![]() |
Niets bijzonders, slechts nutige informatie gevraagd over Aida
De volgende situatie:
2 mensen gaan naar Scheveningen. 's Avonds nemen zij plaats op een vierde-rangs stoel in het circustheater voor de musical Aida die om 20.00u start. Beiden hebben nog geen CJP maar er is uiteraard nog genoeg tijd om er 1 of 2 voor €10 per stuk aan te schaffen. De volgende vragen: - hoe laat verlaten deze mensen ongeveer het gebouw? - Is het mogelijk met 1 CJP pas op beide kaartjes 50% korting te krijgen? - zo ja, moeten die kaartjes dan op de dag zelf gekocht worden? - zo ja, is er een grote kans dat vierde-rangs kaartjes rond kerst uitverkocht zijn? Wie mij antwoord kan geven op deze vragen maakt die 2 mensen vast ontzettend gelukkig! |
volgens mij moet iedereen die een kaart heeft met cjp korting ook een cjp pas hebben, dus maar één keer korting.
Maar in de praktijk laten ze het nog wel eens toe (soms wordt er niet eens gekeken naar wat voor kaart je hebt). Maar goed, of ze ook zo makkelijk zijn bij Aida weet ik niet. Verder moet je voor die 50% korting idd de dag zelf boeken, anders krijg je ook wel korting geloof ik, maar veel minder. Wat je met de tijden bedoelt weet ik niet precies, maar als je bedoelt hoe laat het afgelopen is: ik dacht dat dat rond 23.15 was, maar dat kan je ook gewoon aan de mensen bij de ingang vragen: die weten het precies. en wat betreft die kaarten: d'r zullen vast nog wel enkele kaarten vrij zijn, maar dat kan je nooit met zekerheid zeggen natuurlijk :) veel plezier, 't is echt een heel mooie musical! |
Ik ga zondag met mn vriendje naar aiida, ik krijg t voor mn verjaardag :D
Hoop echt dat t leuk wordt! Waar kan je het beste parkeren? |
Kijk daar heb je het al, jullie gaan met de auto! Superleuk dat jullie erheen gaan, zou je voor mij misschien even willen opnemen hoe lang het ongeveer duurt?
|
Ja doe ik.
|
Citaat:
Mss kan je de auto ergens anders neerzetten en dan nog een klein stukje met de bus ofzo? Of een stukje lopen... |
Citaat:
Het duurt alles bij elkaar 2 1/2 uur, eerst 1 1/2 uur spel, dan een half uur pauze en dan nog een half uur voorstelling. IK BEN FAN! Tis echt heel gaaf! |
2,5 uur, dan halen de twee personen het misschien net naar de trein. Ik hoor dat de musical het in ieder geval wel waard is.
|
Hoe dan ook je wil hem niet missen, geloof me :):):):):):):)
Ben 4 keer geweest en hij is briljant |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |