![]() |
[likken/beffen enz] Hoe maak ik haar helemaal gek ??
Oke dan, hier komt mijn verhaal:
Ik heb nu sinds een maand of 2 een vriendin en we zijn helemaal gek op elkaar. Eerst begon het natuurlijk met zoenen, meer aan elkaar zitten, friemelen enz enz. (je kent dat wel :cool: ) Nu was vorige week het moment daar dat we allebei hartstikke opgewonden waren en we kleden elkaar uit. Ik begon haar te likken en te doen. Zij was helemaal drijfnat en trilde en schokte enz, maar nou vraag ik mij een paar dingen af. Kijk, ik weet wel van de hoed en de rand, maar het komt erop neer dat je het allemaal toch een beetje op goed geluk doet, althans zo ervaar ik het. Toen ik klaar was het haar, ging ze nog even met mij aan de haal, iets waar ik sowieso al nix op had aan te merken :D . Maar nu is mijn vraag eigenlijk: Wat kan ik bij haar doen zodat ze echt helemaal gek word (in de JUISTE zin van het woord). Kijk, ze zei achteraf dat ik magisch was, geweldig en de hele reutemeteut. Nou wil ik echt dat ze het super vond en niet zomaar zegt of zoiets (wat ik dus niet weet). Eigenlijk is het zo goed geformuleerd: Ik wil haar zo verwennen dat ze niet meer weet waar ze het zoeken moet :D Wat is een beetje "suc6" verzekerd en maak ik haar helemaal gek mee?? Waarschijnlijk heel warrig verhaal, maar hoop dat jullie het begrijpen. PS --> we zijn eigenlijk heel open tegen elkaar en we komen ook wel zover dat we gaan praten over wat we lekker vinden enz, maar wil haar gewoon is verrassen zonder eerst te vragen wat ze helemaal geweldig vind. kijk, ik (en jongens in het algemeen denk ik) heb niet zoveel moeite met klaarkomen. Je bent nog niet begonnen en ik ben al geil bij wijze van spreken. Ik wil haar ook echt laten genieten en een wervelend orgasme bezorgen. Dus, dat is het verhaal eigenlijk! (y) |
beste wat ik een x heb gedaan wat voor haar (nu ex ) het lekkerste was was fdit
zij mocht nix je niet zoenen aanraken nix je gaat over der broek heen dan 8er de broek mah slaat de poes net over je zoend der super in de nek en vervolgens broek uit en verder over de string geel af en toe over d epoes gaan en soms ff snel vinger ibnder de string doen. vervolgens dat uit en heel rustig vingerebn tot ze helemaal nat is dan moetz e elke x stop zeggen als ze bijna komt. vervolgens houd z eghem niet meer en begint ze je knoepes hard te zoene dit die je ff en dan trek je weg en ga je ferder ze moet ongeveer 5x stop zeggen. dan ga je beffenm tot ze weer stop zegt ga je omhog borsten likken en nek dan ff geil zoenen (oei eens opletten hoe ze dan zoent) vervolgens heel hard vingeren en nah benden met je mond dan heel hard beffen en vingeren tegelijk moei eens opl;etten hoe ze dan klaarkomt kost je wel een dik half uur mah dan heb je ook wat :) |
Probeer haar gewoon eens uur op het randje te laten fietsen voor je haar over het randje heen likt. Ik kreeg na een halfuur de meest erge verwensingen te horen maar mocht het wel meerdere keren herhalen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is wat ik ook probeerde aan te tonen :D |
Citaat:
Whahaha :D |
Citaat:
|
Citaat:
we kwamen een x op het idee om eens stop tegen mekaar te zeggen en dat bouw je elke cx uit tot dit.. ze zat 15 min nah te beven.. is goed gevoel hoor als je je vriendin zo hebt zien genieten |
Citaat:
|
Citaat:
boeking kan via het volgende nummer....... :D |
Dat op het randje fietsen en stop zeggen wanneer je bijna komt lijkt me sowieso een errug goed idee!! (y)
|
Citaat:
Hoed, rand? Mis ik iets?? :confused: |
Ik vind het echt een schattig topic dit :D :o
Maarre....ja kort gezegd hebben je aanrakingen inderdaad gewoon het meeste effect als je er even mee wacht....dus niet meteen hoppa je hand op haar borsten, maar ff kusjes in de nek, een paar keer net langs haar borsten etc. Zodat ze echt "gek" wordt en wil dat je haar daar aanraakt en wanneer je dat dan doet heeft het zoooveel meer effect. Enzovoorts. ;) |
Citaat:
|
Inderdaad heel langzaam beginnen
Mijn vriend kan mij ook vreselijk frustreren wanneer ik hem niet aan mag raken bijv. |
Citaat:
|
Citaat:
Suggestie bouwt super veel op... bv borst strelen, richting tepel gaan en net overslaan. Dit paar keer herhalen en dan onverwacht er toch aankomen. Zelfde met beffen, tijd rond de pot drraien en... Wel wat tupac. zei dus. Wat je ook eens moet proberen is met g-spot experimenteren, net iedereen heeft die en niet iedereen kan een vaginaal orgasme hebben, maar bij diegene die dit kunnen moet je vaginaal en clitoraal orgasme eens afwisselen - of -gelijktijdig- laten gebeuren. Je buren haten je. Je bed moet gestut worden. Je nek wordt fijn genepen, je haren uit getrokken. Dit om maar ff te illustreren hoe ze doet als dit je lukt, beide orgasmes na een half / uur plagen bij haar laten gebeuren.... Hier moet je wel super open voor zijn, en mekaars (en eigen ) lichamen goed kennen, zodat ze je kan zeggen wanneer ze wat voelt opkomen. (dit is ook te bereiken door vingeren tijdens penetratie, sommigen vinden dit minder lek omdat dit euh... 'concentratie' wat wegneemt, anderen doen niets liever) Proberen waard denk ik ^_^ |
voor een beetje kinky bijgevoel (! moeten jullie wel allebij van houden !)
zou je ook kunnen denken aan handen boven het hoofd vastbinden\boeien (herhaling, zou ik het wel eerst over hebben) dan krijg je dus ook bovenstaande effect, maar dan kan ze je ook echt niet eens aanraken...(tenzij je dat natuurlijk toelaat....) dat wil ook wel eens een extra kick geven |
Citaat:
kben van mening dat het veel mooier is als ze zich in MOET houden bij jouw kan ze nix anders zodra je der gek maakt en ze houd hem niet pakt ze je voor een kus geef je der 1tje en trek je weer weg das veek mooier |
Hmm, dit is duidelijk een groot probleem. Als eerste, kun je het best nadenken voor je begint te typen. Wat versta je precies onder friemelen? Anaal of aan haar neus? Zo kunnen wij geen antwoord geven...sorry voor het ongemak.
|
Citaat:
nog geene rvaring mee?:P:D |
Citaat:
|
En overal ertussenin. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm mij kun je helemaal gek maken door me overal aan te raken of eerst te masseren, met hele zachte handen strelen, te zoenen en likken in mijn nek (kei lekker!! ook als je gewoon aan t zoenen bent ofzo) en me steeds half op te geilen om vervolgens weer effe te stoppen... Niet zoals op t randje fietsen (zie ander topic) maar anders.
En natuuuuurlijk beffen :P |
Citaat:
PS hiermee wil ik ook helemaal niet zeggen dat ik zo begin, maar een ex van mij was best wel sm-merig aangelegd, dus ja dan krijg je vanzelf wat mee... |
Citaat:
ga voor de grap mah eens op je buik ligge op je armen leunen] borsten omhoog je vbriendje moet dan over hele rug likken en ondertussen met 2 ijsklontjes over je tepels en dan eindigd die bij je nek, das beter als alleen nek zoenen ;) |
Citaat:
Waarmee? Met anaal of friemelen aan je neus? Wees eens een beetje duidelijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
hehe neej just kidding laat kim ff zeggen wat ze ervan vond (dit is natuurlijk uit te breiden met ijsklontjes ;)) |
en slagroom, en 2.5 liter bakken vanille ijs van de euro shopper. :cool:
|
Citaat:
dat zijn er dus soieso 2 dus 5 litrer? wil jij eraf gaan likken??????????:| dik voorspel van de com[plete middag sorry is me toch iets teveel van het goede :P |
Citaat:
|
Citaat:
slecht voorspel dus (n) |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon goed voospel os gewoon beetje masseren met massage olie beetje strelen mekaar opwinden hand.monde werk en dan boem :D |
Citaat:
ennuh als een waterbed niet werkt pak je toch een ander bed :P:P |
Slagroom vind ik ranzig zo puur. :(
(En dan bedoel ik zonder gebak ofzo, niet met een hapje / likje vriendin erbij.) Denk trouwens ook niet dat ze ervoor te porren is. Naja des te beter hoeft ze mij ook niet over te halen om het wel te doen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh, dat likken heb je gisteren geprobeerd he... :) Ik kreeg overal kippenvel maar t was wel keilekker! Alleen echt geil werd ik er nie van maar oefening baart kunst... :P En ijsklontjes nie gedaan... |
Citaat:
|
;):p
|
Citaat:
|
Sure... Heb je ijsklontjes? (A)
:P |
Citaat:
|
Citaat:
|