![]() |
vriend jarig....
:confused: sja kep dus een probleempje.. mn vriend is binnenkort jarig en ik heb dus echt geeeeen idee wat iik em moet halen heeft iemand een idee???? :confused:
=xxx= Annuh |
Vertel eens wat over hem. (want als jij het al niet weet als je hem kent hoe moeten wij het dan weten als wij totaal niks van hem weten)
Maar over het algemeen doet Me-to-you het altijd goed. En de luchtjes (kies je gewoon iets wat je zelf lekker vind ruiken zodat je vriend altijd lekker ruikt :D) |
meter bier:D
|
't is jouw vriendje, en je weet niet wat je je eigen vriendje moet geven?
Uitmaken dan maar. |
foto van jezelf, etentje, bios, sauna, gedicht, grote bos bloemen, leuk boek, tegoedbon voor dagje uit, massage, luchtje, horloge, poster, cd, mooie handdoek met zijn naam erin geborduurd, grote bijzondere paraplu, kledingstuk, lamp, sleutelhanger met jou naam erin gegraveerd, ketting, armband, ring, kaartjes voor concert, mooie foto van jullie tweeen in een mooi lijstje, spaarpot, partner link, beltegoed, klok, iets wat met zijn hobby te maken heeft, dvd of videoband, huurtegoed bij de videotheek en dan hebben we ook nog de kado's in natura :rolleyes:
|
ehmmmsja wat moet ik nog meer over hem vertellen dan...:s ik zat te denken aan een yinyang boxershort ofzo hij s nogal een yinyang freakje maarjah waar vind je zoiets.... :p ik heb er al wel wat leuke ideetjes bij zien staan trouwens bedankt alvast...
=xxxxxxxxxx= |
Citaat:
|
Citaat:
Of wees creatief en knutsel zelf eens iets in elkaar om hem te verrassen. Wordt meestal ook erg op prijs gesteld. |
Wandel gewoon voor de gein eens de EXPO binnen.
Mee TO You, Love Dice (aanrader), Furry Cuffs, Altijd HELE LEUKE kaarten. En jongens vinden het vaak nogal leuk als jij jezelf 'kado' doet :D |
Citaat:
|
hoeveel van deze nutteloze topics gaan er eigenlijk nog komen? :rolleyes:
|
Citaat:
Het stemt mij vrolijk u te kunnen mededelen dat dit forum louter en alleen bestaat uit niet nuttige topics. Ziet, indien gij dit niet kunt aanvaarden is het waarschijnlijk beter voor u om over te gaan tot het verlaten van dit o zo nutteloze oord op het wereld wijde web. Gegroet (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk even in zijn info, hij is hier een paar dagen, heeft op een paar topics gereageerd en komt nu al tot de ontdekking dat er nutteloze topics zijn :rolleyes: |
hehe, er zijn er al die zich aan me storen :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |