![]() |
Steek bij je hart
Hallo mensen,
Ik heb best vaak (eens in de week ofzo) last van een keiharde steek bij m'n hart zo erg dat je niet meer kan ademen, ik weet niet of het in m'n hart is of in m'n long. Het is niet zo dat ik me op dat moment inspan ofzo. Vandaag lag ik rustig op bed en toen had ik het ook. Dus eerst een harde steek en daarna blijft het nog een paar minuten doorzeuren en uiteindelijk gaat het wel weg, maar ik vind het doodeng! Ik denk steeds dat ik een hartaanval ofzo heb http://forum.scholieren.com/eek.gif Is er misschien iemand die hier iets van weet en mij hopelijk gerust kan stellen? Alvast bedankt, xxx Eefje |
Citaat:
|
zo iets had ik ook alleen bij mij waren het de aanhechtingen van je spieren tussen je ribben. die konden soms echt ontzettend pijn doen en dan had ik het gevoel dat me longen uit elkaar klapte maar dat zijn dus gewoon spieren die er over heen lopen.
|
Citaat:
xxx Eefje |
Dat heb ik ook wel eens, en dat is waarschijnlijk dan een spiertje wat verkeerd zit. Doet erg veel pijn maar is niet schadelijk!
|
Ik heb dat ook al eens gehad dat was dan altijd als ik nog maar net gegeten had en dat kwam omdat ik veel te vlug at. Misschien moet je er eens mee naar de dokter gaan als het te veel pijn doet.
xxx Een belgisch meisje |
Ik had het eerst ook wel eens... misschien gewoon groeipijn ofzo, je hart groeit immers ook?
|
ja heb ik ook wel es last van, schrok er eerst vet van omdat er nogal wat mensen met een hartkwaal bij ons in de familie zitten.. maar het schijnt dus gewoon iets met die spieren daar te zijn idd
|
ja, heb ik ook wel. echt bij vlagen. dan ineens 5x in een week, dan weer maanden niet. mooi dak nu weet wat het is, als dat tenminste klopt met die spiertjes.... gaat het wel weer helemaal over??
|
ik zal je heel misschien geruststellen:
ik heb dat ook gehad en ik was ook ongerust, dus ben ik naar de dokter gestapt. de dokter vertelde me dat mensen met hartklachten een drukkend gevoel op hun hartstreek hebben, alsof er een olifant op hen staat of een band strak om hun heen zit. maar dat wat jij hebt is een spiertje die niet helemaal goed zit ofzo. dat vertelde de dokter tenminste aan mij, maar als je het niet vertrouwt moet je ff naar je huisarts gaan. die kan je waarschijnlijk sowieso geruststellen. |
Heb ik dus ook...
Net zo. Soms val ik dan gewoon neer, alsof ik bewusteloos ben, terwijl ik dan helemaal wakker ben. Maar iedere beweging doet dan ZO erg pijn... http://forum.scholieren.com/frown.gif Dan kan ik echt niets meer, is eng. |
had ik ook: ware me ribbe die stonde beetje fout heb m'n rug recht late zette en nu ist weer goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |