![]() |
Instrumentale muziek
Weet er iemand een aangenaam liedje om een danscheografie op te maken (het moet ritmisch passen met een hedendaagse danscheografie waar een stoel in verwerkt is). Als je er eentje weet liefst de titel en de muzikant te vermelden.
Dank bij voorbaat |
mijn danslerares houdt van 't genre à la Mozart (eine kleine nachtmusik) en dat soort dingen.
|
Misschien zegt je dat ook wel iets ... Heb twee jaar geleden ook een stuk moeten maken met een stoel. Miserie ! :(
|
Citaat:
|
Ik denk dat je iemand anders voor hebt. Ik zit op de kunsthumaniora in antwerpen !
|
Citaat:
|
Daar weet ik ni veel van, van die naam.
En bevalt het je wat op ons schoolke ? ;) |
Citaat:
|
wel, 'k zit in 5 WD, ben waarschijnlijk de kleinste van de klas :D dan kunt ge misschien al is zien ... ik zal de maandag wel is navraag doen, als 'k ni vergeet :) See you !
|
Citaat:
|
Pascale ! Sorry, dat was ik even vergeten te melden.
|
Citaat:
|
Dit soort gesprekken mogen via msn/icq/mail. Gelieve hem daar voort te zetten en/of volgende gesprekken (met wie dan ook) via msn/icq/mail te starten.
Dank u. ;) |
Rebel Heart van The Corrs is kei mooi!!!! hebben wij ook ooit een hedendaagse dans op gedaan...
|
Bij ons zou dat al worden gezien als "populaire" muziek en dat mag dus niet. Ja, 't is ni simpel in ieder geval :rolleyes:
|
Citaat:
In the hall of the mountain king van Grieg vind ik een leuk nummer...maar weer niet of daar op te dansen valt... En Memory, ik geloof van de musical Cats, is ook erg mooi. |
Hoe kan ik het er bij zeggen als ik de vraag niet heb gesteld :confused: Wat een moeilijke bevalling weeral :(
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet helemaal wat de bedoeling van je opdracht is, maar de nummers "One," "Fade To Black" of "Nothing Else Matters" van "Apocalyptica" kun je er misschien voor gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |