![]() |
P2P Of toch iets anders?
Wat gebruiken jullie nou, nadat Audiogalaxy de lucht uit is, om muziek te downloaden?
Soulseek is op zich wel "resultaat belovend" , maar het vervelende van soulseek is, zijn de Upload slots.. zo heb ik een aantal downloads waar nog 311 mensen voor me zijn.. dit heeft dus ook geen zin.. Kazzaa en andere P2P prog's vind ik dus niks, omdat ze niks vinden, ik zoek dan ook meer underground, dan commercieel.. Livesets van dj's ofzo vind ik al helemaal niet.. Waar/Hoe kan ik weer aan het downloaden ? iemands tip? Als iemand sites weet, waar je Livesets kan downen, hoor ik het graag, of ftp's ofzo.. Genre: Hardstyle,Hardtrance,Trance,Hardhouse, die richting.. alvast bedankt! |
doe 'n bijdrage bij soulseek dan krijg je voorrang :D
|
ja dat is met dat paypal, moet ik alsnog betalen :s
|
mjah ik mirc en ik haal tegenwoordig weleens wat uit nieuwsgroepen maar ik kan jou nie echt helpen aangezien ik geen channels weet voor die muziekstijlen..
|
FTPtjes scharrelen?
Meld je aan bij bv DutchFXP (http://www.dutchfxp.nl) en wekr actief met hun mee (dus veel pubjes zelf zoeken en volgooien) en je kan onbeperkt fims, muziek, progjes ed downloaden. |
direct connect
|
bij soulseek is meestal ook wel iemand te vinden die het nummer heeft dat je zoekt zonder dat er ge'que'ed wordt.
|
Ik gebruik kazaa en mirc.. Soulseek wil het niet doen op mijn computer :(
En wat houdt P2P psies in? ik zag het al eerder ergens staan.. |
Citaat:
Zelf gebruik ik mirc en kazaa. Zie verder deze topic |
Citaat:
|
pffffft ik heb mIRC, KaZaA Lite, Soulseek en WinMX..
(y) (y) (y) mIRC vind ik het beste voor hele albums, vaak in zip of rar te downen, dus geen geklooi met 1 voor 1 liedjes in de queue. (y) (y) KaZaA is ook wel goed, gewoon..kazaa he... (n) (y) bij SoulSeek is wel handig dat je hele albums in 1 keer kan downen, MAARRRR ook al vraag je een heel album aan, je mag maar 1 liedje per keer downen, dus dan schiet het nog niet echt op. en soms megalange queues (n)WinMX gebruik ik haast nooit, best veel te vinden,maar bij mij doetie altijd domals ik iets wil, dan queued ie me ineens, of zegt ie weer More Sources blabla...en gewoon lage snelheden. |
Hoe kan je dan downen met Mirc?
ik ben niet zo bekend met Mirc, naar mijn gedacht kan je toch alleen chatten ? |
Citaat:
|
Citaat:
in de FAQ stond er ook iets over, dat je idd maar 1 nummer per keer kan downen.. en als mensen van mij downen kunnen ze ook maar 1 liedje per keer... kan jij wel meerdere nummers tegelijk downen dan? |
Complete albums:
1) FTP -> Full speed. De keus is echter ietswat beperkt tov. KaZaA en SoulSeek. Moeilijker aan te komen. 2) mIRC -> Gaat meestal wat trager dan FTP en is lastiger te bedienen. Bovendien slots. Dus moet je aan laten staan. Je kunt er chatten met anderen in chatkanalen. 3) SoulSeek -> Errug groot aanbod. Je kunt met een wishlist moeilijk te vinden albums/nummers vinden. Grote quees. Je kunt er chatten met anderen in chatkanalen. Voor iedereen beschikbaar :) 4) KaZaA -> Vind ik zwaar minder. Slechte snelheden, vaak niet goed te downloaden en complete albums gaat ook moeilijk. Plus er zijn nepfiles te vinden. 5) USEnet -> Zo'n groot aanbod dat je er de tijd voor moet nemen. Zoeken gaat moeilijker. Protocol zorgt voor een aantal problemen mbt. binaries. Je hebt een binary USEnet server nodig (als je Xs4all hebt gaat dat makkelijk met newszilla) Kortom als je een snelle 24/7 connectie hebt dan is 't allemaal geen probleem. |
Citaat:
en 't aantal nummers dat ik tegelijk download is meestal maar 2, omdat ik niet zo'n snelle internetverbinding heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |