![]() |
Effenaar
Laat jouw stem gelden voor behoud van de Effenaar!
Geschokt is gereageerd toen vrijdag 11 oktober jl. werd vernomen dat het Eindhovense College van B&W een voorstel indiende teneinde het nieuwbouwtraject van de Effenaar de nek om te draaien. De Effenaar is al zó ver gevorderd met het huidige traject dat ruim anderhalf jaar geleden unaniem door de Raad werd goedgekeurd! De tekeningen zijn tot in de kleinste details uitgewerkt, het oude gebouw is al gedeeltelijk gesloopt(!) en het project staat op het punt te worden aanbesteed. In dit stadium alsnog de nieuwbouw van de Effenaar de nek omdraaien is volkomen absurd en onacceptabel. De gemeenteraad is echter nog niet accoord gegaan met het voorstel van het college. Hoogstwaarschijnlijk zal in de nabije toekomst het advies wél worden overgenomen, als de raad niet snel wordt overtuigd van de waanzin van dit voorstel. Het huidige ontwerp van de nieuwe Effenaar moet zo snel mogelijk worden afgebouwd, zodat de belangrijkste vertegenwoordiger van de jongerencultuur in Eindhoven niet de nek wordt omgedraaid! Ga daarom snel naar het forum op: http://www.eindhovenplein.nl/cgi-bin...?board=grinten DJ Podium: 18:30 - 19:00: DJ Robob 19:30 - 20:00: DJ reggae -> rock 20:30 - 21:15: DJ Lady Aida + Acid Junkies Live 21:15 - 22:00: DJ's Zodiak + Rick Engel Livepodium: 19:00 - 19:30: Beef 20:00 - 20:30: Peter Pan Speedrock Lounge Trailer: 18:30 - 18:45: Totum: Blast Frequency 19:00 - 19:30: DJ 19:30 - 20:00: Eindhoven Hiphop 20:00 - 20:30: DJ 20:30 - 21:00: United Soundsoundsystem 21:30 - 22:00: DJ Stadhuis: (18:30 - 19:30 acoustische sets) with Apesjit a.o. Well come with as much people you can collect, to make a statement! Meanwhile, all those coffee-drinking politics will decide what's going to happen with the Effenaar. bron: www.aufderaxe.nl wie gaat hier allemaal heen ? |
ikke :) (y)
|
und ich.
|
ik :)
|
misschien dat ik ook wel kom
|
best matig dat er nog geen topic over stond eigenlijk :)
BTW, ik zie bij iedere poster dat URL staan, maar ik zie nog steeds niet in waarom je een url van die website erbij zou moeten zetten :/ |
Citaat:
|
hmpf... school :(
|
Citaat:
ik zal er zeker zijn (y) |
oohh kben ook zeker wel van de partij, de effenaar moet blijven!
|
Ik zal er zijn hoor!!!
|
JA! de effenaar moet blijven! :(
kheb wel ff gereageerd op dat forum... :cool: hopelijk is dat nuttig.. :rolleyes: |
k zal der ff zijn.. tot 8 uur ofsow..
|
de verbouwing gaat door!!!!!
whoohoo!!! :) |
Citaat:
|
juist :D
kwam waarschijnlijk door theo maassen met z'n slogan: de effenaar moet blijven al is het maar voor de wijven |
Alleen wat een mongolen die de hele tijd ana het "zingen" waren, ik stond er dus langs :r
|
de effenaar moet blijven anders moeten we uitgaan met al die stratumsenidmongolen
dat zei theo over de mensen naast je... das wel kut, maarja... ik stond vooraan :) |
ja, en zaten te zingen..
ik schaam me dat ik EIndhovenaar ben door mensen zoals dat zoiets zei die toch ook? :D Die mensen hadden niet eens door dat het over hen ging, randdebielen dat het waren |
:D
ja dat zei hij ja je hebt mooie dingen in eindhoven en ook HELE LELIJKE ging ook over ze |
Citaat:
die was vet :D |
jah was lache ja, ik stond ook naast die mongolen heheh.
|
Ik was er:)
twas effe naar maar nu komt er dan toch een verbouwde effenaar :p |
de effenaar moet verbouwen al ist maar voor de vrouwen
|
Citaat:
|
De Effenaar moet blijven. Dat bleek wel uit de enorme opkomst op het stadhuisplein gisteren. Weet iemand hoeveel mensen er waren?
Up Magazine |
geen idee... d'r waren er zeker 20... misschien wel meer...
|
Die mongolen waren hooligans met een stadionverbod. Ik stond er ook naast. Eentje maakte der een grap, en ik lachte zo, want hij was toch best leuk. Ik kijk z'n richting in, kijkt 'ie mij zo aan met z'n bolle ogen, gaat 'ie himol zo van: "Ja wa!? WA? WA NOU? OOOHHHHH...."
pfffffffffffffffff... geluk dat die politie der was, anders hadden ze zich echt nie rustig gehouden... |
Citaat:
|
*was der oowk*
apesjit in de trailer was veyt :D ik heb n cd'tje gekregen van de bassist :D (y) |
alle bassisten zijn homo's
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
(n)
|
|
(y)
De cabaretier Theo Maassen, die zijn vriendin leerde kennen in de Effenaar, gooide er zelfs een slogan tegenaan: 'De Effenaar moet blijven, al is het maar voor de wijven.' Refererend naar De Effenaar als enige plek in de stad waar nog vrouwen komen die nadenken. Het publiek kon zich hier wel in vinden en ontving Maassen dan ook met gelach en gejuich. theo de gexte godnondeju |
tjakka tjakka
|
ik was nog op tv (omroep brabant nieuws) jeuj :rolleyes:
|
ik niet en ik had nog wel van die mooie dingen gezegd in de camera
|
Citaat:
en peter pan had ik al wel gezien.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |