm goodie!

punkyfish 27-10-2002 21:03

Citaat:

******** schreef:
Wat hebben seksspeeltjes met een relatie te maken? :confused:
Seksspeeltjes kunnen de seks beter/leuker maken en betere/leukere seks kan positieve invloed hebben op de relatie.

MazeMouse 27-10-2002 22:25

Als een vriendin meer seksspeeltjes nodig heeft als alleen mij is er iets niet goed....
*ik sta volledig tot haar dienst* (zolang het beschaafd blijft tenminste)

Esmée 28-10-2002 10:07

Zie het probleem er niet zo van in, je bent toch niet 24 uur per dag beschikbaar voor elkaar, beter dat je partner met speeltjes aan de gang gaat dan met een andere persoon lijkt mij zo..

MazeMouse 28-10-2002 10:16

Citaat:

Esmée schreef:
Zie het probleem er niet zo van in, je bent toch niet 24 uur per dag beschikbaar voor elkaar, beter dat je partner met speeltjes aan de gang gaat dan met een andere persoon lijkt mij zo..
Das waar. (en dan daarbij, zekere voedsel toevoegingen kunnen hele leuke tafrelen opleveren :D)

Beyoned 28-10-2002 13:17

Citaat:

MazeMouse schreef:
Das waar. (en dan daarbij, zekere voedsel toevoegingen kunnen hele leuke tafrelen opleveren :D)
kheb er geen probleem meej hoor al;s iok me vriendin een x met een dildo in me hand moest nemen ;)

Heartbeat 29-10-2002 00:15

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
kheb er geen probleem meej hoor al;s iok me vriendin een x met een dildo in me hand moest nemen ;)
en nu een beetje duidelijker graag :p

Denise84 29-10-2002 13:06

Citaat:

Esmée schreef:

KiMZz 29-10-2002 15:39

Heb tot nu toe alleen handboeien gebruikt maar een dildo lijkt me wel supergeil :P

Jouw_Duiveltje 29-10-2002 16:08

je brengt me op ideeen schat :rolleyes:

ZHAzha 29-10-2002 16:11

Citaat:

Heartbeat schreef:

JA tuurlijk kan het in een relatie, en ook alleen ;)

Vinzz 29-10-2002 16:23

geen probleem toch :o :p

katje3 29-10-2002 18:37

tuurlijk kan het. :p Waarom zou iemand daar een probleem mee hebbe :confused:

Wim Wok 29-10-2002 18:45

tuulijk...al zou ik nooit n nepvagina kopen...

*blue angel* 29-10-2002 18:50

eergisteren vroeg m'n vriend nog of we eens geen vibrator ofzow zouden gaan halen :o :)
handboeien hebben we al.

xxx

SuperS 29-10-2002 20:13

ach joh, moet kunnen

'k ga mijn vriendin wat kado doen, omdat we elkaar zo weinig zien, dan heb ze ook wat als ik er niet ben :D:P

Beyoned 01-11-2002 09:29

Citaat:

SuperS schreef:
ach joh, moet kunnen

'k ga mijn vriendin wat kado doen, omdat we elkaar zo weinig zien, dan heb ze ook wat als ik er niet ben :D:P

kvind slechte zaak als je aan mastruberen doet als je vriend hebt,..
mahgoed das mijn mening

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 09:52

Citaat:

mahgoed das mijn mening

Nee dat vind ik niet ik doe het zelf ook ondanks dat ik bijna iedere dag sex hebt doe ik dat ook nog..ik vind niet dat je je partner dat kunt verbieden....het is gewoon ontdekken van je eigen lichaam...
(desondanks geloof ik niet dat mijn vriendin het nog vaak doet ;))

MazeMouse 01-11-2002 10:05

Vind dat het wel moet kunnen dat je gewoon nog masturbeerd als je een vriendin hebt. Een liefdesrelatie moet niet gebouwd zijn op sex. Want daar schiet je gewoon niks mee op. Sex is leuk en lekker maar geen vereiste.

Dat klaarkomen kun je ook onderhands. Daar heb je niet eens een vriendin voor nodig. Gaat mij er vooral om dat je om elkaar geeft en daarom vind ik dat masturberen gewoon moet kunnen. (kun je elkaar ook heel leuk 'betrappen')

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 10:41

Citaat:

MazeMouse schreef:
Vind dat het wel moet kunnen dat je gewoon nog masturbeerd als je een vriendin hebt. Een liefdesrelatie moet niet gebouwd zijn op sex. Want daar schiet je gewoon niks mee op. Sex is leuk en lekker maar geen vereiste.

Dat klaarkomen kun je ook onderhands. Daar heb je niet eens een vriendin voor nodig. Gaat mij er vooral om dat je om elkaar geeft en daarom vind ik dat masturberen gewoon moet kunnen. (kun je elkaar ook heel leuk 'betrappen')

hmm jah betrappen lijkt me wel leuk :P:P

ik heb mijn vriendin wel is betrapt terwijl ze zelf niet wist dat ze dat had gedaan gewoon 's-nachts terwijl ze sliep/niet sliep dat weet ik niet....
maar ze weet er niks meer van iemand ooit zoiets gehad???

emperor crono 01-11-2002 11:25

Citaat:

mahgoed das mijn mening

Om het in jouw taaltje te vragen:

wrom?

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 11:27

Citaat:

emperor crono schreef:
Om het in jouw taaltje te vragen:

wrom?

omdat hij vind dat je als je een relatie hebt alleen dingen met elkaar mag doen..

KiMZz 01-11-2002 13:52

Hmz ik vind van nie. En ik doe t idd bijna nooit meer zelf. Maar ik ben het wel met MazeMouse eens, een relatie draait nie om de sex. Ik kan ook makkelijk een week of als t moet langer zonder hoor!!

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 13:54

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Hmz ik vind van nie. En ik doe t idd bijna nooit meer zelf. Maar ik ben het wel met MazeMouse eens, een relatie draait nie om de sex. Ik kan ook makkelijk een week of als t moet langer zonder hoor!!
ja opzich kan ik ook wel zonder.....denkik... :rolleyes: tis gewoon zo fijn om zo intiem samen te zijn...

StefanLovertje 01-11-2002 14:20

ja lieve schat.. als jij klaarkomen of weet ik veel wat nou lekker vind he... en je gaat lekker elke dag naar je vriendin toe en dan doen jullie dat wel 'ns...
dan zou ik het zelf ook niet meer doen...

maar....

als jij je vriend een keer in de maand ziet... en je vind het zo lekker... kun jij het dan opbrengen om maar eens in de maand klaar te komen...

ik niet...

waarom laten? is ga je al vreemd als je het met jezelf doet? 'k dach het niet. trouwens als ik bij mijn vriend ben doe ik het nog wel eens zelf.. omdat het niet zo goed gaat als hij het doet.. dusja..

maar ik respecteer jou mening, en je doet maar wat je niet laten kan alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die het met je eens zijn...

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 14:22

Citaat:

StefanLovertje schreef:
ja lieve schat.. als jij klaarkomen of weet ik veel wat nou lekker vind he... en je gaat lekker elke dag naar je vriendin toe en dan doen jullie dat wel 'ns...
dan zou ik het zelf ook niet meer doen...

maar....

als jij je vriend een keer in de maand ziet... en je vind het zo lekker... kun jij het dan opbrengen om maar eens in de maand klaar te komen...

ik niet...

waarom laten? is ga je al vreemd als je het met jezelf doet? 'k dach het niet. trouwens als ik bij mijn vriend ben doe ik het nog wel eens zelf.. omdat het niet zo goed gaat als hij het doet.. dusja..

maar ik respecteer jou mening, en je doet maar wat je niet laten kan alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die het met je eens zijn...

ik heb er ook niks tegen hoor lieverd dat was een mening van tupac :D

StefanLovertje 01-11-2002 14:27

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
ik heb er ook niks tegen hoor lieverd dat was een mening van tupac :D
ja weet ik had ik het ook eigenlijk tegen :o

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 14:29

Citaat:

StefanLovertje schreef:
ja weet ik had ik het ook eigenlijk tegen :o
gelukkig :) volgende keer naam derbij ;)

KiMZz 01-11-2002 14:52

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
gelukkig :) volgende keer naam derbij ;)
Hmz ik dacht dat dat voor mij was...

Wij zien elkaar elke dag en hebben eigenlijk elke dag ook sex... Beetje teveel eigenlijk...
Maar dan gaat jouw reactie toch nie op!

Paranoide 01-11-2002 14:53

Waarom zou het niet kunnen? IMO kan er iets enkel en alleen niet als een van de twee 't niet wil hebben.. En dat is geheel individueel, dus ik zie hier het probleem niet.

KiMZz 01-11-2002 14:54

Imo?

mathfreak 01-11-2002 17:35

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Imo?
IMO staat voor In My Opinion. Zelf geef ik er liever de voorkeur aan om gewoon "naar mijn mening" te gebruiken omdat ik liever geen Engels gebruik als er ook een geschikte Nederlandse uitdrukking te vinden is.

SuperS 01-11-2002 18:19

Citaat:

mahgoed das mijn mening

jij bent duidelijk niet op de hoogte makker

wij zien elkaar maar 1x in de maand ofzo

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 18:49

Citaat:

SuperS schreef:
jij bent duidelijk niet op de hoogte makker

wij zien elkaar maar 1x in de maand ofzo

ik zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die ik maar een keer in de maand zie.. op die manier kun je toch niet van elkaar houden?????
Ik iig niet!!

StefanLovertje 01-11-2002 19:00

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
ik zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die ik maar een keer in de maand zie.. op die manier kun je toch niet van elkaar houden?????
Ik iig niet!!

kan dus wel... jij misschien niet maar wij wel... wij hebben er ook niet om gevraagt om zo ver van elkaar te wonen maar zo is het nou eenmaal... als we 18 zijn dan wonen we wel wat dichter bij elkaar hoop ik :)

maar als we elkaar dan zien is het ook 7 dagen 24 uur per dag dus das wel super :)

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 19:09

Citaat:

StefanLovertje schreef:
kan dus wel... jij misschien niet maar wij wel... wij hebben er ook niet om gevraagt om zo ver van elkaar te wonen maar zo is het nou eenmaal... als we 18 zijn dan wonen we wel wat dichter bij elkaar hoop ik :)

maar als we elkaar dan zien is het ook 7 dagen 24 uur per dag dus das wel super :)

jah das waar maar dan nog zou ik het niet kunnen opbrengen... ik kan mijn vriendin nog geen 3 dagen missen... daarom lijkt het me zo moeilijk....

StefanLovertje 01-11-2002 19:13

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
jah das waar maar dan nog zou ik het niet kunnen opbrengen... ik kan mijn vriendin nog geen 3 dagen missen... daarom lijkt het me zo moeilijk....
hebben meer mensen last van... maar wij denken zo : nu moeten we het ff volhouden en na een paar jaar kunnen we gaan samenwonen.. dus zijn we hele tijd bij elkaar

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 19:15

Citaat:

StefanLovertje schreef:
hebben meer mensen last van... maar wij denken zo : nu moeten we het ff volhouden en na een paar jaar kunnen we gaan samenwonen.. dus zijn we hele tijd bij elkaar
hmm ja daar zit wel wat in... hoe lang zijn jullie al bij elkaar? want ik vind het wel heel knap!!

StefanLovertje 01-11-2002 19:16

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
hmm ja daar zit wel wat in... hoe lang zijn jullie al bij elkaar? want ik vind het wel heel knap!!
afgelopen zondag 17 maanden

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 19:22

Citaat:

StefanLovertje schreef:
afgelopen zondag 17 maanden
ik heb je ff toegevoegd op msn...(als je dat hebt) dat praat makkelijker

SuperS 03-11-2002 11:29

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
ik heb je ff toegevoegd op msn...(als je dat hebt) dat praat makkelijker
wat zijn we van plan??

KiMZz 03-11-2002 14:15

Hmz ik zou t ook nooit kunnen

Heb een keer 5 maanden gehad met iemand uit Eindhoven (woon zelf in Den Bosch) die ik mar 1x in de week zag en das al klote hoor!!

Ik kan mijn vriend echt geen week missen... Afgelopen zomervakantie bijna5 weken, was een RAMP!! :(

Jouw_Duiveltje 05-11-2002 11:36

Citaat:

SuperS schreef:
wat zijn we van plan??
gewoon gezellig praten wees maar niet bang ik heb al een hele lieve vriendin is gewoon voor de gezelligheid :D

Beyoned 05-11-2002 12:37

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Hmz ik zou t ook nooit kunnen

Heb een keer 5 maanden gehad met iemand uit Eindhoven (woon zelf in Den Bosch) die ik mar 1x in de week zag en das al klote hoor!!

Ik kan mijn vriend echt geen week missen... Afgelopen zomervakantie bijna5 weken, was een RAMP!! :(

lijkt me ook nix :S

theekopje 11-04-2003 10:25

Citaat:

Heartbeat schreef op 27-10-2002 @ 21:51:

Zeker kan het in een relatie worden gebruikt, me vriend kwam zelf met het idee een vib. te kopen, wou hem wel op me uitproberen.. niet dat ik ook maar iets te kort kom, maar gewoon nieuwsgierigheid en uitbreiding van ons seksleven.. Enne me vriend heeft er ook geen problemen mee als ik me zelf vermaak.. Vind ie alleen maar heel geil, ik heb er ook geen problemen mee hoor.. moet kunnen toch??

Thomas 11-04-2003 12:16

Wat een onzinnige vraag. Tuurlijk kan dat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.