Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Arrogantie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=262050)

kaleidoscope 28-10-2002 15:13

Arrogantie

Wanneer is iemand arrogant,aan welke eisen moet iemand voldoen voordat je de stempel 'arrogant' of 'kapsones-patient' op hem/haar plakt.

Ben je arrogant,als je je vaak beter voelt dan andere mensen?
Of ben je dan gewoon zelfverzekerd en vol van vertrouwen.
En ben je pas arrogant als je andere mensen behandelt alsof ze beneden jouw stand zijn.

Hoe ga jij met mensen om die volgens jouw normen arrogant zijn,ga je daar helemaal niet mee om...erger je eraan etc.
Weet je van jezelf dat je arrogant bent etc.

Gooi het er uit :D

Roos 28-10-2002 15:15

Arrogantie vind ik: wanneer je zelfverzekerd wilt overkomen, ten koste van anderen. Van die arrogante opmerkingen maken die lullig zijn tegenover anderen. Jezelf heel goed vinden, en andere mensen dus minder goed.

Bij zelfverzekerdheid vind je jezelf ook de moeite waard, maar laat je andere beter in hun waarden. Daar zie ik mezelf veel beter in dan in een arrogant persoon

Floosje 28-10-2002 15:17

Ik vind iemand arrogant als hij/zij echt op anderen neerkijkt. Dus in de zin van: ik praat niet met jou, want ik voel me beter of iets dergelijks.
Volgens mij is de grens soms moeilijk te trekken: er zijn mensen die heel zelfverzekerd zijn en dus arrogant overkomen, terwijl ze het misschien niet zo bedoelen.

Ik heb het niet zo op arrogante personen, waarom zou je je beter voelen dan een ander? Vind mezelf dan ook niet arrogant.

Pharmacon 28-10-2002 15:18

Ik vind iemand arrogant als ie zichzelf duidelijk stukken beter vind dan de rest....en dan bedoel ik niet dat iemand trots is op wat ie heeft bereikt....dat is iets heel anders....

I'ts Moi 28-10-2002 15:20

Ik krijg heel vaak te horen dat ik arrogant overkom. Omdat ik zelfverzekerd ben...of tenminste zo overkom. Ik weet wat ik wil en laat me niet van de wijs brengen door een of andere opmerking. :D Of dat ook werkelijk zo is, weet ik eigenlijk niet echt, ik heb nog geen echte voorbeelden...
Maar verder ik vind mensen arrogant als ze zich 'beter' voelen dan anderen. Kijk tuurlijk (toch :confused: ) denk je wel eens nou wat een niveau weer... En ik vind mensen arrogant als ze denken dat alles te koop is... Maargoed ik heb niet zoiets van jij bent arro, dus ik ga niet met je om, want ik weet door mezelf dat ook die mensen meer te bieden hebben ;)

Kuzzje IK ;)

WishfulDreaming 28-10-2002 15:26

Ehm, ja ik vind mezelf regelmatig een beetje arrogant. Niet altijd hoor, maar op sommige vlakken wel. Het is heel slecht van me, maar soms voel ik me echt beter dan anderen. tis niet zo dat ik dan helemaal niet meer met mensen praat ofzo, dat niet. Maar meestal maak ik dan dus gewoon geen opmerkingen, ik denk het in mezelf. Dus anderen hebben er geen last van. Ik haat het wel van mezelf, maar zolang het niet erger wordt dan dit en ik er nog geen opmerkingen over krijg, is het voor mij wel een beetje een stukje zelfverzekerder worden en dat heb ik wel nodig.
Ik denk dat ik wel met mensen om ga die dit ook hebben omdat je het niet echt merkt.

Maar sommige mensen die zijn op een andere manier arrogant, die vinden mensen dom zonder ze ook maar te kennen, maar die kunnen het zeker al 'aan hun hoofd zien', ze stralen zelf ook uit dat ze zo zijn. Dat moet ik echt niet hebben. En met die mensen wil ik ook totaal niet omgaan. Ik bedoel, als je jezelf beter vind, je doet je best maar, maar dat hoef je niet te laten merken

Damn ik merk dat ik hierin een beetje in de knoop zit met mezelf, en hier ook vast reacties op zal krijgen. :\

begrijp me trouwens niet verkeerd, er zijn ook genoeg situaties waarin ik mezelf juist heeeel slecht voel en het gevoel heb dat de rest beter is, etc

beuk 28-10-2002 15:29

Ik vind het heerlijk om af en toe lekker arrogant te doen. Mensen die me kennen weten toch wel dat ik het niet meen. Soms zie je mensen echt enorm afknappen en dat maakt het extra leuk :)

Iemand die arrogant tegen mij doet weet ik meestal wel te overtreffen.

Horror Kitty 28-10-2002 15:33

Heel simpel : als ie zichzelf beter acht dan anderen..
En ook deels uitstraling..

Ik schijn heel vaak sjaggo en arrogant te kijken als ik door de school loop.. Maarjah.. ligt eraan wie ik tegenkom.. Veel mensen heb ik ook totaal geen respect voor, dus kijk ik heel arrogant.. Van mij mogen ze weten dat ik ze laag vind, dus werp ik ze ook zo'n arrogante blik toe.. :o

kaleidoscope 28-10-2002 15:34

Ik voel mezelf vaak beter dan andere mensen,maar daarintegen ben ik ook erg onzeker op bepaalde fronten.
Als gesprekken voer met sommige mensen,dan heb ik soms echt het idee dat ik met een kind van 4 zit te praten en voel ik mezelf wel beter,maar niet op zo'n manier dat ik denk dat die andere persoon achterlijk is,maar dat ik op dat front gewoon een stap verder ben of beter ontwikkeld etc.
Terwijl ik vaak weet dat het niet zo is.
En als ik dat soort gedachtes dan heb,denk ik wel eens dat er iets mis is met mij dat ik dat denk.
Maar aan de andere kant,zolang ik andere personen niet als mindere behandel of mezelf op een voetstuk plaats is er niks mis denk ik.

Ik vind iemand arrogant als hij/zij bv. niks aan andere mensen toevertrouwt,of andere mensen een kans geeft.
Omdat hij/zij van mening is dat ie het hoe dan ook toch beter kan en dus ook maar zelf doet.
Of als iemand weigert een bepaalde winkel of café binnen te gaan omdat daar mensen komen beneden zijn stand (over 1 kam scheren) etc.

Maar ik ben er eigenlijk nog niet helemaal over uit wat ik nou onder arrogantie versta.

Mad^Athlete 28-10-2002 15:39

Wanneer ben je arrogant . . .
volgens mij straal je dat gewoon uit . . . ik weet niet, het is niet percé dat je je beter voelt dan anderen. Maar volgens mij ben je arrogant als je neerkijkt op mensen.
Zeg maar de arrogante is een übermensch en de rest van de wereld moet ook weten dat die gene geweldig is

Splodge 28-10-2002 15:42

Mensen die erg arrogant zijn helemaal niet zo mooi, slim of goed als ze denken. Ik...? Ik ben absoluut niet arrogant, ik zit juist vol zelfkritiek...

Arrogantie hoeft niet perse vervelend te zijn, het doet mij altijd goed om te zien dat andere mensen zo... zelfverzekerd (schijnen te) zijn. En bovendien komen de echt hopeloos arroganten er zelf nog wel achter dat waar ze mee bezig zijn fout is, want die houden geen vriend meer over. En dan heb ik het over echte vrienden, niet over kennissen. Ik ga me er in ieder geval niet druk over maken, laat ze er zelf maar achter komen.

WishfulDreaming 28-10-2002 15:42

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:

Zeg maar de arrogante is een übermensch en de rest van de wereld moet ook weten dat die gene geweldig is

Ik denk niet dat iemand denkt dat hij/zij de GEweldigSTE is maar zich beter voelt dan bepaalde mensen.. Diegene zal vast ook wel andere mensen hebben waar hij/zij tegenop kijkt. En ik denk dat niet alle arrogante mensen willen laten zien dat ze zich geweldig vinden, alleen van degene die dat wel doen valt het op

maar das mijn mening :)

SpiritX 28-10-2002 15:51

Citaat:

beuk schreef:
Ik vind het heerlijk om af en toe lekker arrogant te doen. Mensen die me kennen weten toch wel dat ik het niet meen. Soms zie je mensen echt enorm afknappen en dat maakt het extra leuk :)

Same here :) ...

Verder heb ik het idee dat arrogantie meer uiterlijk/uitstraling is, en zelfverzekerheid meer innerlijk. Arrogantie heeft verder vaak maar met een oppervlakkige indruk te maken. Arrogantie en zelfverzekerheid lopen geloof ik ook erg vaak in elkaar over en zijn misschien zelfs onafscheidelijk ;).

belleblaasbel 28-10-2002 16:07

arrogantie vind ik dat je mensen behandelt alsov ze lager zijn dan jou..

Syphon 28-10-2002 16:27

Het is een moeilijk begrip

Er is een zeker verschil tussen zelf verzekerdheid en arrogantie.

Als iemand zelf verzekerd is, ik bijvoorbeeld ik ben niet perfect dat is niemand, ik weet de mooie en ook zeker wel de lelijke dingen aan mezelf, de beperkingen, de dingen die ik goed kan weet ik eigenlijk niet.

Arrogantie is iets dat je uitstraalt, ik heb het vaak genoeg gehoord, ja soms ben ik gewoon met mezelf bezig of juist met niks, dan kijk ik arrogant/boos voor mij uit, ik kan er niks aan doen.

Mensen in apeldoorn vinden je ook al arrogant als je iemand negeert ja sorry maar hoef en wil niet eens met iedereen praten.

Als mensen het zeggen, dan wijs ik hun op gebrek aan mensen kennis :D

Paranoide 28-10-2002 16:30

Citaat:

SpiritX schreef:
Same here :) ...

Verder heb ik het idee dat arrogantie meer uiterlijk/uitstraling is, en zelfverzekerheid meer innerlijk. Arrogantie heeft verder vaak maar met een oppervlakkige indruk te maken. Arrogantie en zelfverzekerheid lopen geloof ik ook erg vaak in elkaar over en zijn misschien zelfs onafscheidelijk ;).

Me three. :)

Arrogantie is geweldig, zolang het nep blijft. Als je arrogant bent, en je hebt niet door dat je arrogant bent waardoor je denkt dat je best nog arroganter kunt doen jegens bepaalde mensen dan ben je dus niet geweldig maar lomp en lachwekkend.

CraigDavid 28-10-2002 17:58

ik vind mensen echt arrogant als ze arrogant eruti zien.
als iemand zichzelf beter voelt maar het niet laat zien vind ik nie tarrogant.
maar er zijn bijvoorbeeld meisjes en die kijken echt met een blik van: ik-ben-toch-beter-dan-jou.
ik weet niet of ze dat ook denken maar zulke mensen vind ik arrogant

Pharmacon 28-10-2002 18:26

Citaat:

Syphon schreef:

Mensen in apeldoorn vinden je ook al arrogant als je iemand negeert ja sorry maar hoef en wil niet eens met iedereen praten.

Waar in apeldoorn dan.... Daar merk ik namelijk niet zoveel van eigenlijk...

Pebbles 28-10-2002 18:31

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik voel mezelf vaak beter dan andere mensen,maar daarintegen ben ik ook erg onzeker op bepaalde fronten.
Als gesprekken voer met sommige mensen,dan heb ik soms echt het idee dat ik met een kind van 4 zit te praten en voel ik mezelf wel beter,maar niet op zo'n manier dat ik denk dat die andere persoon achterlijk is,maar dat ik op dat front gewoon een stap verder ben of beter ontwikkeld etc.
Terwijl ik vaak weet dat het niet zo is.
En als ik dat soort gedachtes dan heb,denk ik wel eens dat er iets mis is met mij dat ik dat denk.
Maar aan de andere kant,zolang ik andere personen niet als mindere behandel of mezelf op een voetstuk plaats is er niks mis denk ik.

Heb ik ook..

En onder arrogant versta ik mensen die heel erg minachtend zijn tegenover andere mensen, denken dat ze beter zijn dan iedereen, neerkijken op anderen..

the exploding boy 28-10-2002 18:57

ik wou dat ik arrogant was, dan is alles een stuk makkelijker

Avelon 28-10-2002 19:15

arrogantie
ik doe vaak alsof ik me gewoon geweldig vind.
jezelf goed en geweldig vinden dat wordt ook vaak als arrogant beschouwd hoor.
een mooi meisje dat dat van zichzelf weet noemt men ook vaak arrogant ookal gaat ze normaal met anderen om.
ik vind mezelf niet snel beter dan anderen. en ik vind mezelf ook helemaal niet arrogant, sommige mensen snappen mijn humor niet en denken werkelijk dat ik me beter voel.
ach.

ik betrap mezelf er ook op, dat ik mensen arrogant vind die gewoon goed over zichzelf denken. ik ben eraan aan het werken om dat gewoon zelfverzekerd te noemen ;)

Mysterons 28-10-2002 19:18

ik vind het echt grappig om super nep-arrogant door de school te lopen :|

arrogantie.. ach, sommigen zijn arrogant, en anderen doen alsof.

dystopia 28-10-2002 19:23

Als 't bedoeld is om te provoceren kan het leuk zijn. Niet voor iedereen maar dat hoort erbij. Grapjes waar iedereen om kan lachen bestaan geloof ik niet.

Arrogantie vind ik wel leuk om doorheen te kijken. Kan best doorzichtig zijn.

Syphon 28-10-2002 20:26

Citaat:

PHaRMaCoN schreef:
Waar in apeldoorn dan.... Daar merk ik namelijk niet zoveel van eigenlijk...
Hoofdstraat 21 nu blij, waar maakt toch niet uit maar de mensen die ik ken vinden dat best snel.

Maar wat raar is, ik weet van mezelf dat ik niet lelijk ben, oke dat mag maar als ik dat zeg ben ik meteen weer arrogant :confused:

Roger 28-10-2002 20:28

het is een zwakte en je 'prikt' er zo door heen.

Roxy 28-10-2002 20:30

je mag jezelf best eens beter vinden dan een ander dat heb ik soms ook wel dat is gewoon zelfverzekerdheid.... maar je gaat de arrogantie grens voor mij voorbij als je die ander ook echt anders gaat behandelen of dr opmerkingen over maakt ofzow.. en als je jezelf bijna altijd beter vind dan een ander en op alle gebieden enzow dan vink je ook te zelfverzekerd...

freakjuh 28-10-2002 21:10

Citaat:

the exploding boy schreef:
idd :)

Pruttelpot 28-10-2002 21:22

Arrogantie zuigt en is lelijk :)

MetalliCat 28-10-2002 21:48

Citaat:

WishfulDreaming schreef:
Ehm, ja ik vind mezelf regelmatig een beetje arrogant. Niet altijd hoor, maar op sommige vlakken wel. Het is heel slecht van me, maar soms voel ik me echt beter dan anderen. tis niet zo dat ik dan helemaal niet meer met mensen praat ofzo, dat niet. Maar meestal maak ik dan dus gewoon geen opmerkingen, ik denk het in mezelf. Dus anderen hebben er geen last van. Ik haat het wel van mezelf, maar zolang het niet erger wordt dan dit en ik er nog geen opmerkingen over krijg, is het voor mij wel een beetje een stukje zelfverzekerder worden en dat heb ik wel nodig.
Ik denk dat ik wel met mensen om ga die dit ook hebben omdat je het niet echt merkt.

Maar sommige mensen die zijn op een andere manier arrogant, die vinden mensen dom zonder ze ook maar te kennen, maar die kunnen het zeker al 'aan hun hoofd zien', ze stralen zelf ook uit dat ze zo zijn. Dat moet ik echt niet hebben. En met die mensen wil ik ook totaal niet omgaan. Ik bedoel, als je jezelf beter vind, je doet je best maar, maar dat hoef je niet te laten merken

Damn ik merk dat ik hierin een beetje in de knoop zit met mezelf, en hier ook vast reacties op zal krijgen. :\

begrijp me trouwens niet verkeerd, er zijn ook genoeg situaties waarin ik mezelf juist heeeel slecht voel en het gevoel heb dat de rest beter is, etc

ik heb dit exact zo :)

June bug 28-10-2002 22:09

Tis al een paar keer gezegd, ik denk dat je inderdaad arrogant bent, als je op een bepaalde manier uit de hoogte doet tegen anderen, omdat zij naar jouw ideeen minder zouden zijn. Als ik bijv. aan het werk ben, (albert heijn, kassa), zie ik vaak genoeg van die meisjes, die komen dan hun boodschappen doen, (2 flesjes breezah ofzo :D), en die gooien dan werkelijk dat geld naar je toe. Ze geven het niet aan, leggen het niet neer, maar gooien het jouw richting op, en zeggen dan: Hier... En maar blikken uitwisselen met hun vriendinnen enzo... Vaak zelfs te ingenomen met zichzelf om "hallo" of "doei" te zeggen. Dat vind ik een voorbeeld van arrogantie. Ook als je iemand kent, van sporten bijvoorbeeld, en die persoon zegt als je hem buiten dat sporten tegenkomt, ineens niks meer tegen je. Dan denk je ook: die voelt zich vast te goed voor me...
Ik vind het diep zwak iig. Iedereen is toch in z'n blootje geboren? (ofzoiets)

dystopia 28-10-2002 22:16

Citaat:

Nirv@nafreak schreef:
Tis al een paar keer gezegd, ik denk dat je inderdaad arrogant bent, als je op een bepaalde manier uit de hoogte doet tegen anderen, omdat zij naar jouw ideeen minder zouden zijn. Als ik bijv. aan het werk ben, (albert heijn, kassa), zie ik vaak genoeg van die meisjes, die komen dan hun boodschappen doen, (2 flesjes breezah ofzo :D), en die gooien dan werkelijk dat geld naar je toe. Ze geven het niet aan, leggen het niet neer, maar gooien het jouw richting op, en zeggen dan: Hier... En maar blikken uitwisselen met hun vriendinnen enzo... Vaak zelfs te ingenomen met zichzelf om "hallo" of "doei" te zeggen. Dat vind ik een voorbeeld van arrogantie. Ook als je iemand kent, van sporten bijvoorbeeld, en die persoon zegt als je hem buiten dat sporten tegenkomt, ineens niks meer tegen je. Dan denk je ook: die voelt zich vast te goed voor me...
Ik vind het diep zwak iig. Iedereen is toch in z'n blootje geboren? (ofzoiets)

Zeg je daar dan iets van als iemand zoiets doet?

GRRR 29-10-2002 00:10

ik ben niet arrogant. mensen zijn gewoon te dom voor mij

Li 29-10-2002 10:46

Mensen denken vaak dat ik arrogant ben als ze me op het eerste gezicht zien--> Ik loop redelijk rechtop en heb blijkbaar bepaalde gezichtsuitdrukking.
Als ze eenmaal met me praten en contact hebben merken ze dat ik echt helemaal niet zo ben, eerder het tegenovergestelde:)

Arrogante mensen vind ik, mensen die koste wat het kost moeten laten zien dat zij "beter" zijn dan anderen. Vaak zijn deze personen juist erg onzeker. (denk ik)

Outrageous 29-10-2002 12:22

Citaat:

beuk schreef:

Iemand die arrogant tegen mij doet weet ik meestal wel te overtreffen.

Precies :)

LiViNg EnD 29-10-2002 12:45

Moeilijk is dit zegg
Aan iemands uitstraling zie je dat denk ik het meest. Mensen die op andere mensen neerkijken omdat ze anders zijn, in hun ogen dus 'slechter' en ze dan oowk op die manier gaan behandelen. En mensen die op een bepaalde 'ik ben beter toon' praten. Dat vind ik denk ik arogantie.. Maar volgens mij heb je verschillende soorten aroggantie. Bijvoorbeeld, iemand de hartstikke onzeker is en contact probeert te leggen of iets dergelijks.. maar die daarin de fout in gaat door overdreven zelfverzekerd te doen.. dat is niet egt arrogantie.. maar t komt wel arrogant over.. ik kan erover meepraten (zoww was ik toen ik 13 wass) :o

)Vampje( 29-10-2002 14:02

Ik vind iemand arrogant als hij/zij zich verheven voelt boven anderen en dat ook duidelijk laat blijken, zo van: 'Pfff, alsof ik met jou om zou gaan!' Iemand is niet per se arrogant als hij/zij een sterke persoonlijkheid heeft, dat is gewoon zelfvertrouwen en daar is niets mis mee. Pas wanneer je jezelf echt beter vindt op verschillende gebieden, dan ben je imo arrogant. En met dat soort mensen wil ik liever niks te maken hebben.

Volgens mijn eigen stelling zou ik dus ook arrogant zijn... Hoe zit dat dan?

June bug 29-10-2002 14:50

Citaat:

dystopia schreef:
Zeg je daar dan iets van als iemand zoiets doet?
Dat met die kassa: Nee... Dat heeft toch geen zin, en bovendien, daar kan ik dan alleen maar problemen mee krijgen, andere klanten die gaan zeiken, of die mensen die zo lullig doen gaan klagen dat ze niet goed geholpen worden ofzo... Achjah, klantvriendelijkheid gaat voor he :rolleyes: Maar het boeit me ook niet zo... Tis wel lullig, maar wat kun je anders dan je er gwn overheen zetten?

Ik denk dat ik er in de andere situaties niet echt iets aan zou doen, of iets van zou zeggen, misschien een keer een opmerking maken, of expres heel vrolijk: hooii!! zeggen ofzo...

rodina 29-10-2002 15:53

Arrogant zijn betekent imho verwaand, neerbuigend tov andere en hooghartig doen. Oftwel jezelf beter voelen dan de rest.

Ik kan er wel om lachen eigenlijk, vaak omdat de mensen die arrogant zijn, zo weinig voorstellen

charly not 29-10-2002 17:44

Iemand die in mijn ogen arrogant is, voelt zich duidelijk meer en beter dan andere en geeft je het gevoel dat je minder bent dan hij of zij. Meestal kijken ze op een hele minachtende manier naar je en kijken dan weg met hun neus in de lucht :P.
Overigens ik ken genoeg van dat soort mensen... Veelal komen ze voor op de hockeyclub :o..
Over het algemeen word ik ook vrij vaak voor arrogant aangezien terwijl ik dat helemaal niet ben! Ik ben eigenlijk super onzeker, maar mensen zeggen dat ik altijd arrogant kijk :confused:. Nou goed, wel is het zo.. dat meestal diezelfde mensen zeggen dat als je mij beter kent..dat ik dan eigenlijk helemaal NIET arrogant ben..
best vaag.. Maar vaak worden mensen voor arrogant aangezien door een bepaalde manier van kijken --> alleen vaak hebben ze dat zelf niet eens door!

charly not 29-10-2002 17:49

Citaat:

the exploding boy schreef:
Nou nee eigenlijk, als iemand er heel arrogant uit ziet.. dan zou ik er niet op af stappen. Als je gewoon een leuke uistraling hebt.. DAN is alles veel makkelijker, en hebben mensen meteen het idee dat je een aardig persoon bent.
Want waarom zou je op iemand afstappen die je toch alleen maar minachtend aankijkt van "dat je mij durft aan te spreken" :confused:

SvartVinge 29-10-2002 17:49

arrogantie, argh ik vind het verschrikkelijk! Ik zie arrogantie als het jezelf beter vinden dan anderen, op anderen neer kijken. Als je erg zelfverzekerd bent, vink dat geen arrogantie! Vink alleen maar fijn, aangezien ik zelf nogal onzeker ben...Maar arrogantie, ik probeer dat soort mensen veel te vermijden....aangezien je bij een eerste indruk van iemand al snel kan zeggen of iemand arrogant is of niet. Als ik perongeluk toch te maken krijg met dit soort :p , dan zal ik ze wel zeggen wat ik van hun gedrag vind....eerst voor mijn doen vriendelijk en als het niet tot hun botte kop doordringt dan op een iets minder vriendelijke manier.... :p

Rebirth Of Cool 30-10-2002 13:36

ik ben arrogant, vraag maar na :D :D :D

Esmée 30-10-2002 13:54

Arrogantie uitstralen en arrogant zijn zijn in elk geval twee totaal verschillende dingen en meer weet ik hier nu even niet over te zeggen :D

Shah of Blah 30-10-2002 14:23

Citaat:

Esmée schreef:
Arrogantie uitstralen en arrogant zijn zijn in elk geval twee totaal verschillende dingen en meer weet ik hier nu even niet over te zeggen :D
wilt u dat even expleenen :p

Esmée 30-10-2002 14:37

Citaat:

Shah of Blah schreef:
wilt u dat even expleenen :p
Maar natuurlijk ;)
Ik bedoel dat sommige mensen gewoon een arrogante uitstraling hebben, zoals hier ook al door verschillenden gezegd is, terwijl ze verder helemaal niet arrogant zijn en zich er waarschijnlijk ook niet bewust van zijn dat ze zo'n uitstraling hebben (een chagrijnige of serieuze uitdrukking wordt ook vaak voor arrogant aangezien). Van andere mensen zie je helemaal geen arrogante uistraling, maar merk je wanneer je met zo iemand praat, dat diegene van binnen wel arrogant is.
Nou oke een poging tot uitleggen, kom niet uit mn woorden vandaag daarom zei ik er in de eerste instantie ook al niet meer over :D

CraigDavid 30-10-2002 18:21

kijk hier of jij arrogant ben:
http://www.pauze.nl/testjes/test.asp?objectID=2850

mijne:
Voornamelijk b: Ga zo door! Jij kent het verschil tussen arrogantie en zelfvertrouwen. Je weet wat je waard bent en probeert de mensen die je dierbaar zijn het ook naar de zin te maken. Probeer echter ook eens open te staan voor mensen die je minder goed kent. Je bent slim genoeg om je zwakke punten te erkennen, werk eraan als deze je dwars zitten.

:o

Esmée 30-10-2002 18:35

Citaat:

CraigDavid schreef:
kijk hier of jij arrogant ben:
http://www.pauze.nl/testjes/test.asp?objectID=2850

mijne:
Voornamelijk b: Ga zo door! Jij kent het verschil tussen arrogantie en zelfvertrouwen. Je weet wat je waard bent en probeert de mensen die je dierbaar zijn het ook naar de zin te maken. Probeer echter ook eens open te staan voor mensen die je minder goed kent. Je bent slim genoeg om je zwakke punten te erkennen, werk eraan als deze je dwars zitten.

:o

dit had ik er ook uit

SpiritX 30-10-2002 19:47

Citaat:

Esmée schreef:
dit had ik er ook uit
Same here ....

Embraced Pale Death 30-10-2002 22:27

Ik schijn arrogant over te komen...

Boeie... Ik weet het toch allemaal beter dan jullie...

:p

Paranoide 30-10-2002 22:37

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:
Ik schijn arrogant over te komen...

Boeie... Ik weet het toch allemaal beter dan jullie...

:p

Ghehe.

"Ik ben niet arrogant. Ik ben gewoon de beste." :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.