![]() |
mummy returns
ja k weet et
hij is al oud, maar k heb gister pas het tweede deel gezien en ik moet gewoon effe kwijt dat ik het een vet toffe film vindt!!!! van mij mogen er wel nog meer delen komen! voral dat jochie was wel grappig |
Er is een tekenfilmserie van the mummy, die was een tijdje terug op BBC2 zaterdagsochtends.
|
Ik vond de eerste mummy toch beter. The Mummy Returns was een beetje teveel allemaal.
|
Citaat:
|
The mummy returns is op zich wel kewl, maar dan moet je niet te nauw op de special effects gaan letten, want die zijn soms echt zo treurig nep. (Vooral als tegen t einde aan die boomstam met die boswezentjes neerstort. Daar ga je toch bijna van huilen! :rolleyes:
|
Net een achtbaanrit. Ik heb hem niet in de top-zoveel van 'beste films' staan, maar wel in de top-zoveel van 'meest vermakelijke films'....
|
hahaha ok
smaken verschillen, ik vond hem wel leuk! alleen ik had wat meer aktie van dei imhotep verw8 en niet dat hij zomaar zou opgeven. da was wel jammer. de tekenfilms vind ik zwaar bagger! enige tekenfilms die ik cool vindt is dragonball z! |
Citaat:
dat leger van Anubis-replica's/honden vond ik heel cool. die boswezentjes ook wel. het is al weer een poosje geleden dat ik 'm heb gezien. maar het einde toen dat bos verdween was rampzalig... :( . (het effect) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |