![]() |
[horror/animatie] Heavy Metal
http://www.thehollywoodstore.com/pos.../images/27.jpg
HEAVY METAL Een astronaut brengt een groen bolvormig hemellichaam mee voor zijn dochter. De bol vermoordt echter de astronaut en houdt zijn dochter gevangen. Regie: Gerald Potterton (The Railrodder -short-) Stemmen: Harvey Atkin (Meatballs) John Candy (Who's Harry Crumb?) Harold Ramis (Ghost Busters) Jaar: 1981 Genre: Aktie, Avontuur, Animatie, Horror Speelduur: 86 min VRIJDAG SBS 6 / 00:05 |
Zwaar teleurstellend animatiefilm. Zogenaamd baanbrekend door het niveau aan geweld en sex, maar vertroebeld door matige verhaaltjes en bar slechte animatie.
|
Ben het eens met Cycloner. Ik zag hem ongeveer een jaar geleden en ik had er veel meer van verwacht.
|
(y) prachtige cultanimatie
|
nja ik ga em wel kijken...lijkt me wel geinig :D
|
Mja, als ik niks te doen heb ofzo.
|
als je stoned bent
|
Citaat:
|
Christus wat een draak van een film ((n))...
Niet het kijken waar, two thumbs down (n)(n) Ik had meer heavy metal verwacht ook |
ik vond hem wel ...
grappig :D |
Half uurtje zitten kijken. Wat een bagger. Waardeloze animatie, slechte voice acting, debiel plot, schokkerige pacing....wel onbedoeld grappig af en toe.
Man tegen vrouw met cup DD: You have beautiful eyes. |
Ik heb 'm gisteren pas gekeken. Behalve de eerste verhaal vond ik het voor de rest zeer matig. Teveel van hetzelfde en inderdaad weinig heavy metal.
RATING 4.5/10 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |