![]() |
DoP meeting - Rotterdam
http://www.forum.scholieren.com/meet...ting.php?id=54
Plaats: Rotterdam CS Datum: zondag 10 november 2002 Tijd: 13.00 uur Ik geloof niet dat het bij vele bekend is... Dus komt allen! |
Citaat:
|
deze kip is OV en geld-loos
mmmm ik kom wel een keer als het dichterbij Het geweldige eindhoven is. |
Jah, en als de mensen dan wel komen...
Rotterdam is te ver weg voor mij, dus ik kom niet. Bij deze. |
Citaat:
Ik kom heel misschien, tis net na mijn tentamenweek en dan ben ik moe ed en Fleurtje is er dan net een week (als het goed is)...en daar wil ik toch ook wel heel graag bij zijn. ;) Anywayz, we zien wel. |
Citaat:
Misschien, ben dan moe, en ik weet niet of ik zin heb... als er minstens 2 mensen komen die ik wil zien, dan zit er een kans in dat ik kom... |
Kom wel ff kijken :)
|
Weet nog niet of ik met m'n tijd uitkom. Maar als ik kan dan kom ik ook. Heb OV.
|
Je ov is toch niet geldig op zondag. Je kunt hooguit (een fikse) korting krijgen.
|
Mijn OV is op zondag geldig...
|
Citaat:
Mijn ov is btw niet geldig, maar doet er niet zo toe, ik kom wel op de fiets. :p |
Hangt af van de mensen die komen :)
Als er genoeg komen, kom ik ook :d |
Laat de dichter zich weerhouden door zorg om het slijk der aarde? En Eindhoven... njet, das niet leuk en niet lief :)
|
Citaat:
Citaat:
2) De mijne ook niet, maar 'k kom wel met de auto (denk ik). |
Citaat:
|
Moet werken :( :o :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kost je ook een treinkaartje, maar is wel zo gepiept *reist vaak vanuit R'dam Alexander* :) |
Citaat:
Maar dan moet ie eerst met de auto naar Rotterdam Alexander en dan nog naar Centraal en dan aan het eind weer terug, terwijl hij ook gewoon in één keer naar Rotterdam Centraal kan (weenie wat langer duurt btw ;))... |
Citaat:
2) Waarom niet? 3) Oh jazeker, er rijden bussen op zondag. En de metro rijdt ook op zondag. :) 4a) 't is (bijna) altijd druk. 4b) Niet waar ik vaker parkeer. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na ja, voor mij is het makkelijk, omdat ik sowieso uit de richting Capelle kom :) Citaat:
|
Citaat:
Alex. is ook 3 strippen naar Centraal. ;) Dat maakt weinig uit dus. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Kan wel, ik kom nooit bij 't Alex. :) Beetje onzinnig om via dáár te gaan. 3) 1 stripje + tijd :p |
Citaat:
|
Citaat:
2) Das ook mijn idee. Het ging alleen erom dat het voor de strippen niet uit maakt. :p |
Citaat:
2) I know :p |
T spijt me, Rotterdam is te ver weg voor mij, maar zo gauw als er 1tje in Eindhoven komt zal ik van de partij zijn :)
*volknuf* Bite |
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien kom ik ook wel fietsen ;)
nah mensen die hun auto kwijt willen, in de weena is op zich best wel plek, is enkelt wel betaalde parkeergarage (vlakbij het station) Ik neem aan dat we op het station afspreken? |
Ik kom misschien/waarschijnlijk ook, volgens mij kom ik de helft dan al tegen in de trein van utrecht/gouda naar Rotterdam :o
|
Citaat:
*is benieuwd* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie reist er via Utrecht?
|
Ibben druk en heb de 10e andere verplichtingen
Ik houd mij aanbevolen voor een volgende keer... Misschien een eindejaars of nieuwjaarsmeeting...? |
Ok ik sta op aanwezig... Nog wel beetje onder voorbehoud, als 2 iemanden niet komen, zal ik waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn... O en ik eet niet mee :p, maar ik blijf langer dan vorige keer :)
[edit] ik sta weer op misschien... het hangt nu van iemand af, ik zal het er nog met diegene over hebben... en dan jullie mededelen... |
*is ook flink aan't twijfelen*
Keuze tussen familie (die ik jaren niet gezien heb), en de meeting :\ |
duidelijk voor famillie gaan dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hooguit 'een deel' ervan :) |
Zoals het er nu uitziet, kom ik gewoon.
|
*up*
|