![]() |
[logo] hoe maak ik dit?
Ik heb de achtergrond van dit plaatje nodig voor een logo:
http://www.euphoria-live.com/Images/A-euph-ibiza3.jpg Hoe maak ik zelf zoiets (oranje-achtige sunburst) ?¿ of waar jat ik dit in een hoge resolutie ;) |
photoshop :p
|
zet winamp vis. aan, daar komt weleens wat aardigs voorbij ;)
|
Zoiets vind ik niet echt iets wat bij een logo hoort, een logo zou je eigenlijk al met 1 kleur moeten kunnen afdrukken (hoe wil je zoiets op faxpapier krijgen bijv.).
Maargoed, in Photoshop simpel te maken: - oranje vlak maken - met brushtool wat lichter oranje erin tekenen - middenin met kleinere brushtool wit gooien - wat klooien met texturefilters, eventueel zelf met een hele kleine brush in het lichtoranje wat rondkrassen - filters > blur > radial flur - zoom/best en dan 75% ofzo - misschien daarna nog een sand texture erover en beetje blurren Citaat:
|
StudioMax - bewerken in photosoep
|
Citaat:
Volumetric omni? :P:P |
Citaat:
hij kan zelf toch ook wel in photoshop ff aankutten zo moeilijk is het niet hoor :mad: zeg jij liever niets met je onduidelijke uitleg meneer de uber photoshopper *kuch* |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan je photoshop erg aanraden ja. bij dat programma is echt ALLES mogelijk. je zou ook inderdaad bij winzip of media player kunnen kijken. misschien zelfs de screens kopieren met 'print screen'. suc6!
|
Citaat:
bedankt voor deze geweldige tips :rolleyes: winzip is idd één van de beste grafische programma's |
Citaat:
:D Energy:moet zijn lach heel erg in proberen te houden... |
En maar stoer doen op dit forum, laten we is een keer afspreken kijken of iedereen nog steeds zo mans is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |