![]() |
nirvana
Vandaag is de nieuwe cd van nirvana uitgekomen.
Wie heeft em al besteld, en zo ja is het het geld waard?? |
tja, nirvana cd he :)
alleen eerste numemr kende ik neit... rest wel, weet ook niet zeker of dat andere opnames zijn. Maar ja, natuurlijk wel weer een mooie cd, (alleen een beetje rare volgorde als je nevermind uit je hoofd kent, maar dat doet er niet toe). |
Nou... ik neem een abo op de OOR en daar kon je Krezip of Nirvana of 5 euro korting en dan neem ik tog maar Nirvana he... Niet dat ie me boeiend lijkt, want ik heb alle rarities al.. Mjah om nou krezip te nemen... Nee dankoe.
Btw luister ik sowieso liever naar de andere nummers |
Volgens mij is er maar 1 nummer nieuw op die cd, alleen liedje 1: You know you're right. De rest staan allemaal al op andere albums. Zo ist meer een The best of album met nieuwe bonustrack.
|
Citaat:
|
kwil geen discussie over commercieel of niet beginnen.. maar ik vind dit toch echt wel het toppunt van commercieel
stelletje uitbuiters.. maarja why not he |
Citaat:
|
Citaat:
vanaf 28 oktober martin ter braake! :p :p :p |
hmm alles rond nirvana is al uitgebuit.. ik bedoel Kurtje zelf en zijn miljarde posters....
|
Dave heeft You know your right volgens mij zelf gemixt. Denk niet dat hij tegen het uitbrengen was.
|
Ik vind het triest om te zien hoe een band die een bepaalde status heeft vergaard kan worden uitgebuit om alle fans nog even van geld afhandig te maken :(
|
Ja commercieel idee maar hoe cares kurt zal er niet wakker van liggen
|
nirvana in één woord OVERRATED
|
Citaat:
(Ga ik trouwens niet lezen). |
Ik heb um laatst gehoord. Alle nummers klinken wat frisser omdat het geremasterd is, Been A Son is anders(de Blew EP versie, duz met bas solo), Pennyroyal tea is de Scot Litt versie(klinkt stukken beter), You Know You're Right staat er op en er zit wel een leuk boekje bij. Ik ga um denk ik wel kopen.
Alhoewel ik toch liever de boxset heb. |
k hoef niet zoww nodig dat album... der staat weinig vernieuwends op...
|
op www.3voor12.nl kun je tot 19:00 vanavond de 2 meter sessie uit 1991 beluisteren en het concert in paradiso ui 1991.
Setlist 2 meter sessie : Where Did You Sleep Last Night / Here She Comes Now / Onbekend Nummer Setlist concert paradiso: Drain You / Aneurysm / School / Floyd The Barber / Smells Like Teen Spirit / About A Girl / Polly / Lithium / Sliver / Breed / Come As You Are / Been A Son / Negative Creep / On A Plain / Blew / Love Buzz / Territotial Pissings De link geeft soms een foutmelding maar dan moet je eerst op het pijltje vooruit klikken |
Ik vind het zowiezo een achterlijke cd..
Zelfs de spits [krant] zei iets over dat de CD niet besteed is aan echte fans. Echte fans hebben deze nummers allemaal allang.. Verder had Kurt een hekel aan de commercialiteit.. Dus uit respect voor Kurt ga ik die cd niet eens luisteren... |
Citaat:
Ik wil dat laatste onbekende nummer raduuh!! :( |
Citaat:
|
ik ga hem vanmiddag even in de winkel luisteren denk ik
|
Tracklist:
1. You Know You're Right (previously unreleased) 2. About A Girl 3. Been A Son 4. Sliver 5. Smells Like Teen Spirit 6. Come As You Are 7. Lithium 8. In Bloom 9. Heart-Shaped Box 10. Pennyroyal Tea 11. Rape Me 12. Dumb 13. All Apologies 14. The Man Who Sold The World Tjah koel voor de mensen die ze nog nie zo goed kennen en de verzamelaars, maar ik ga em nie kopen..heb alle nummers toch al.. |
Citaat:
Heeft iemand dit alles op mp3? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik vraag me af wat de extensie (tog?) .scram is... ik d8 geen realplayer :( |
Citaat:
ik denk ook niet dat kurt het zo gewild had maarja zo gaan die dingen helaas nou eenmaal in deze moderne maatschappij |
ik bedoelde trouwens de extensie .sram... iemow?
|
Citaat:
|
Sjees... dat onbekende geval duurt 8 minuten...? Vaag, dat heb ik echt nog nooit gehoord. 'k Vraag me af wie dat nummer wel kent... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat kurt allemaal wel en niet wil interesseert me geen ruk, de man is dood.
Ik ga die cd niet kopen als ik toch alle studio-albums (+unplugged &wishkah) heb. Maar misschien dat ik 'm download als ik 'm ergens op soulseek vind. |
:mad: Ik vind het echt ontzettend klote dat ze zomaar dagboeken van Kurt publiseren, terwijl hij dat helemaal niet gewild heeft.. Geen greintje respect kan er meer af, van die commercieele lui die alleen maar geld aan hem willen verdienen!! en dat dat zomaar word toegelaten kan ik ook niet bij...,
iedereen heeft recht op privacy ook al is diegene dood!!!! |
Citaat:
Maar dat ene nummer is niet zo onbekend als ze doen beweren, staat ook op Outsesticide 5 |
Er komen gewoon een stuk of 5 CD's uit nog van Nirvana..
Nirvana word gewoon echt uigenolken.. Bleg.. En daarom haatte Kurt die commercialiteit!! |
Citaat:
en om nou alleen voor you know you're right de cd te kopen.. |
daarom kun je de cd fikken, als je het te commercieel vind en je wil hem toch wel hebben, gewoon fikken :p
Ik heb zelf ook 4 cd's van nirvana en beschouw Nevermind en In Utero + Unplugged als hoogtepunten |
Ik vind er na bijna 8 jaar regelmatig naar te hebben geluisterd nog steeds bar weinig aan. Of ik mis een hersencel, of nirvana fans missen er een :)
|
jezus kcobain zou jij niet ff heel snel je bek gaan houden
|
Citaat:
|
Citaat:
Nirvana heerscht |
Ja, maar wat vind jij van YNYR dan?
|
Citaat:
mja, aan fikken doe ik nie en you know you're right is wel een ok nummer, clip is minder |
ik vraag me eigenlijk af hoeveel cd's er zijn van nirvana.....bedoel ik heb er dan....12 ofsow......waar van nog 2 van outcesticide......die overigens niet best vind.....klote geluid enzow
|
outcesticide zijn ook b-kantjes he...
Ik heb er maar 4, hoef ook geen bootlegs van ze, vind 'from muddy banks' wel genoeg aan live materiaal... |
DIe ze offcieel hebben uitgebracht:
Nirvana - Bleach Nirvana - In Utero Nirvana - Incesticide Nirvana - Nevermind Nirvana - From the muddy.... Nirvana - Nirvana (die vorige week dus is uigtekomen :r ] En dan heb je nog tig live cd's Ik heb 15 cd's en dan 3 demo tapes niet origineel allemaal want aan Outcesticide kan ik gewoon niet vinden, en live cd's dus ook niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
zou jij niet es eerst naar je zelf luisteren.. jezus, wat er allemaal voor onzin uit jouw strot komt is gewoon niet normaal meer..! |
Ik zou als echte nirvana fan ( heb vandaag toevallig nirvana shirtje aan : ) de cd wel moeten hebben, maar heb er gewoonweg echt geen geld voor, ben totaal blut nu ik eigen huur en eten ed. moet betalen, maar als ik weer eens geld heb komt ie er zeker wel.
Ik vind you know you're right een heel goed nr, de rest heb ik natuurlijk allang, maar tis toch leuk om te hebben, toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |