![]() |
Drank tast het geheugen niet aan ???
Citaat:
En ik maar denken van wel, mede door al die "More Drinking Less Thinking" spotjes. Te vertrouwen dit bericht, denk je? |
Mwha kweet nie hoor...! ;)
|
hmmz... heb et ook gehoord, op de radio...
kwee nie of et waar is... kan best... maja... we zullen der wel meer over horen... ik kan iig dan van me "ik drink niet" afstappen... misschien... ik drink namelijk niet... :) |
Citaat:
"More Drinking Less Thinking"...Dat slaat denk ik meer op de vermindering van je ontoerekeningsvatbaarheid na het drinken van alcohol... En het bericht zal wel redelijk kloppen als ze er onderzoek naar hebben gedaan en dat over best wel een lange periode... |
haha of het waar is of niet weet ik niet maar------------------>ik pak er nog een pilsje op!
|
uit dit onderzoek blijkt dat drank het geheugen niet aantast, maar uit andere onderzoeken blijkt het tegenovergestelde.
|
vraag maar aan mn vader of dat zo is... :(
|
hmmm jah twijfelachtig onderzoek lijkt me...
maar ik weet verder ook nix van deze onderzoeksopzet. Dit gaat over een periode van 12 jaar en heeft dus blijkbaar met het lange termijngeheugen van waarschijnlijk niet al te zware drinkers te maken... Ik zou zeggen, als je op je eigen korte termijn-ervaringen afgaat dat je zelf wel kunt concluderen dat het je hersenen niet geheel onaangetast laat. |
bier =goed
*momenteel kna ik daar goed voer nadenke* |
oeh ik ga spontaan aan de sterke drank(y)
|
Eindelijk iemand die zegt dat ik goed bezig ben. :D
En nu maar zorgen dat de overheid een kroeg subsidie voor de jeugd in gaat voeren. :p |
Test het uit zou'k zeggen ;) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |