![]() |
Om te janken.
Bij welke muziek moet je huilen gewoon omdat je het zo mooi vind?
Ik bij Radiohead Karma Police en een aantal nummers van Nirvana, |
ooit gehad bij Shun - Michael in Reign en nog wat anderen waar ik zo 123 niet op kan komen.
|
Ligt aan mij bui, nu bij wel redelijk wat nummers
|
Coldplay - Trouble... :)
|
Van muziek huilen, nee ik ga er juist niet van huilen...
|
Et probleem is dat ik errug veel jank nummers heb . . . maar goed welke et erg "goed" doen zijn :
Speak the Words --> Green Lizard Karma Police --> Radiohead The Scientist --> Coldplay errug veel van HIM en ook Flowing Tears doet het goed |
tot nu toe alleen gehad bij Iced Earth - I died for you
|
Ik heb dat nooit. Bij "Something Corporate - Konstantine" kom ik wel het dichtst bij huilen in de buurt.
|
coldplay - the scientist
embrace - over |
Bush-Letting te cables sleep
Silverchair-Suicidal dream |
Saybia - The Second You Sleep
|
Fear Factory - Messiah
:| |
ik moet niet om een nummer huilen, maar als ik al bijna moet huilen kan een nummer er wel voor zorgen dat ik extra veel ga huilen :confused:
meestal gewoon allemaal langzame gevoelige liedjes van radiohead, coldplay, counting crows, emogedoe etc |
Citaat:
:D wil je met me trouwen? |
Citaat:
|
janken ..Nee ..
kippenvel ..ja .. |
Citaat:
als ik me kut voel zet ik get up kids of andere emotionele sentimentele shit ( ;) ) op.. op de een of andere manier krijg ik dan huilneigingen :) wel fijn op z'n tijd |
Debbie Depri - Van dit nummer moet je janken
|
AFI - Morningstar
Placebo - 36 degrees Kittie - Charlotte |
Pearl Jam, Propagandhi, Simon & Garfunkel, oude Billie JOel liedjes, foute eighties classics, Percy Sledge, Louis Armstrong, Elvis Presley (Can't help falling in love), stomme punkliedjes, Tracy Ullman (i can't breakaway, though you make me cry) enz.enz. Weeeeeeeep.
|
ik denk dat dat aan het moment ligt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet meestal huilen bij you'll be in my heart van phil collins, omdat mijn oma dat een heel mooi liedje vond en ze er nu niet meer is...
|
NIN - the fragile (het nummer).. kan ik echt om janken.. vooral om de associaties die ik ermee heb.. en incubus - pardon me (om dezelfde reden)
|
This Beautiful Mess
The Spirit That Guides Us Radiohead |
Radiohead - creep
Kirsten - Pinkish dress Coldplay - trouble |
Ikke ga huilen bij het nummer:
Re-play - Niemand. Omdat het heel goed omschrijft wat ik voel en denk. Dat is soms hard om het terug te horen hehe.. |
Citaat:
En dat met name Nofx - Falling In Love, dem die doet het nog steeds goed... |
sjeetje.. vroeger was fade to black van metallica mijn 'janknummer' maar nu jank ik gewoon als ik janken moet.. ookal hebbik een blij nummer van bv suicide machines ofsoww aan..
|
huilen nie echt maar wel heel mooi in gevoelige departement
dream theater - take away my pain live |
Silverchair-Untitled
Eels-Not Ready Yet/Beautiful Freak/Fresh Feeling Coldplay-In My Place Green Lizard-Your Best Friend Within Temptation-Restless/The Dance Lacuna Coil-Falling K's Choice-Butterflies Instead ...en nog zoveel meer.. :) |
zal ik et maar bij kippevel laten?
The Gathering - Sand & Mercury American Analog Set - Late One Sunday American Analog Set - We're Computerizing So We Just Don't Need You Anymore American Analog Set - It's All About Us Foo Fighters - Everlong Elbow - Newborn Elbow - Red The Wounded - Monument Explosions in the Sky - ALLES! Anathema - Regret Anathema - A Dying Wish Anathema - One Last Goodbye Anathema - Temporary Peace Tool - Pushit Radiohead - Fake Plastic Trees Radiohead - The Tourist Tori Amos - Silent All These Years A Perfect Circle - Orestes Suimasen - Flow Smashing Pumpkins - Disarm pffrt hoe langer ik erover nadenk, hoe langer de lijst wordt.. dit is voor dit moment wel ff goed :) |
Nieuwe cd van Sigur Ros, wauw....
|
Josh rouse-The white trash period of my life
Dat iemand zo gevoelig kan zingen en zulk een schrijnend lied kan maken, ik begrijp het nog steeds niet. |
Anathema - One Last Goodbye :(
gehehe |
Laatste 2 dagen luister ik veel naar de teksten van liedjes die k mooi vind.. en wordt er nogal depri van..
zoo mooi... :( |
Citaat:
|
ik ga nergens van huilen
wat wel super veel emotie opbrengt is K's choice- everything for free omdat dat me doet terugdenken aan iets wat ooit is gebeurd (lekker vaag) |
Huilven neit, maar wel kippenvel omdat het gewoon zulke mooie emotionele muziek is:
No Use For A Name, The Get Up Kids, Nine Inch Nails - Hurt Machine Head - Message in A Bottle/Burning Red En van 1 nummer van Green Lizzard werd ik een jaar geleden ofzo zwaar depresief (nouhjah, tijdelijk dan) toen het net uitwas met mn vriendin van Speak The Words Out Loud :) |
Citaat:
|
Ik moet vaak huilen door herinneringen die bij een liedje horen. Dat heb ik bij ALANIS MORISSETTE - IRONIC. Maar bij METALLICA - UN FORGIVEN II kan ik echt in tranen uitbarsten omdat het echt zo'n mooi nummer is. Dat heb ik ook wel bij A PERFECT CIRCLE - 3 LIBRA'S eigenlijk.. (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
...omg. |
Sarah Mclachlan- Full of Grace
|
kippenvel:
a perfect circle - 3 libras a perfect circle - orestes tool - h. coldplay - sparks incubus - just a phase smashing pumpkins - age of innocence lamb - gabriel lamb - i cry pixies - where is my mind air - all i need silverchair - emotion sickness skunk anansie - infidelity radiohead - street spirit ik vergeet vast een aantal nr's |
Citaat:
|
the cure- heel de disintegration cd is zo'n jengel cd :\
placebo- the crawl Siouxsie and the banshees- forever NIN - a warm place |
pearl jam - jeremy
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |