Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   nirvana (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=262112)

Rebirth Of Cool 28-10-2002 16:16

nirvana

Vandaag is de nieuwe cd van nirvana uitgekomen.
Wie heeft em al besteld, en zo ja is het het geld waard??

ducky 28-10-2002 17:39

tja, nirvana cd he :)
alleen eerste numemr kende ik neit... rest wel, weet ook niet zeker of dat andere opnames zijn. Maar ja, natuurlijk wel weer een mooie cd, (alleen een beetje rare volgorde als je nevermind uit je hoofd kent, maar dat doet er niet toe).

K-Cobain 28-10-2002 18:33

Nou... ik neem een abo op de OOR en daar kon je Krezip of Nirvana of 5 euro korting en dan neem ik tog maar Nirvana he... Niet dat ie me boeiend lijkt, want ik heb alle rarities al.. Mjah om nou krezip te nemen... Nee dankoe.

Btw luister ik sowieso liever naar de andere nummers

luckyleo 28-10-2002 20:35

Volgens mij is er maar 1 nummer nieuw op die cd, alleen liedje 1: You know you're right. De rest staan allemaal al op andere albums. Zo ist meer een The best of album met nieuwe bonustrack.

ducky 28-10-2002 21:49

Citaat:

luckyleo schreef:
Volgens mij is er maar 1 nummer nieuw op die cd, alleen liedje 1: You know you're right. De rest staan allemaal al op andere albums. Zo ist meer een The best of album met nieuwe bonustrack.
alleen is die bonustrack niet het laatse nummer, maar het eerste :)

Saraï_h 29-10-2002 15:02

kwil geen discussie over commercieel of niet beginnen.. maar ik vind dit toch echt wel het toppunt van commercieel

stelletje uitbuiters.. maarja why not he

STP 29-10-2002 15:02

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
Vandaag is de nieuwe cd van nirvana uitgekomen.
Wie heeft em al besteld, en zo ja is het het geld waard??

Eeh, hij is al twee weken uit hoor...

Rebirth Of Cool 29-10-2002 15:46

Citaat:

STP schreef:
Eeh, hij is al twee weken uit hoor...
echt niet
vanaf 28 oktober martin ter braake! :p :p :p

mainsupreme 29-10-2002 17:47

hmm alles rond nirvana is al uitgebuit.. ik bedoel Kurtje zelf en zijn miljarde posters....

IEMOW-KOR 29-10-2002 17:48

Dave heeft You know your right volgens mij zelf gemixt. Denk niet dat hij tegen het uitbrengen was.

Rick FSB 29-10-2002 17:49

Ik vind het triest om te zien hoe een band die een bepaalde status heeft vergaard kan worden uitgebuit om alle fans nog even van geld afhandig te maken :(

Droyd 29-10-2002 18:27

Ja commercieel idee maar hoe cares kurt zal er niet wakker van liggen

mainsupreme 29-10-2002 20:35

nirvana in één woord OVERRATED

hacho 29-10-2002 20:56

Citaat:

Rick FSB schreef:
Ik vind het triest om te zien hoe een band die een bepaalde status heeft vergaard kan worden uitgebuit om alle fans nog even van geld afhandig te maken :(
Ja, binnenkort ook de dagboeken van Kurt he...
(Ga ik trouwens niet lezen).

knivesout 01-11-2002 18:19

Ik heb um laatst gehoord. Alle nummers klinken wat frisser omdat het geremasterd is, Been A Son is anders(de Blew EP versie, duz met bas solo), Pennyroyal tea is de Scot Litt versie(klinkt stukken beter), You Know You're Right staat er op en er zit wel een leuk boekje bij. Ik ga um denk ik wel kopen.
Alhoewel ik toch liever de boxset heb.

LiViNg EnD 01-11-2002 20:48

k hoef niet zoww nodig dat album... der staat weinig vernieuwends op...

IEMOW-KOR 02-11-2002 08:50

op www.3voor12.nl kun je tot 19:00 vanavond de 2 meter sessie uit 1991 beluisteren en het concert in paradiso ui 1991.

Setlist 2 meter sessie : Where Did You Sleep Last Night / Here She Comes Now / Onbekend Nummer

Setlist concert paradiso: Drain You / Aneurysm / School / Floyd The Barber / Smells Like Teen Spirit / About A Girl / Polly / Lithium / Sliver / Breed / Come As You Are / Been A Son / Negative Creep / On A Plain / Blew / Love Buzz / Territotial Pissings

De link geeft soms een foutmelding maar dan moet je eerst op het pijltje vooruit klikken

Triloxigen 02-11-2002 09:30

Ik vind het zowiezo een achterlijke cd..

Zelfs de spits [krant] zei iets over dat de CD niet besteed is aan echte fans. Echte fans hebben deze nummers allemaal allang..

Verder had Kurt een hekel aan de commercialiteit..
Dus uit respect voor Kurt ga ik die cd niet eens luisteren...

June bug 02-11-2002 11:08

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
op www.3voor12.nl kun je tot 19:00 vanavond de 2 meter sessie uit 1991 beluisteren en het concert in paradiso ui 1991.

Setlist 2 meter sessie : Where Did You Sleep Last Night / Here She Comes Now / Onbekend Nummer

Setlist concert paradiso: Drain You / Aneurysm / School / Floyd The Barber / Smells Like Teen Spirit / About A Girl / Polly / Lithium / Sliver / Breed / Come As You Are / Been A Son / Negative Creep / On A Plain / Blew / Love Buzz / Territotial Pissings

De link geeft soms een foutmelding maar dan moet je eerst op het pijltje vooruit klikken

Grrr... Ik wil dat luisteren, maar weet niet in welk prog ik et af moet spelen... media-player en winamp doet ie niet :(
Ik wil dat laatste onbekende nummer raduuh!! :(

IEMOW-KOR 02-11-2002 11:19

Citaat:

Nirv@nafreak schreef:
Grrr... Ik wil dat luisteren, maar weet niet in welk prog ik et af moet spelen... media-player en winamp doet ie niet :(
Ik wil dat laatste onbekende nummer raduuh!! :(

je moet realplayer gebruiken. en paar keer op die link klikken want doms doet hij het niet.

qghp 02-11-2002 12:02

ik ga hem vanmiddag even in de winkel luisteren denk ik

freakjuh 02-11-2002 12:35

Tracklist:

1. You Know You're Right (previously unreleased)
2. About A Girl
3. Been A Son
4. Sliver
5. Smells Like Teen Spirit
6. Come As You Are
7. Lithium
8. In Bloom
9. Heart-Shaped Box
10. Pennyroyal Tea
11. Rape Me
12. Dumb
13. All Apologies
14. The Man Who Sold The World

Tjah koel voor de mensen die ze nog nie zo goed kennen en de verzamelaars, maar ik ga em nie kopen..heb alle nummers toch al..

knivesout 02-11-2002 12:49

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:

Hoe is het onbekende nummer?
Heeft iemand dit alles op mp3?

IEMOW-KOR 02-11-2002 14:53

Citaat:

knivesout schreef:

Onkekende nummer vind ik zeer mooi. Is wel erg rustig.

K-Cobain 02-11-2002 17:20

Citaat:

knivesout schreef:

Hoe bedoel je? Of iemand alle rare songs op mp3 heeft? Of die setlist?

K-Cobain 02-11-2002 20:24

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
je moet realplayer gebruiken. en paar keer op die link klikken want doms doet hij het niet.
ik heb ook realplayer, maar hij doet het bij mij ook niet :(
en ik vraag me af wat de extensie (tog?) .scram is... ik d8 geen realplayer :(

BBEM 02-11-2002 20:27

Citaat:

nirvana_girl schreef:
kwil geen discussie over commercieel of niet beginnen.. maar ik vind dit toch echt wel het toppunt van commercieel

stelletje uitbuiters.. maarja why not he

ik denk ook niet dat kurt het zo gewild had maarja zo gaan die dingen helaas nou eenmaal in deze moderne maatschappij

K-Cobain 02-11-2002 20:35

ik bedoelde trouwens de extensie .sram... iemow?

K-Cobain 02-11-2002 20:57

Citaat:

K-Cobain schreef:
ik bedoelde trouwens de extensie .sram... iemow?
OW IK HEB HET!!! 't Was geen realplayer... MAAR DIE HEB IK NU GEDOWNLOAD YES! Kwil snel dat onbekende nummer horen :)

K-Cobain 02-11-2002 21:08

Sjees... dat onbekende geval duurt 8 minuten...? Vaag, dat heb ik echt nog nooit gehoord. 'k Vraag me af wie dat nummer wel kent... :confused:

Paranoide 02-11-2002 22:53

Citaat:

McLaren schreef:
Ik vind het zowiezo een achterlijke cd..

Zelfs de spits [krant] zei iets over dat de CD niet besteed is aan echte fans. Echte fans hebben deze nummers allemaal allang..

Verder had Kurt een hekel aan de commercialiteit..
Dus uit respect voor Kurt ga ik die cd niet eens luisteren...

TeethgrindeRRR! 03-11-2002 11:06

Citaat:

BBEM schreef:
ik denk ook niet dat kurt het zo gewild had maarja zo gaan die dingen helaas nou eenmaal in deze moderne maatschappij
nee, kurt zou het nooit zo gewild hebben... :rolleyes: Fak, wat 'n achterlijke zooi.

eXo 03-11-2002 13:07

Wat kurt allemaal wel en niet wil interesseert me geen ruk, de man is dood.

Ik ga die cd niet kopen als ik toch alle studio-albums (+unplugged &wishkah) heb. Maar misschien dat ik 'm download als ik 'm ergens op soulseek vind.

Doelloos 03-11-2002 21:23

:mad: Ik vind het echt ontzettend klote dat ze zomaar dagboeken van Kurt publiseren, terwijl hij dat helemaal niet gewild heeft.. Geen greintje respect kan er meer af, van die commercieele lui die alleen maar geld aan hem willen verdienen!! en dat dat zomaar word toegelaten kan ik ook niet bij...,
iedereen heeft recht op privacy ook al is diegene dood!!!!

Triloxigen 03-11-2002 21:51

Citaat:

knivesout schreef:

Ik heb alles allang..
Maar dat ene nummer is niet zo onbekend als ze doen beweren, staat ook op Outsesticide 5

Triloxigen 03-11-2002 21:52

Er komen gewoon een stuk of 5 CD's uit nog van Nirvana..
Nirvana word gewoon echt uigenolken..

Bleg..

En daarom haatte Kurt die commercialiteit!!

battlestar 03-11-2002 21:54

Citaat:

LiViNg EnD schreef:
k hoef niet zoww nodig dat album... der staat weinig vernieuwends op...
kheb 4 albums en dat vind ik wel genoeg
en om nou alleen voor you know you're right de cd te kopen..

86dagreed 03-11-2002 23:23

daarom kun je de cd fikken, als je het te commercieel vind en je wil hem toch wel hebben, gewoon fikken :p

Ik heb zelf ook 4 cd's van nirvana en beschouw Nevermind en In Utero + Unplugged als hoogtepunten

Carn 04-11-2002 00:40

Ik vind er na bijna 8 jaar regelmatig naar te hebben geluisterd nog steeds bar weinig aan. Of ik mis een hersencel, of nirvana fans missen er een :)

WinterQueen 04-11-2002 19:16

jezus kcobain zou jij niet ff heel snel je bek gaan houden

K-Cobain 04-11-2002 19:22

Citaat:

WinterQueen schreef:
jezus kcobain zou jij niet ff heel snel je bek gaan houden
Wat voor bullshit kraam je nou weer allemaal uit??

Triloxigen 04-11-2002 20:14

Citaat:

Carn schreef:
Ik vind er na bijna 8 jaar regelmatig naar te hebben geluisterd nog steeds bar weinig aan. Of ik mis een hersencel, of nirvana fans missen er een :)
Het laatste!

Nirvana heerscht

K-Cobain 04-11-2002 20:15

Ja, maar wat vind jij van YNYR dan?

battlestar 04-11-2002 22:03

Citaat:

*BattleStar* schreef:
kheb 4 albums en dat vind ik wel genoeg
en om nou alleen voor you know you're right de cd te kopen..

correctie: 5 albums :o
mja, aan fikken doe ik nie
en you know you're right is wel een ok nummer, clip is minder

Mr Stilo 05-11-2002 01:37

ik vraag me eigenlijk af hoeveel cd's er zijn van nirvana.....bedoel ik heb er dan....12 ofsow......waar van nog 2 van outcesticide......die overigens niet best vind.....klote geluid enzow

86dagreed 05-11-2002 01:55

outcesticide zijn ook b-kantjes he...

Ik heb er maar 4, hoef ook geen bootlegs van ze, vind 'from muddy banks' wel genoeg aan live materiaal...

Triloxigen 05-11-2002 10:24

DIe ze offcieel hebben uitgebracht:
Nirvana - Bleach
Nirvana - In Utero
Nirvana - Incesticide
Nirvana - Nevermind
Nirvana - From the muddy....
Nirvana - Nirvana (die vorige week dus is uigtekomen :r ]

En dan heb je nog tig live cd's

Ik heb 15 cd's en dan 3 demo tapes
niet origineel allemaal want aan Outcesticide kan ik gewoon niet vinden, en live cd's dus ook niet....

knivesout 05-11-2002 18:48

Citaat:

McLaren schreef:
Ik heb alles allang..
Maar dat ene nummer is niet zo onbekend als ze doen beweren, staat ook op Outsesticide 5

Als je dat nummer van 8 min. lang bedoeld(ik heb um inmiddels ook), die staat toch echt niet op Outcesticide 5. Die heb ik namelijk ook al een jaar.

WinterQueen 05-11-2002 18:48

Citaat:

K-Cobain schreef:
Wat voor bullshit kraam je nou weer allemaal uit??
hahaha, ik kraam bullshit uit ???
zou jij niet es eerst naar je zelf luisteren.. jezus, wat er allemaal voor onzin uit jouw strot komt is gewoon niet normaal meer..!

hairsprayqueen 05-11-2002 18:53

Ik zou als echte nirvana fan ( heb vandaag toevallig nirvana shirtje aan : ) de cd wel moeten hebben, maar heb er gewoonweg echt geen geld voor, ben totaal blut nu ik eigen huur en eten ed. moet betalen, maar als ik weer eens geld heb komt ie er zeker wel.

Ik vind you know you're right een heel goed nr, de rest heb ik natuurlijk allang, maar tis toch leuk om te hebben, toch?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.