![]() |
Economie in het nieuws..
Hoii,
Ik hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen.. Voor het vak economie moet ik een werkstuk maken. Het moet gaan over een onderwerp wat in het nieuws is op het moment en dat nog zeker een maand blijft en dus ook in de krant veel voorkomt, want ik moet een stuk of 20 krantenknipsels over dat onderwerp erbij gebruiken. Als het kan moet het ook nog iets met het begrip werken te maken hebben als voorbeeld is gegeven Philips, maar ik heb geen idee welk onderwerp ik zou kunnen nemen.. iemand ideeen?? Alvast bedankt :) Liefs, Fliss. |
Wat dacht je van de bercihten van de "slechte"economie op het moment? En van de plannen van de verschillende partijen enz. (bv over de Melkertbanen, inflatie enz). Daar staan vaak berichten over in de kranten.
|
Bedankt voor je reactie :)
Ik zat daar ook al wel aan te denken, maar dat is niet echt 1 bepaald iets. En er is ook niet echt iets te vertellen over lonen, CAO, en banen over een sector/bedrijf/beroep, dat is meer algemener en gaat dus niet echt als onderwerp. |
Over ons kabinet, die soap is elke dag op tv.
|
Maar die heeft geen CAO onderhandelingen ofzo en de lonen zijn ook niet echt bepaald standaard en in overleg :/
|
Citaat:
afschaffen spaarloon, toelating nieuwe Eu-lidstaten, afschaffen landbouwsubsidie, bezuiniging op onderwijs en de effecten daarvan op de langere termijn |
hoort dit niet op een ander forum?
|
Zie Dr. Oetker
|
Citaat:
|
Citaat:
pak er gewoon een ding uit, bijvoorbeeld het spaarloon veel plezier ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |