![]() |
Seksspeeltjes
Vind je dat dit kan in een relatie of niet ?
of het gebruik als koppel ? |
Als je niet 24 uur per dag iemand om je heen hebt fladderen en toch zin hebt in some action dan is zon speeltje volledig acceptable, lijkt me. :)
|
Wat bedoel je met seksspeeltjes?
Dildo's, vibrators, nepvagina's (:|)en dat soort dingen, vind ik op dit moment (n). Handboeien en blinddoeken, vind ik (y). Allerlei soorten voedsel vind ik ook (y). |
Wat hebben seksspeeltjes met een relatie te maken? :confused:
|
Slagroom,hmmmmmmmmmmmmmmm goodie!
|
Citaat:
|
Als een vriendin meer seksspeeltjes nodig heeft als alleen mij is er iets niet goed....
*ik sta volledig tot haar dienst* (zolang het beschaafd blijft tenminste) |
Zie het probleem er niet zo van in, je bent toch niet 24 uur per dag beschikbaar voor elkaar, beter dat je partner met speeltjes aan de gang gaat dan met een andere persoon lijkt mij zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb tot nu toe alleen handboeien gebruikt maar een dildo lijkt me wel supergeil :P
|
je brengt me op ideeen schat :rolleyes:
|
Citaat:
|
geen probleem toch :o :p
|
tuurlijk kan het. :p Waarom zou iemand daar een probleem mee hebbe :confused:
|
tuulijk...al zou ik nooit n nepvagina kopen...
|
eergisteren vroeg m'n vriend nog of we eens geen vibrator ofzow zouden gaan halen :o :)
handboeien hebben we al. xxx |
ach joh, moet kunnen
'k ga mijn vriendin wat kado doen, omdat we elkaar zo weinig zien, dan heb ze ook wat als ik er niet ben :D:P |
Citaat:
kvind slechte zaak als je aan mastruberen doet als je vriend hebt,.. mahgoed das mijn mening |
Citaat:
(desondanks geloof ik niet dat mijn vriendin het nog vaak doet ;)) |
Vind dat het wel moet kunnen dat je gewoon nog masturbeerd als je een vriendin hebt. Een liefdesrelatie moet niet gebouwd zijn op sex. Want daar schiet je gewoon niks mee op. Sex is leuk en lekker maar geen vereiste.
Dat klaarkomen kun je ook onderhands. Daar heb je niet eens een vriendin voor nodig. Gaat mij er vooral om dat je om elkaar geeft en daarom vind ik dat masturberen gewoon moet kunnen. (kun je elkaar ook heel leuk 'betrappen') |
Citaat:
ik heb mijn vriendin wel is betrapt terwijl ze zelf niet wist dat ze dat had gedaan gewoon 's-nachts terwijl ze sliep/niet sliep dat weet ik niet.... maar ze weet er niks meer van iemand ooit zoiets gehad??? |
Citaat:
wrom? |
Citaat:
|
Hmz ik vind van nie. En ik doe t idd bijna nooit meer zelf. Maar ik ben het wel met MazeMouse eens, een relatie draait nie om de sex. Ik kan ook makkelijk een week of als t moet langer zonder hoor!!
|
Citaat:
|
ja lieve schat.. als jij klaarkomen of weet ik veel wat nou lekker vind he... en je gaat lekker elke dag naar je vriendin toe en dan doen jullie dat wel 'ns...
dan zou ik het zelf ook niet meer doen... maar.... als jij je vriend een keer in de maand ziet... en je vind het zo lekker... kun jij het dan opbrengen om maar eens in de maand klaar te komen... ik niet... waarom laten? is ga je al vreemd als je het met jezelf doet? 'k dach het niet. trouwens als ik bij mijn vriend ben doe ik het nog wel eens zelf.. omdat het niet zo goed gaat als hij het doet.. dusja.. maar ik respecteer jou mening, en je doet maar wat je niet laten kan alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die het met je eens zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zien elkaar elke dag en hebben eigenlijk elke dag ook sex... Beetje teveel eigenlijk... Maar dan gaat jouw reactie toch nie op! |
Waarom zou het niet kunnen? IMO kan er iets enkel en alleen niet als een van de twee 't niet wil hebben.. En dat is geheel individueel, dus ik zie hier het probleem niet.
|
Imo?
|
Citaat:
|
Citaat:
wij zien elkaar maar 1x in de maand ofzo |
Citaat:
Ik iig niet!! |
Citaat:
maar als we elkaar dan zien is het ook 7 dagen 24 uur per dag dus das wel super :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz ik zou t ook nooit kunnen
Heb een keer 5 maanden gehad met iemand uit Eindhoven (woon zelf in Den Bosch) die ik mar 1x in de week zag en das al klote hoor!! Ik kan mijn vriend echt geen week missen... Afgelopen zomervakantie bijna5 weken, was een RAMP!! :( |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt me ook nix :S |
Citaat:
|
Wat een onzinnige vraag. Tuurlijk kan dat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |