Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe krijgt een jongen zijn vriendin totaal gek?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=262631)

RJ 28-10-2002 21:55

Hoe krijgt een jongen zijn vriendin totaal gek??

ik ben nou eens benieuwd naar de verhalen van meisjes hoe zij hun beste ´verlossing´ vonden en wat daartoe leed. Hoe kreeg de jongen jou zo gek?? wat moet een jongen daar nou precies voor doen??? Please let me know!!

Thanx RJ

CryptapiX 28-10-2002 23:52

zeggen dat je 3x met een andere hebt gezoend
met 1 andere sex hebt gehad
en je je beste vriend hebt gepijpt..
WEDDEN dat ze gek word ?

MazeMouse 29-10-2002 00:04

Citaat:

CryptapiX schreef:
zeggen dat je 3x met een andere hebt gezoend
met 1 andere sex hebt gehad
en je je beste vriend hebt gepijpt..
WEDDEN dat ze gek word ?

Iets zegt me dat dat niet de vorm van gek is die hij bedoeld :rolleyes:

Boer_kameeL 29-10-2002 01:13

Gewoon, haar juist -naast- de plaatsen strelen die ze leuk vind, blijven kussen en strelen en juist niet geven wat ze wil.

Bv begin aan binnenkant dijen, beetje hoger dan kniegewricht, streel naar boven (oefen wat druk uit) en doe of je over haar poesje gaat wrijven, maar dan net niet.

Suggestie dus, en plagen....

Na een tijdje word ze er wel echt gek van.

Verder de doorsnee zaken, in nek kussen en likken, oorlel sabbelen, rug & zijkant lichaam (onder oksels, niet in oksel zef, zowat zijkant borsten raken, zo licht mogelijk maar toch duidelijk)

Denk gewoon aan hoe ze jou kunnen plagen en zin laten krijgen (okok gebeurt meestal vanzelf, mja), en doe zowat hetzelfde. Wees creatief!

)Vampje( 29-10-2002 14:22

Ik word gek als ik alle aandacht krijg, als ik volop verwend word.

my baby 29-10-2002 15:24

ben het met boer_kameel eens!

alles net niet doen........ aaah! hmm!
das lekker, en juist niet geven wat ik wil, ben gek op zoenen, dat doet ie dan juist niet GRRR!

;)

kussie my baby

Beyoned 30-10-2002 11:30

hier heb ik een aantal dingen gepost

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=261877

martine17 30-10-2002 11:53

Ik word altijd helemaal gek als hij me al heel lang van te voren begint op te geilen. Eerst met telefoontjesen smsjes waar hij allemaal zin in heeft om met me te doen. En dan als we bv uitgaan, dat hij me de hele tijd van die blikken geeft, van ik wil je!!! Weet je wel, dat hij je van onder naar boven helemaal bekijkt en weer terug. En dat hij af en toe in mijn nek kust, of me op een spannende plaats heel even aanraakt . Dan zoen ik hem altijd heel gepassioneerd terug. En dan loop ik opeens weg. Het is meer een spelletje, maar het is echt heel leuk. Of dat hij in mijn oor fluistert dat hij zin heeft me te nemen op de bar ofzo. Daar krijg ik dan al helemaal de kriebels van. Daarna gaan we in de taxi terug naar huis, en zorgen we altijd dat we achterin zitten, zodat al zijn vrienden niet zo goed kunnen zien wat er allemaal gebeurt ;) . Thuis gekomen gaan we in bad, soms beginnen we daar al. En dan gaat hij opeens eruit en naar boven. Als ik na een tijdje boven kom heeft hij vaak een verrassing voor me, allemaal kaarsjes of ijklontjes e.d. En dan pas begint het echte werk. Dus dan ben ik echt niet meer te houden!!! Je kunt je misschien wel voorstellen waarom ik zo'n zin heb ik zaterdagavond!!! ;)

Jouw_Duiveltje 30-10-2002 12:07

Citaat:

martine17 schreef:
Ik word altijd helemaal gek als hij me al heel lang van te voren begint op te geilen. Eerst met telefoontjesen smsjes waar hij allemaal zin in heeft om met me te doen. En dan als we bv uitgaan, dat hij me de hele tijd van die blikken geeft, van ik wil je!!! Weet je wel, dat hij je van onder naar boven helemaal bekijkt en weer terug. En dat hij af en toe in mijn nek kust, of me op een spannende plaats heel even aanraakt . Dan zoen ik hem altijd heel gepassioneerd terug. En dan loop ik opeens weg. Het is meer een spelletje, maar het is echt heel leuk. Of dat hij in mijn oor fluistert dat hij zin heeft me te nemen op de bar ofzo. Daar krijg ik dan al helemaal de kriebels van. Daarna gaan we in de taxi terug naar huis, en zorgen we altijd dat we achterin zitten, zodat al zijn vrienden niet zo goed kunnen zien wat er allemaal gebeurt ;) . Thuis gekomen gaan we in bad, soms beginnen we daar al. En dan gaat hij opeens eruit en naar boven. Als ik na een tijdje boven kom heeft hij vaak een verrassing voor me, allemaal kaarsjes of ijklontjes e.d. En dan pas begint het echte werk. Dus dan ben ik echt niet meer te houden!!! Je kunt je misschien wel voorstellen waarom ik zo'n zin heb ik zaterdagavond!!! ;)
Eerlijk gezegd lijkt me dat wel wat ... ga ik zeker proberen :D

emperor crono 30-10-2002 14:10

Citaat:

Boer_kameeL schreef:
Wees creatief!

a new noise 30-10-2002 14:54

duw haar in de ijskast
doe er een slot omheen

wedden dat ze gek wordt

Jouw_Duiveltje 30-10-2002 14:57

Citaat:

a new noise schreef:
duw haar in de ijskast
doe er een slot omheen

wedden dat ze gek wordt

als je van iemand houd doe je dat meestal niet...

KiMZz 30-10-2002 15:12

:)

Boer_kameeL 30-10-2002 15:15

Citaat:

emperor crono schreef:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Boer_kameeL schreef:
Wees creatief!
--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk iemand die de pointe uit mijn gezever haalt (y)

(k vind het zelf soms niet terug... :schaam: ) :D

Jouw_Duiveltje 30-10-2002 23:04

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
:)
wees maar niet bang hoor schatje.. zoiets doe ik niej...

Beyoned 31-10-2002 08:34

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
als je van iemand houd doe je dat meestal niet...

wrom niet ?:P
krijgt zxe lekker harde tepels die je daarna weer lekker warm kan likken.
lijkt me best voor ene meisje nog wel geil idee :D

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 08:44

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
wrom niet ?:P
krijgt zxe lekker harde tepels die je daarna weer lekker warm kan likken.
lijkt me best voor ene meisje nog wel geil idee :D

nou ten eerste vraag ik me af of het past... ten tweede denk ik niet dat ze dan nog door MIJ opgewarmd wil worden... en ten derde als ik dan tegen haar aan lig krijg ik het zo koud...

Beyoned 31-10-2002 08:58

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
nou ten eerste vraag ik me af of het past... ten tweede denk ik niet dat ze dan nog door MIJ opgewarmd wil worden... en ten derde als ik dan tegen haar aan lig krijg ik het zo koud...

moei der niet tegen aan liggen,
ogf het past past wel in onze vriendzer kun je makkelijk inzitten.

kneem aan dat ze dan liever langs de tepels word gelikt enn gebeft ensow
alsdat ze zou zeggen neej soryy doe mij mah liever een beker warme chocomelk :D

emperor crono 31-10-2002 17:05

Citaat:

Boer_kameeL schreef:
Eindelijk iemand die de pointe uit mijn gezever haalt (y)

(k vind het zelf soms niet terug... :schaam: ) :D

spanx :D (y)

Beyoned 01-11-2002 08:36

wrom vraag je niet aan jhe vriendin hoe ze gek te krijgen is dat weet ze vast wel zelf

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 10:59

Citaat:

wrom vraag je niet aan jhe vriendin hoe ze gek te krijgen is dat weet ze vast wel zelf
omdat de meeste meisjes dat zelf ook (nog) niet weten....

Beyoned 01-11-2002 11:20

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
omdat de meeste meisjes dat zelf ook (nog) niet weten....
dan moet je op onderzoek gaan das mooiste wat eris

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 11:21

Citaat:

dan moet je op onderzoek gaan das mooiste wat eris
jah das waar maar tips van andere zijn toch ook handig?? denk maar aan de kamasutra :D

Beyoned 01-11-2002 11:22

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
jah das waar maar tips van andere zijn toch ook handig?? denk maar aan de kamasutra :D

klopt :D

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 11:23

Citaat:

klopt :D
zie je me is ook always right....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.