![]() |
Twijfel
Twijfel
Soms zijn er van die momenten Dat je liever weg wilt gaan Niet wetend hoe en waar Maar weg van je bestaan Die momenten brengen twijfel Maar ook rust en verdriet Zal je hier ooit weggaan? Of wil je toch waar niet? Laat je alles achter In jaren opgebouwd Plots keihard vallen Verlaat wat je vertrouwd Weg van wie je lief had Weg van al die pijn Weg van deze twijfel En weg van die zij zijn Enkele gedachten Komen in je hoofd Blijven niet lang hangen Je bent snel weer beroofd Alles heb je Wat je hart begeert Als één ding niet meer wil Denk niet snel verkeerd Denk aan alle vrienden Ze staan voor jou paraat Ook in zware tijden Dan besef je: je bestaat! |
mooi geschreven, kan me iets bij voorstellen :)
:cool: 4e strofe, beetje onduidelijk maar geen probleem... afsluiting is gaaf maar niet zo mooi (mijn mening dan) laterzz |
het einde vind ik zonde, zo cliché, verder vind ik het soms wel erg gerijmd, zonde, want dingen kan je zoveel mooier verwoorden als je niet op de rijm let. Je hebt betere geschreven, zover ik me kan herinneren...
|
ik vind hem mooi
zo heerlijk wazig :) |
het einde vind ik zonde, zo cliché
------------------------------------------------------------- ik denk dat cliché soms wel erg veel waarheid met zich meedraagd,zoals uitspraken als:de mooiste en best dingen van de wereld kun je niet,zelfs niet voelen...die moet je voelen in je hart |
Citaat:
|
Mooi, loopt goed en is lief :) Alleen vind ik het begin veel sterker dan het eind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |