![]() |
vooroordelen...
Vooroordelen..
Wat hoorde je? Er wordt geroddeld, geroddeld...over mij? Ach laat ze, blijkbaar ben ik intressant, hoor ik er ook nog bij... Mijn neus? Niet recht genoeg? Zo ben ik geboren, probeer jij dat dan ook, met jouw niet-perfecte oren. Mijn figuur, Niet als Naomi of Leontien? Ach ik eet tenminste, zit niet aan de coke, of is dat een vooroordeel misschien... Wat zeg je? ik praat te weinig? ben ik stil? ach misschien laat ik mensen uitpraten, klein verschil... Wat hoorde je? heb ik kapsones? vind mezelf zo goed? Wahaha sorry hoor maar word dat echt over mij gezegd? nou dan kent men mij wel heel slecht... maar goed! Mensen, mensen, altijd iets te zeiken, altijd over een ander, het word eens tijd, dat ze eerst een naar hun eigen kijken! groetjes sabine |
een weinig dichterlijk, maar wel zeer waar.
|
was ook eens een keer de bedoeling om het niet echt dichterlijk te laten klinken...vind dat dit onderwerp erg veel speelt en soms irriteerd me dat heel erg dus heb ik het hier maar ff uitgekotst!moet kunnen toch... :D greetz sabine
|
Citaat:
[edit] ik bedoel: van het probleem waarover je schrijft, dus niet van 'willen uitkotsen' -> ja dat ook wel maar dat bedoelde ik dus niet [/edit] |
me too but wat de hek ik ben zoals ik ben en ik verander voor niemand ( offe in ieder geval niet voor mensen die zo zijn..snappie?)en het zal me ook geen worst intresseren wat andere van me denken of vinden als ze me niet kunnen hebben kijken ze in plaats van naar me maar naast me!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |