![]() |
Ideale Gewicht..
Haay haay menssies,
Ik ben nogal onzeker over mijn gewicht. En ben bang dat ik langzaam aan 't 'dik' worden ben. Zouden jullie je mening willen geven?? :rolleyes: Ik ben 1.54 'ongeveer' En weeg zo'n 44 kilo. En ben 15 jaar. Weten jullie misschien een site waar je je gewicht bij je lengte kunt opmeten *hmmmz.. beetje raare zin :D * Alvast bedankt Kissszz.. (y) |
|
Citaat:
Lijkt me wel goed eiglijk.. |
Citaat:
D'r staat alleen dat ik 54 kg mag wegen, maar op www.sabn.nl heb ik met 61 al een ondergewicht... :confused: Das wel vaag... :S |
Citaat:
die andere voor mensen in de groei, staat er ;) Als je groeit kan je wel lichter zijn gloof ik.. |
Citaat:
|
Bedankt voor het reageren
Kuszzz.. |
volgens die site mag ik maar 59 wegen! en ik weeg 66 :(
ben wel al 22 merjeh...bestaan er geen tabels voor 22 jarigen? |
hee, volgens die site heb ik een normaal gewicht :) :) :) :)
bij al die andere bmi-dingen heb ik altijd overgewicht, maar bij deze niet *is meteen in een vrolijke bui :)* |
nou ik kijk bij het gemiddelde gewicht he..dat is 59 bij 1.68 . Als ik naar het maximale zou kijken kon ik nog wel 2000 keer naar de frituur gaan:)
|
Ik ben een jongen, maar misschiend at jullie ook je oordeel over mijn gewicht kunnen geven:
1,85 cm 72-73 kg |
Citaat:
|
Citaat:
Herrie is ook weer bezig beter in vorm te raken ;) Ik kan niet klagen, maar toch, m'n vriendin wil ook wat ;) |
Citaat:
*is eigenlijk heel lui* :o |
Citaat:
dat is volges mij wel goed (y) je kan ook op www.overgewicht.nl kijken. dat is precieser, daar heb je ook met geslacht en buikomtrek |
Citaat:
Ik ren zo'n 4 à 5 keer per week 5 kilometer ('s ochtends voor ik ga douchen en dus ook voor m'n ontbijt):cool: Daarnaast probeer ik in ieder geval 3-4 keer per week een beetje fitness te doen:o M'n gewicht varieert best wel. Meestal ergens tussen de 71,5 en 75,5 kg. Hoe komt het dat jij zo licht bent? Eet je zo weinig, doe je zwaar lichamelijk werk? Of heb je gewoon een super spijsvertering? Ik hou nog al van lekkere dingen (ook snoep), dus ik moet wel redelijk wat trainen om te zorgen dat dat er allemaal niet aankomt (ik heb nl. een kantoorbaan, erg veel beweging heb ik dus niet op een dag) :cool: |
Citaat:
Nu is het allemaal een beetje verstoord, waardoor ik niet al teveel kan eten. Maar goed, ik was op m'n 19e bij de internist en die had zoiets van "doe lekker rustig aan en eet meer" :/ Ik moet me aanwennen regelmatiger te sporten en dan geleidelijk aan steeds meer eten, maarjah .. discipline is a bitch :o |
BMI is goed tussen 20 en 25
daaronder is ondergewicht en daarboven is overgewicht.. de bekende formule: BMI = gewicht(kg) / lengte (m) ^2 dus voor mij, ik weeg 80kg en ben 1.84m lang.. BMI = 23,6... zowat streefgewicht dus:) ;) maar het gezondste is om je er niet mee bezig te houden :p (vooral als je al gewoon gezond leeft) |
hmmm ik ben 194cm en 78 kilo ik vind mezelf al te licht :confused:
wil rond de 85 wegen..komt wel goed..naarmate je ouder wordt, word je wel zwaarder |
Citaat:
Ja maar die geldt dus alleen voor uitgegroeide volwassenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |