![]() |
zwarte magie
ik ben zelf op vakantie geweest en ik heb daar ehct ed meest bizarre dingen meegemaakt.
Mensen die aan voodoo doen en die elkaar beheksen. bijvoorbeeld als ze niet willen dat een dochter met een man trouwt wie ze leuk vind, dan gaan ze hem beheksen, het is echt freaky maar het lukt echt. Ik was getuige namelijk. Ik heb alles meegemaakt en ik vond het maar onzin maar nu...... tsjah |
wat wil je precies voor antwoorden?
|
:eek:
|
Citaat:
Ik heb van een aantal surinamers gehoord dat er mensen waren die alles van hun leven wisten en in detail konden vertellen zonder dat ze ze kenden. Dat is toch interessant. Het geloof in Winti en Obeah. |
Citaat:
voodoo werkt wel ja. Tenminste voor zover ik weet.... |
Winti, heb ik wel eens van gehoord weet niet precies wat het inhoud.
|
het zijn laat ik maar zeggen niet echt vrienden van mij en ik wil echt niks met hen te maken hebben, als ze zoiets zieks doen als het geluk van hun dochter of zoon verpesten. het is toch hun eigen keus of niet.
dus sorry in contact brengen gaat niet lukken en daar zou ik als ik jou was wel blij om zijn hoor dat je die mensen niet kent. believe me! |
Ik wil even zeggen dat ik vind dat magie geen kleur heeft.
Het ligt er maar net aan wat de uitvoerder er mee doet. |
Citaat:
|
Volgens mij heeft het alleen effect als je er zelf in geloofd.
|
Wat heb je dan precies meegemaakt??? Geef eens een voorbeeld.
|
Citaat:
|
Ik geloof in grijze magie
maar wat is het doel van je verhaal? Of we er in geloven of niet? Of we er iets mee doen? Of we mensen kennen.... :confused: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |