![]() |
Lady dana
Luister jullie ook naar dj lady dana? Die muziek die zij maakt is echt zo stoer, de nieuwe cd rulesss ook, je weet tog
|
Mn zusje vindt het geweldig.. ik vind het afschuwelijk..
|
mwah 't gaat.
je weet tog |
lady dana - ladies first is een van de weinige hardcore nummers die ik kan waarderen... maar meer ken ik niet van d'r.
|
Iedereen denkt dat lady dana alleen maar harcore maakt, ze is nu meer de hardstyle kant op gegaan, qlimax enzo. Veel cooler
|
Citaat:
|
En wat vinden jullie ervan dat ID&T Dana ontzettend commercieel aan het maken is? :rolleyes:
|
Citaat:
Ja, weet ik veel ik heb het nog nooit gehoord :D |
jammer is dat ze ontdekt heeft dat er geld mee valt te verdienen.....
|
Citaat:
Valt me verder wel aleen op dat ik overal posters zie hangen dat ze overal komt :/ |
Citaat:
|
en het erge is dat die kindjes het verschil tussen mixxen en produceren niet weten anyway...dana is ok..alleen teveel gehyped
|
Hardstyle, botte beats en fanatasieloos gedreun, oftewel "Music for the masses" Ik erger me ook aan dat sjonnie & Anieta pubiek die er op af komen om "ff te BeuQen"
Maargoed, dat was een beetje offtopic. Dana is de enige DJ die meer dan 10 jaar voor 5000 man of meer draait, en daar heb ik wel respect voor. Als hardcore DJ is ze erg goed, maar toch niet beter als Buzz Fuzz of DJ Outblast. Als hardcore producer ken ik haar niet erg goed, maar "Ladies First" is een echte DJ promo Rip Off. Als Hardstyle DJ vind ik haar echt 3x ruk. Hardstyle produceren kan ze ook niet zo goed, kijk maar naar Unit4 en haar Remix van het Sensation anthem, dikke smurfenhouse is het. Dana als Hardstyle DJ (n) Dana als Hardcore DJ (y) Nah geef mij maar Techno, progressive en echte trance |
Citaat:
volgens mij draait ze alleen wat.. En verder vind ik er geen hol aan.. |
Mijn mening: Dana moet idd bij haar roots blijven -> Hardcore dus!
Hardstyle moet ze overlaten aan anderen zoals Pavo. |
Er is trouwens een vet hardcore feestje in (venray) Limburg...
8 februari Hardcore Impact... in OJC Dingus... van 9 tot 7 non-stop hardcore... 5 pleuro entree |
Citaat:
|
Citaat:
|
ze draait alleen hardstyle om meer geld te verdienen (n)
en dus ook alleen commercieele hardstyle.. |
Citaat:
|
Het boeit mij totaal niet of ze commercieel aant worden is, maar ik vind haar muziek gewoon geweldig, daarom ga ik zaterdag ook naar X-Qlusive Dana Solo :D :D :D :D :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Showtek wordt het dit jaar |
Citaat:
|
Citaat:
Maar laten we terrug komen op het onderwerp van de topic starter |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |