Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [old-school-tunes-cover-band] Cursor!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=262499)

Upior 28-10-2002 20:51

[old-school-tunes-cover-band] Cursor!!!

Cursor website

Ja dames en heren, dit is me toch wat. Een metal/rock-bandje dat oude game-tunes covert. Bijvoorbeeld:

Batman: Return of the Joker
Donkey Kong Country
Doom
Double Dragon 1
Final Fantasy: Mystic Quest
Lone Ranger
Mario 1
Mario 2
Mario 3
Mario World (Ghosthouse, Big Medley, Main Theme)
Silver Surfer
StreetFighter II: Ryu, Ken & Guile stages
Turtles 3

En het klinkt nog eens verdomd goed ook! Ze coveren het heel goed, heel kundig. Goeie muzikanten ook. Vooral de gitarist! Daar kan maypole nog een puntje aan zuigen...

Infaustus 28-10-2002 20:52

hahaha ja da's lachen geblazen:)

Rioto 28-10-2002 20:52

Citaat:

Upior schreef:
Cursor website

Ja dames en heren, dit is me toch wat. Een metal/rock-bandje dat oude game-tunes covert. Bijvoorbeeld:

Batman: Return of the Joker
Donkey Kong Country
Doom
Double Dragon 1
Final Fantasy: Mystic Quest
Lone Ranger
Mario 1
Mario 2
Mario 3
Mario World (Ghosthouse, Big Medley, Main Theme)
Silver Surfer
StreetFighter II: Ryu, Ken & Guile stages
Turtles 3

En het klinkt nog eens verdomd goed ook! Ze coveren het heel goed, heel kundig. Goeie muzikanten ook. Vooral de gitarist! Daar kan maypole nog een puntje aan zuigen...

Terwijl je me nooit heb horen spelen ? :rolleyes:

Upior 28-10-2002 20:56

Citaat:

Maypole schreef:
Terwijl je me nooit heb horen spelen ? :rolleyes:
http://www.crapforum.nl/images/smilies/naughty.gif

Upior 28-10-2002 20:59

post dan eens wat, gozer, en bewijs mij het tegendeel!! laat mijn boxen zwoegen om jouw gitaarpartijen te laten horen!!!!!!!!

mixtape 28-10-2002 21:06

yeah is erg cool :)

gitarist schijnt alleen een behoorlijke attitude te hebben..

Upior 28-10-2002 21:07

Citaat:

CreedGirl schreef:

hmmm hoezo dan?

mixtape 28-10-2002 21:12

Citaat:

Upior schreef:
hmmm hoezo dan?
Hij zou erg arrogant zijn, maar dat heb ik ook alleen maar gehoord van iemand die ze een paar keer live heeft gezien / met de gitarist heeft gesproken.
Heb ze zelf nog nooit live gezien en de gitarist heb ik ook nog nooit gesproken, dus.. :)

Lateralus 28-10-2002 21:14

haha:D ik vind dit echt stoer:D

Upior 28-10-2002 21:15

Citaat:

CreedGirl schreef:
Hij zou erg arrogant zijn, maar dat heb ik ook alleen maar gehoord van iemand die ze een paar keer live heeft gezien / met de gitarist heeft gesproken.
Heb ze zelf nog nooit live gezien en de gitarist heb ik ook nog nooit gesproken, dus.. :)

oooh, nouja, dat heeft gelukkig verder niks met de muziek te maken :)

Rioto 28-10-2002 21:54

Citaat:

Upior schreef:
post dan eens wat, gozer, en bewijs mij het tegendeel!! laat mijn boxen zwoegen om jouw gitaarpartijen te laten horen!!!!!!!!
Gozer ..eerdaags auditie en als ik aangenomen word heb ik snel wel een demo cd ...ik ga niet lopen prutsen met plugetjes in m,n computer ..als ik iets doe..dan doe ik het goed

konflict 28-10-2002 22:17

Citaat:

Maypole schreef:
Gozer ..eerdaags auditie en als ik aangenomen word heb ik snel wel een demo cd ...ik ga niet lopen prutsen met plugetjes in m,n computer ..als ik iets doe..dan doe ik het goed
gewoon alles opnemen met 1 microfoontje, iets anders zijn die metalgasten hier toch niet gewend :p

FadedStar18 28-10-2002 22:57

gezien op peacedog...
leuk..zeer leuk
heel technisch
maar op een gegeven moment gaat t toch wel vervelen..
moeten nog werken aan uitstraling

kandyrat 28-10-2002 23:29

Heb ze een x gezien in Musicon, wel grappig

Upior 29-10-2002 09:19

Citaat:

Maypole schreef:
Jaaaja... en als je niet wordt aangenomen? Dan "heb je gewoon even geen zin om een microfoon aan te sluiten"?

Upior 29-10-2002 17:09

*up*

disaster 29-10-2002 17:12

tlijkt me wel grappig, maar de lol is er denk ik snel vanaf... kbedoel op een gegeven moment is t wel leuk geweest als t zoveelste oude computerspelletje theme gecovert wordt...

Carn 29-10-2002 17:40

Citaat:

CreedGirl schreef:

Dat is met 90% van alle gitaristen

Upior 29-10-2002 22:08

waar blijf je, maypole?

Upior 30-10-2002 13:26

*up*

TECHNique 30-10-2002 14:29

DJ Rush heeft een hard nummer van Tetris gemaakt.
Begint zo: lets play some tetris motherfucker boem boem boem boem

Snees 30-10-2002 14:37

stoer dit :D

Upior 30-10-2002 19:42

maypole, komop!!!!!!!

eXo 31-10-2002 21:25

Ow nou we het toch over oldschool tunes hebben, industrial en metalfanaten moeten es:

Jehovah Gyra - E1M1

proberen te vinden :) (y)

eXo 31-10-2002 21:28

http://www.doomcenter.com/php-bin/ge...1M1[1].mp3

zeg me dat ik lief ben

StarGlitter 01-11-2002 13:09

whaaaaa!! Cursor!! ik ga ze 8 november in Scheveningen ergens zien en jullie moeten ook allemaal komen :)
de bassist is trouwens tres aardig *geeft kusje aan tim*

mixtape 01-12-2002 13:37

Een bizarre *up*

Ik ga even iets recht zetten

Gisteren ging ik zoals gewoonlijk uit in het jongerencentrum bij mij in de buurt. Stond op punt om weg te gaan om 1:55 en pakte mijn jas. Toen sprak een jongen mijn vriendin aan 'Ben jij *naam*, ken jij ene malou?'. Ik stond er naast schaapachtig te kijken en zei 'ik ben maRlou'.
Hij: 'oh ok, ken je de band Cursor? wat vind je van ze? Ik ben Wim den Herder' (ter info: gitarist Cursor)
Ik: 'nou heb ze nog nooit live gezien, maar had wat mp3tjes gedownload en die klonken erg goed'
Hij: 'ik las ergens op een forum dat jij gezegd had dat ik/wij arrogant waren?'
Ik: 'uhh.. hahah...'

Ik legde uit dat ik dat van iemand gehoord had (die het heel overtuigend bracht) maar Cursor zelf nog nooit live gezien had of gesproken had dus dat dat niet mijn mening was, maar dat ik dat ook maar had gehoord en zelf niet kon oordelen of het wel/niet waar was (zoals ik hier boven ook poste). Komt erop neer dat diegene die het mij vertelde gewoon jaloers was, geloof ik.

Dus: de bandleden van Cursor (met name de gitarist) zijn niet arrogant! :D (y) (zo kwam het gisteren niet op mij over in ieder geval)

Hoe hij wist dat ik dat gepost had.. geen idee.. die vriendin en ik kennen Collin en Koen vanXenobia en zij kennen Wim weer :) Anyway, denk eraan, alles wat je hier post will haunt you in real life ;)

eXo 01-12-2002 14:51

Citaat:

CreedGirl schreef:
verhaal
Eng. :(

En hoe stiekem maak je reclame voor de Xenobia site. ;)

Type 01-12-2002 14:56

Ik krijg zin om mijn NES weer aan te sluiten van die site :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.