Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Ergenissen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=262995)

heldin 29-10-2002 13:38

ik erger me aan handtastelijke jongens. wat ik eraan doe? heeel vals en arrogant kijken en als het nodig is een klap geven.

eXo 29-10-2002 13:52

Ik erger me ook aan handtastelijke jongens.

-=Kobuz=- 29-10-2002 14:51

Citaat:

eXo schreef:
Ik erger me ook aan handtastelijke jongens.
2 true :D
Handtastelijke dames kan ik daarentegen wel mee leven :o

TECHNique 30-10-2002 08:32

Ruziezoekende boeren en te volle dans vloeren

CraZyLaDy 30-10-2002 10:24

Als mensen er echt LANGS willen en gewoon tegen je aan lopen. Okee dan is het wel druk...so what..je ken toch wel een beeeetje oppassen voor elkaar.
Of als je lekker staat te dansen en overal om je heen krijg je een elleboog in je gezicht....kont tegen je aan. Arghhh zo verschrikkelijk!!
Mensen kijk uit voor elkaar!!

TECHNique 30-10-2002 13:08

Citaat:

CraZyLaDy schreef:
Als mensen er echt LANGS willen en gewoon tegen je aan lopen. Okee dan is het wel druk...so what..je ken toch wel een beeeetje oppassen voor elkaar.
Of als je lekker staat te dansen en overal om je heen krijg je een elleboog in je gezicht....kont tegen je aan. Arghhh zo verschrikkelijk!!
Mensen kijk uit voor elkaar!!

Of mensen die 30x per minuut erlangs willen omdat ze zo kansloos zijn dat ze niemand kunnen vinden om bij te zijn.

angel_girl 30-10-2002 13:44

Citaat:

TECHNique schreef:
Of mensen die 30x per minuut erlangs willen omdat ze zo kansloos zijn dat ze niemand kunnen vinden om bij te zijn.
Ja dat altijd kut of als de tent bomvol zit.. :rolleyes:

AGH 03-11-2002 20:16

Overvolle tenten en het altijd maar opzij moeten stappen voor mensen die erlangs willen.
Het maakt niet uit waar je staat, het lijkt erop alsof altijd en overal iedereen net langs jou moet zodat je een stapje opzij moet doen. Heel vervelend als je nooit eens even fijn stil kunt blijven staan of in ieder geval op dezelfde plek kunt blijven staan. Tenzij je van menselijk contact houdt....

jnieuwelaar 04-11-2002 06:20

Mensen die agressief worden van drank met stip op 1
Arrogante jonge meisjes op 2
Mensen die jouw bier proberen te jatten op 3
Mensen die niet voor je opzij stappen wanneer je met een vol blad bier loopt op 4.

mario 04-11-2002 15:29

agressieve mensen tog wel. als je vraagt of je der even langs mag of per ongeluk tegen ze op stoot en dat ze dan gelijk lopen uit te dagen om te vechten.

Tangaslip Jongentje 05-11-2002 15:39

- KUT marokkanen :D ;)
- iedereen die meedoet op de kabouterplop muziek.
- als je super lekkere scharrel van de week ervoor al een vaste vriend blijkt te hebben. :(
- gasten die bijdehand gaan doen als ik een mooie meid aan t versieren ben.
- kleine irritante kinderen.
- ID controle terwijl je al veel ouder dan 18 bent.
- als er een door mij gedumpte miep de hele avond achter me reed aanloopt.

Methuselah 06-11-2002 12:05

vechtersbazen, kleine irritante jochies, zatte mensen die lastig doen...

Toscane 06-11-2002 12:12

irritatie nr 1; kleffende mensen op de dansvloer, egt zo zwaar irritant
verder:
- kringen op de dansvloer
- mensen die niet feesten en andere daar mee lastigvallen
- handtastelijke mensen

Pan Am 06-11-2002 15:20

Mensen die pontificaal op de dansvloer gaan staan, maar niet dansen. Rot op, het is een DANS vloer!!!! Als je wil lullen doe je dat maar lekker aan de bar!
Barmannen die lekker hun eigen zin doen. Zo van, ja ik zie dat je wil bestellen, maar ik moet nu eerst een slap lulverhaaltje met dat blondje daar houden :mad:
Gillende kleuters en ander borstloos tuig :o Ik snap best dat mensen van 15 af en toe uit willen gaan, maar pas je gedrag dan een beetje aan!

Maartenpaarten 07-11-2002 08:32

Ik erger me vooral aan die gasten die na een paar biertjes de hele avond keihard staan te beuken op een volle dansvloer. Ze zijn met een groepje en denken totaal niet aan de mensen om hen heen, zodat je regelmatig een elleboog in je rug hebt en dat soort dingen....heel vervelend!

Studentje 09-11-2002 12:35

• Te duur bier
  • Breezersletjes
  • Uitsmijters
  • Te veel herrie, zodat praten je onmogelijk gemaakt wordt
En nog wel een aantal dingen, maar ik heb geen zin om nu een lange lijst te typen. Ander keertje misschien.

the 6th gate 09-11-2002 14:44

als er continue iemand met zn elleboog in mn rug staat te porren :mad:
k ga dan ff wat terugduwen, dan stopt t meestal wel

Dr. Oetker 09-11-2002 15:49

Citaat:

CraZyLaDy schreef:
of van die mensen die als je met 4 bier in je handen van de bar terug wil lopen arrogant genoeg zijn om even te kijken maar dan gewoon te blijven staan en die als je er dan toch langs wil boos worden en enorm beginnen te zeuren als ze per ongeluk een elleboog of een koud glas tegen hun rug krijgen.

~*Marsmallow*~ 16-11-2002 19:59

Ik stoor me aan mensen die tegen MIJ aanlopen, zodat het bier over MIJ heen gaat, en dat ze dan nog MIJ d schuld geven. en dezelfde mensen die gaan roepen wanneer ik met een jongen sta te dansen dat ik niets ben...

Denise84 16-11-2002 20:25

ik erger me niet zo heel snel, maar irritant zijn wel de mensen die niet doorlopen als je achter ze loopt wanneer het druk is

MissBi@tch 17-11-2002 03:58

mensen die heel erg stinken
mensen die uitbundig springen en totaal geen rekening met anderen houden en gewoon ongestoord tegen je aan beuken hele avond :mad:
mensen die denken dat ze geweldig zijn (terwijl ze dat absoluut niet zijn)
mensen die meteen agressief doen als je tegen ze aanstoot terwijl je wel ff sorry zegt :mad:
domme versierlines

M@TRIX 17-11-2002 04:00

mensen met ontbloot bovenlichaam die gigantisch bezweet zijn en tegen je aan "huppelen" en dan nog niet snappen dat anderen dat TE smerig voor woorden vinden...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.