Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het grote GTA3: Vice City topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=261843)

Grenwiel 15-10-2002 18:14

GTA: Vice City is gold! Wat moeten ze weglaten?

hij komt wel pas in 8 november dus even wachten...

Maar als vraag in ieder geval: wat wat wel in Vice City van GTA1 zat willen jullie het liefst niet in GTAVC hebben?
denk aan auto's, missies, gangs, sfeer e.d.

Obi Wan 15-10-2002 20:35

Dat het goed werkt op de PC zelf...

Meer guns in de game.. en niet dat je persee opdrachten moet doen met als gevolg dat als je eens zin hebt om rond te cruisen je van alle kanten word beschoten..

Maar vooral meer guns

UnknoWn EntiTy 15-10-2002 20:48

Citaat:

Obi Wan schreef:

en niet dat je persee opdrachten moet doen met als gevolg dat als je eens zin hebt om rond te cruisen je van alle kanten word beschoten..

een free ride option zoals in mafia inbouwen kan ook...

VoRaZ 15-10-2002 21:10

Dat t net zo niet-lineair is als ze beweren. Bijvoorbeeld dat er meer missies gegenereerd worden, zoals de taxi missies bij gta 3. Alleen dan op grotere schaal.

The President 15-10-2002 21:20

Citaat:

VoRaZ schreef:
Dat t net zo niet-lineair is als ze beweren. Bijvoorbeeld dat er meer missies gegenereerd worden, zoals de taxi missies bij gta 3. Alleen dan op grotere schaal.
Vergeet politie missie niet.

Grenwiel 15-10-2002 21:27

dat is mooi dat je dat zegt want je hebt nu ook minimissies waarin je pizza's mag bezorgen

Henri 16-10-2002 13:37

Multiplayer ;)

Naz 16-10-2002 15:55

oooh multiplayer zou echt stoer zijn

VoRaZ 16-10-2002 18:00

Citaat:

The President schreef:
en de brandweer en ambulance. ik zei dan ook zoals...

the 6th gate 16-10-2002 19:25

niet alle missies vast achter elkaar, maar dat de volgende missie wordt beinvloed door het resultaat wat je in de laatste missie hebt behaald. Lijkt me ook wel wat

N00dles 16-10-2002 21:30

De vraag was zo te zien wat er NIET in GTAVC moest komen ;)

Maar dat is wel een vage vraag...

Obi Wan 16-10-2002 22:07

Citaat:

N00dles schreef:
De vraag was zo te zien wat er NIET in GTAVC moest komen ;)

Maar dat is wel een vage vraag...

Komt met hetzelfde overeen

Als iemand zegt dat ze graag rond willen rijden zonder beschoten te worden kan je het lezen als: Ik wil dat ze de gangs die zonder geldige reden op je beginnen te schieten er niet meer in hebben :)

1234remco 16-10-2002 22:27

Vice City Rulez

The Crash Bash 18-10-2002 20:09

Ze zouden een optie er moeten in maken dat je je eigen maffia kan opstarten ofzo en als het op pc is dat je online je eigen maffia kan oprichten zou wel fijn zijn.

Henri 18-10-2002 20:15

Citaat:

The Crash Bash schreef:
Ze zouden een optie er moeten in maken dat je je eigen maffia kan opstarten ofzo en als het op pc is dat je online je eigen maffia kan oprichten zou wel fijn zijn.
Ja, dat je mensen van de straat haalt en die opleidt (met de nodige kosten zodat het niet altijd onbeperkt kan), en deze mensen met je mee kan krijgen in je auto en dan massaslachtingen doen of zo :D

(of gaat mijn fantasie nou op hol :o)

Cryptic Winterstorm 18-10-2002 20:21

Citaat:

henri schreef:
Ja, dat je mensen van de straat haalt en die opleidt (met de nodige kosten zodat het niet altijd onbeperkt kan), en deze mensen met je mee kan krijgen in je auto en dan massaslachtingen doen of zo :D

Instant gang!!! :p

the 6th gate 18-10-2002 20:24

Citaat:

henri schreef:
welnee joh :rolleyes: ;) :D

Chip Zero 20-10-2002 21:30

Citaat:

Cryptic Winterstorm schreef:
Instant gang!!! :p
Inderdaad... net als in GTA 2.

Vinzz 20-10-2002 21:47

uhm gold okie....wat is je bron? .. en volgens mij gaat het hier over de ps2 versie (helaas)

Grenwiel 21-10-2002 10:20

m'n bron is gamers.nl, en op 8 november ligt ie hier in de winkels en een week eerder in de USA.
(en probeer niet een spel uit de USA hierheen te halen want die draaien niet op een niet omgebouwde ps2 hier :D )
En 't is idd de ps2 versie, hoewel we over 'n jaar of twee jaar het gewoon op de PC kunnen verwachten.

slipkit 21-10-2002 11:38

ik d8 eigenlijk dat ie morgen uit zou komen :confused:
22-10-02 d8 ik :confused:

Chip Zero 21-10-2002 16:24

Citaat:

Grenwiel schreef:
En 't is idd de ps2 versie, hoewel we over 'n jaar of twee jaar het gewoon op de PC kunnen verwachten.
Binnen 6 maanden bedoel je... Zo lang duurde het om GTA 3 het om te zetten naar de PC, en nu hoeven ze in principe veel minder te doen. Jij verwijst zeker naar dat exclusiviteit-tot-2004-pact met Sony? Da's voor consoles...

slipkit 21-10-2002 17:22

ze zieden zelf dat het best lang ging duren.... ze gingen iets van een vakantie houden ofzo
maar wann komt ie nou uit morgen??

D@mien 21-10-2002 17:54

Een optie om oude missies te herhalen zou wel cool zijn...

Droyd 21-10-2002 23:32

Adult mode :)

empyrian 22-10-2002 20:17

er komt allerlei nieuwe shit...50 wapens totaal, de stad is 2 keer zo groot als in gta3, je kan motors jatten, banden lekschieten, 10 keer zoveel auto's, etc...concluderend: ik kan niet wachten ;)

Grenwiel 22-10-2002 20:17

Citaat:

Chip Zero schreef:
Binnen 6 maanden bedoel je... Zo lang duurde het om GTA 3 het om te zetten naar de PC, en nu hoeven ze in principe veel minder te doen. Jij verwijst zeker naar dat exclusiviteit-tot-2004-pact met Sony? Da's voor consoles...
Nou ze hebben nu (een week voordat ie in amerika op de markt komt) nog steeds geen plannen om t op de pc uit te brengen...terwijl ze dat van gta3 vanaf het begin gehad hebben.
En het is gewoon een heel nieuw spel; slechts vijf procent van het spel is in principe hetzelfde als gta3 :cool: .
Iedereen denkt dat t gewoon om een uitbreiding gaat maar t is een nieuwe titel;zeg maar gta4. Ze zijn er iig een stuk langer mee bezig om het deze keer over te zetten.... :(

Chip Zero 23-10-2002 11:24

Citaat:

Grenwiel schreef:
Nou ze hebben nu (een week voordat ie in amerika op de markt komt) nog steeds geen plannen om t op de pc uit te brengen...terwijl ze dat van gta3 vanaf het begin gehad hebben.
En het is gewoon een heel nieuw spel; slechts vijf procent van het spel is in principe hetzelfde als gta3 :cool: .
Iedereen denkt dat t gewoon om een uitbreiding gaat maar t is een nieuwe titel;zeg maar gta4. Ze zijn er iig een stuk langer mee bezig om het deze keer over te zetten.... :(

Oh, ze hebben heus wel plannen. Alleen nog niets aangekondigd ;) En die 5% slaat op de content, als je alleen naar de engine kijkt is er heel wat meer dan 5% overgebleven! En dat is nou juist het deel dat ze moeten porten... Die muziek en textures enzo kunnen ze gewoon direct overnemen.

.Mpje Dual 23-10-2002 14:35

Citaat:

The President schreef:
En de Amulance missie

.Mpje Dual 23-10-2002 14:36

Citaat:

Droyd schreef:
Adult mode :)
Dat je de wc in mag in de tram ;)

Droyd 26-10-2002 12:57

Mensen kunnen schieten in de auto met je sniper...moet leuk zijn als je er het hoofd kan afsnipen als ze aan de verkeerslichten staan en zo blijven ze zonder hoofd stil voor het stuur staan....

Leuk als je iemand van kant moet maken die in een voertuig vlugt

Paperz 26-10-2002 13:32

Citaat:

Droyd schreef:
Mensen kunnen schieten in de auto met je sniper...moet leuk zijn als je er het hoofd kan afsnipen als ze aan de verkeerslichten staan en zo blijven ze zonder hoofd stil voor het stuur staan....

Beetje als in Mafia...

Grenwiel 26-10-2002 19:15

Citaat:

Droyd schreef:

Dat kan dus ook, en het is ook mogelijk om iemand een lekke band te schieten waardoor die auto extreem rag gaat handlen. En the fuzz kan dit dus ook bij jou doen dus je bent niet meer veilig als je in je auto bent gestapt; ze hoeven je er niet meer eerst uit te sleuren...

-=Kobuz=- 26-10-2002 20:58

en helaas kan er niets meer bij want hij is dus gold :o

MazeMouse 26-10-2002 21:56

Damn

Grenwiel 27-10-2002 21:36

Wat ik bij gta1 vice city erg kut vond was, als je een geparkeerde auto jatte, dat er out of nowhere drie kleine RCbomkorratjes kwamen en dat er in je beeld de boodschap "thou shalt not steal" verscheen! (n)
Denk je dat je die karretjes kwijt ben, dan komen ze weer terug en blazen ze je de hel in! :mad:

UnknoWn EntiTy 27-10-2002 22:22

Citaat:

Grenwiel schreef:
Wat ik bij gta1 vice city erg kut vond was, als je een geparkeerde auto jatte, dat er out of nowhere drie kleine RCbomkorratjes kwamen en dat er in je beeld de boodschap "thou shalt not steal" verscheen! (n)
Denk je dat je die karretjes kwijt ben, dan komen ze weer terug en blazen ze je de hel in! :mad:

GTA1 vice city?

en buiten dat: waar héb je het over?

The Crash Bash 28-10-2002 11:06

Zalige game.

Deze game lijkt zalig!!!
Er staat ook dat je mensen in de auto kunt neerschieten en de banden plat kunt schieten!
Echt een fijne game denk ik! :eek: (y)

Included in the game will be two airplanes. One sea-plane which you will be able to land in water, and another full-winged proper plane. These both should be pilotable.

In GTA: Vice City the vehicles are much more damageable than in GTA3. You will be able to shoot out a car's tires, which will in turn greatly affect the handling of the car. You will also be able to shoot people who are sitting inside cars through windows. Which in turn shows that vehicles have a far greater number of parts that can fall off, or be cut off by a chainsaw!

Weapons

We've almost got a complete image index of every weapon. When it's done it'll be here, but until then here's the list:

Tommy's Body (Punch, Kick, Headbut, etc.)
Baseball Bat
Golf Club
Kukri Knife
Colt Python
M-1911
AK-47
M-16
Tec-9
SPAS-12
UZI
MAC 10
H&K MP5
Chrome Shotgun
Ruger
Sniper Rifle
M60
Rocket Launcher
Flame Thrower
Grenade
Molotov Cocktail
Screwdriver
Hammer
Sledge Hammer
Machete
Meat Cleaver
Katana
Chainsaw

The Crash Bash 28-10-2002 11:09

Citaat:

henri schreef:

Dat zou echt zalig zijn dan al die mensen opleiden en dan een hoofdkwartier zoeken in de stad in een villa of een boot ofzo! :eek: (y)

Chip Zero 28-10-2002 11:45

Citaat:

UnknoWn EntiTy schreef:
GTA1 vice city?

en buiten dat: waar héb je het over?

Ja, GTA 1, in het level/de stad Vice City. Daar had je een paar geparkeerde auto's die als je ze stal een berichtje weergaven in je Pager "thou shalt not steal" en dan werden er 3 van die wagentjes achter je aan gestuurd. Dat was zooo grappig :D Jammer dat ze dat in latere GTA's niet meer gedaan hebben, daar heb je hooguit zo'n sullig auto-alarm.

musc 28-10-2002 13:05

kijk gewoon naar de screenshots en je weet dat hij
ruled

Budster 28-10-2002 13:31

http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=249284

Als we hier nou 1 topic van maken?

Wasp 28-10-2002 13:33

Citaat:

Budster schreef:
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=249284

Als we hier nou 1 topic van maken?

Laten we dat eens proberen. :)

Wasp 28-10-2002 13:35

Citaat:

Wasp schreef:
Laten we dat eens proberen. :)
Woei! Gelukt!

MazeMouse 28-10-2002 13:42

Citaat:

Wasp schreef:
Woei! Gelukt!
het is je zojuist ook gelukt jezelf te quoten. Gefeliciteerd :P

Budster 28-10-2002 14:37

Citaat:

Wasp schreef:
Woei! Gelukt!
(y)

neilpryde 28-10-2002 18:09

Sorry ff off topic, maar hoe oud zijn jullie hier allemaal? ik ben zelf 15 en kom van het wanadoo forum en wannatag forum, dat zijn ook goeie, moet je is gaan kijken

Mag je hier urls neerzetten?

Grenwiel 28-10-2002 19:00

Linksboven je replie staat je nick, daaronder staat een getal met een m of een v erachter.
Het getal is de leeftijd, de m of de v staat voor het geslacht (resp. man of vrouw :rolleyes: )
(y)

Grenwiel 29-10-2002 19:55

GTAVC is uit in Amerika!
Kijk nu voor de volledige reviews op de sites van IGN en Gamespot.

Zeer complete site met alles erop en eraan : gta.sky-scraper.net

Officiele site:
www.gtavice.com

Officiele funrelated site
www.kentpaul.com

Have fun!

Purgatori 07-11-2002 17:31

Ik heb em nog niet.. :( Maar komt snel denk ik.. Maar et lijkt me zeker wel een gave :) Maak is een paar screenies...

Dark Greetz...http://www.smilies.nl/devil/firedevil.gif

http://www.smilies.nl/devil/diablotin.gifPurgatorihttp://www.smilies.nl/devil/diablotin.gif

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.