Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Bassie en Adriaan (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=263265)

FireCracker 29-10-2002 18:00

Bassie en Adriaan

Ze stoppen ermee!!! ze stoppen er gewoon mee... jank... iemand anders die het net zo erg vindt?

N00dles 29-10-2002 18:24

"Dag vriendjes en vriendinnetjes" krijgt nu wel een beetje een andere betekenis...

Martijn 29-10-2002 18:28

:D

tis wel heel jammer maar iedereen praAt er nu over alsof ze overleden zijn man

marlies 29-10-2002 18:59

ik vind het wel jammer, maar we hebben hier alle banden dus ik kan altijd kijken als ik wil :D

Vash! 29-10-2002 19:04

Niet getreurd jongens en meisjes, ze zullen vast nog wel eens herhaalt worden hoor :).

Maar sjesus joh die twee zijn ook al zo oud :eek:

mario 29-10-2002 19:10

logisch dat er geen nieuwe afleveringen en shows meer komen die 2 moeten al zo'n beetje met de rolstoel gebracht worden. Maar ik heb altijd genoten van Bassie en Adriaan en het is ook leerzaam voor kleine kinderen dus, lijkt het mij een goede zaak als ze het wel regelmatig herhalen

Daangerous 29-10-2002 19:39

Bas en Aad: YOU RULE, THNX VOOR EEN GEWELDIGE OPVOEDING!

Rioto 29-10-2002 20:02

Noem me zielig maar als ik aan het zappen ben .en ik zie bassie en adriaan dan laat ik em dus mooi daarop staan.

Geniaaal voordat dat ze in een bakkerij gaan werken en ze verbouwen heel die bakkerij en dan komt die chef met een stokbrood achter ze aan ...Fock wat is dat grappig :D

Martijn 29-10-2002 20:17

die in amerika zijn leuk :D

Ieke 29-10-2002 20:24

Het is jammer ik vond het altijd geweldig, maar ze zijn toch ook wel aan het pensioen toe. Maar het was FANTASTISCH!

Gothic 29-10-2002 20:36

ik was een fan :D, we hadden alle afleveringen toen op banden, grijs gedraaid... tja, hopen dat ze genoeg blijven herhalen :)

Doelloos 29-10-2002 20:42

Ik vond die Baron altijd wel grappig!! :p
Maar die Bassie is echt een vies mannetje geworden man!! jugh!!
Vreselijk gewoon en die Adriaan lijkt nu meer op een opa dan op een acrobaat!! Maar het was altijd wel leuk!! (y) maar nou is het wel tijd vind ik voor ze om ermee te kappen, je kan altijd nog de herhalingen kijken..

16NiceBoy 29-10-2002 20:58

Citaat:

Doelloos schreef:
Ik vond die Baron altijd wel grappig!! :p
Maar die Bassie is echt een vies mannetje geworden man!! jugh!!
Vreselijk gewoon en die Adriaan lijkt nu meer op een opa dan op een acrobaat!! Maar het was altijd wel leuk!! (y) maar nou is het wel tijd vind ik voor ze om ermee te kappen, je kan altijd nog de herhalingen kijken..

Ja, okeej...
Maar wat maakt het uit hoe ze eruit zien?!
Als de kinderen het maar leuk vinden toch?
Daar gaat het toch om??

Boogie 29-10-2002 21:40

Vroeger was het heel leuk, maar als ze nog meer nieuwe programma's zouden maken, zou het steeds slechter worden, omdat ze te oud worden. Je moet een keer stoppen.

Siyabonga 29-10-2002 22:12

mja, ik vond het wel leuk, maar niet zo van goh, dan en dan komt bassie&adriaan, dus dan zit ik voor de tv
maar ach... ze zijn al 60 en 67, duz ze mogen ook wel es met pensioen.

En mensen, wees niet geteurd, op 4 januari 2004 is pas hun laatste optreden ;) :)

16NiceBoy 29-10-2002 22:13

Citaat:

vleermuissie schreef:
mja, ik vond het wel leuk, maar niet zo van goh, dan en dan komt bassie&adriaan, dus dan zit ik voor de tv

En mensen, wees niet geteurd, op 4 januari 2004 is pas hun laatste optreden ;) :)

Japz, en er komen waarschijnlijk nog 4 nieuwe videobanden van B&A in de winkels..
Onderandere een videoband met circusfragmenten van Circus Bassie en Adriaan

Vaag mannetje 29-10-2002 22:23

Citaat:

vleermuissie schreef:

hehe ik dacht altijd dat adriaan ouder was ... totdat ik het net op tv hoorde dat het andersom was...

...

vroeger zovaak ernaar gekeken.... nu weet ik bijna nix meer van wat ik gezien heb..

Doelloos 29-10-2002 22:26

Citaat:

16NiceBoy schreef:
Ja, okeej...
Maar wat maakt het uit hoe ze eruit zien?!
Als de kinderen het maar leuk vinden toch?
Daar gaat het toch om??

Jaaaaa dat is wel zo maar ik vind ze nou wel heel oud worden om voor acrobaat te spelen!! :eek:
Ik denk niet dat die Adriaan nog veel kan doen die kerel is wel 60 ofzo nou man en dan nog acrobaat spelen is ook ongelovig voor die kinderen!!
Ik vind het wel goed dat ze gaan stoppen ze spelen dat nou al zo lang word ook wel es tijd om te kappen!! maar dat vind ik dan.. :)

16NiceBoy 29-10-2002 22:26

Citaat:

Doelloos schreef:
Jaaaaa dat is wel zo maar ik vind ze nou wel heel oud worden om voor acrobaat te spelen!! :eek:
Ik denk niet dat die Adriaan nog veel kan doen die kerel is wel 60 ofzo nou man en dan nog acrobaat spelen is ook ongelovig voor die kinderen!!
Ik vind het wel goed dat ze gaan stoppen ze spelen dat nou al zo lang word ook wel es tijd om te kappen!! maar dat vind ik dan.. :)

Ja, ieder zijn eigen mening he :)

Tox 29-10-2002 22:40

Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad, Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan, dat zijn de beste vrienden die je maar kunt vinden ect ect ect

Doelloos 29-10-2002 22:46

dag vriendjes en vriendinnetjes fijn dat jullie er zijn :rolleyes:

Spoeleh 29-10-2002 23:00

tja ik snap het wel maar ik begrijp het niet ;);)

nee maar was idd echt een super serie, heb ze allemaal op video. waren echt mijn jeugdhelden :D

maja ze konden niet veel nieuws meer maken en de shows zullen ook niet veel meer geweest zijn! hopen voor de "nieuwe jeugd" dat de seríes nog wel lang herhaald worden!

battlestar 29-10-2002 23:17

Citaat:

Daangerous schreef:
Bas en Aad: YOU RULE, THNX VOOR EEN GEWELDIGE OPVOEDING!
dat wilde ik maar even gezegd hebben..

zij gaven mij een beeld bij het woord pedofiel (y)

Gothic 30-10-2002 07:09

Citaat:

*BattleStar* schreef:
zij gaven mij een beeld bij het woord pedofiel (y)
En nou ben je stoer :rolleyes:

heldin 30-10-2002 11:24

Ik vind ze echt afgrijselijk... zoals ze gister bij B&W zaten te vertellen dat ze precies doen wat 'de kinderen' willen en dat ze alles voor 'de kinderen' doen en blablabla en dat 'de kinderen' villa achterwerk niks vinden want dat is bedacht door volwassenen die denken te weten wat 'de kinderen' willen zien.. neee, Bassie en Adriaan doen precies dat wat 'de kinderen' willen en er is geen enkel kinderprogramma dat hun niveau heeft *kots*

Ik zie dat ik zo ongeveer de enige ben die het niet erg vind dat ze stoppen. Ik heb ze nooit leuk gevonden en als ik er nu iets van zie snap ik écht niet dat er zoveel mensen zijn die ze geweldig vinden omdat ze leuke en leerzame programma's zouden maken...

16NiceBoy 30-10-2002 11:44

Citaat:

mijsje schreef:
Ik vind ze echt afgrijselijk... zoals ze gister bij B&W zaten te vertellen dat ze precies doen wat 'de kinderen' willen en dat ze alles voor 'de kinderen' doen en blablabla en dat 'de kinderen' villa achterwerk niks vinden want dat is bedacht door volwassenen die denken te weten wat 'de kinderen' willen zien.. neee, Bassie en Adriaan doen precies dat wat 'de kinderen' willen en er is geen enkel kinderprogramma dat hun niveau heeft *kots*

Ik zie dat ik zo ongeveer de enige ben die het niet erg vind dat ze stoppen. Ik heb ze nooit leuk gevonden en als ik er nu iets van zie snap ik écht niet dat er zoveel mensen zijn die ze geweldig vinden omdat ze leuke en leerzame programma's zouden maken...

Watvoor programma's vond jij in je jeugd dan eigenlijk wel mooi? :S

Hukkie 30-10-2002 11:49

Citaat:

mijsje schreef:
Nee hoor je dtaat niet langer alleen :)

Ik ben erg blij dat ze ermee stoppen, vooral door die vieze taaie schijtclown. Moreel correcte lachjes om nietszeggende en onsamenhangende grapjes aan elk eind van het programma, slagroomtaart (wat zit daar voor leerzaams in voor kleine fans?), alles-is-voor-Bassie (ik herhaal...), BAH! Het is een uitgemolken program: er is een probleem, Bassie en Adriaan komen er maar niet uit, Bassie roept in het wilde weg iets slims en Adriaan heeft op het nippertje de oplossing gevonden. Ik had het na een keer wel gezien.
(En daarbij heb ik een nog grotere hekel aan Bassie gekregen toen hij bij de Stalkshow over de tieten van Georgina Verbaan begon; "allemamachies wat zijn ze gegroeid!"http://www.smilies.nl/square/sqsick.gif Ziekelijk.)

Kortom: blij dat ze eindelijk vetrekken.

heldin 30-10-2002 12:04

Citaat:

16NiceBoy schreef:
Watvoor programma's vond jij in je jeugd dan eigenlijk wel mooi? :S
Ik keek vroeger naar Sesamstraat, het Klokhuis en heel veel programma's van Villa Achterwerk: Buurman Bolle, Achterwerk in de kast, Buurman en Buurman en van die series als Mijn vader woont in Rio. Verder keek ik naar tekenfilmpjes van Kindernet: Boes, Dr Snugles, Ovide enz.

Het heeft denk ik wel met mijn opvoeding te maken dat ik Bassie en Adriaan zo slecht vind. Ik ben opgegroeid met de kinderprogramma's van de VPRO en pas best laat kwamen daar de tekenfilmpjes van Kindernet bij. Maar Bassie en Adriaan heb ik nooit leuk gevonden

Andijvie 30-10-2002 12:30

Citaat:

mijsje schreef:
Ik keek vroeger naar Sesamstraat, het Klokhuis en heel veel programma's van Villa Achterwerk: Buurman Bolle, Achterwerk in de kast, Buurman en Buurman en van die series als Mijn vader woont in Rio. Verder keek ik naar tekenfilmpjes van Kindernet: Boes, Dr Snugles, Ovide enz.

Het heeft denk ik wel met mijn opvoeding te maken dat ik Bassie en Adriaan zo slecht vind. Ik ben opgegroeid met de kinderprogramma's van de VPRO en pas best laat kwamen daar de tekenfilmpjes van Kindernet bij. Maar Bassie en Adriaan heb ik nooit leuk gevonden

Ik heb precies hetzelfde :)
(kijk nog steeds graag naar VPRO jeugdprogramma's trouwens :) )

Feestbeest nummer 1 30-10-2002 12:49

Citaat:

Big Daddy schreef:

tis wel heel jammer maar iedereen praAt er nu over alsof ze overleden zijn man

Alsof dat nog lang op zich laat wachten :rolleyes: :D
Maar, B&A, jeugdsentiment.....vooral als ze op Kreta zijn en die steen zoeken...OMG, spanning ten top! :D (y)

superpoepdoosje 30-10-2002 12:54

*heeft ze net op tv gezien zonder schmink*

Van mij mogen ze stoppen, ze zijn al oud en hebben volgens mij hun 'bloeitijd' al achter de rug. Die Adriaan met al z'n rimpels :eek:

heldin 30-10-2002 13:13

Citaat:

Andijvie schreef:
Ik heb precies hetzelfde :)
(kijk nog steeds graag naar VPRO jeugdprogramma's trouwens :) )

ik ook :)

Rollo Tomasi 30-10-2002 13:19

Mijn gebeden zijn verhoord! (y)

Uice 30-10-2002 14:55

Ik heb ook altijd pech!

Siyabonga 30-10-2002 15:02

Citaat:

Juice schreef:
Ik heb ook altijd pech!
:D:D
Citaat:

*BattleStar* schreef: zij gaven mij een beeld bij het woord pedofiel (y)
en ik heb geleerd dat er na 12 maanden, 52 weken een jaar verstreken is :D

FireCracker 30-10-2002 16:40

Citaat:

vleermuissie schreef:

en ik heb geleerd dat er na 12 maanden, 52 weken een jaar verstreken is :D

haha, ik ook :D (y) al die liedjes... prachtig toch? ik had een bandje (van de zwitsal, jaja, sloebers zijn we...) helemaal grijsgedraaid... en ik ben toen een keer naar ze toe geweest.. prachtig... maar ja, ze moesten er inderdaad een keer mee stoppen... en over de VPRO, wat zijn die programma's erg zeg! (behalve zaai en purno de purno natuurlijk :D)

Olafant 30-10-2002 16:46

Citaat:

N00dles schreef:
"Dag vriendjes en vriendinnetjes" krijgt nu wel een beetje een andere betekenis...
dit was het dan al weer

bertbart 30-10-2002 19:34

Citaat:

Rollo Tomasi schreef:
Mijn gebeden zijn verhoord! (y)
idd, owww wat had ik een hekel aan die twee :mad: Ik was echt blij gemaakt met een dode mus, want na de aankondiging van het item bleek dat ze pas is in 2004 stoppen... omg :mad:

bertbart 30-10-2002 19:35

Citaat:

mijsje schreef:
Ik keek vroeger naar Sesamstraat, het Klokhuis en heel veel programma's van Villa Achterwerk: Buurman Bolle, Achterwerk in de kast, Buurman en Buurman
me 2 :D maar ik was sowieso niet echt gek op kinderprogramma's...

16NiceBoy 30-10-2002 19:36

Citaat:

bertbart schreef:
idd, owww wat had ik een hekel aan die twee :mad: Ik was echt blij gemaakt met een dode mus, want na de aankondiging van het item bleek dat ze pas is in 2004 stoppen... omg :mad:

tssssssssssss ......... :confused:

Martijn 30-10-2002 20:14

Ja Januari 2004 ozow laatste optreden samen, daarna gaat 'Bassie' misschien solo als clown optreden en 'Adriaan' misschien een boek schrijven of jeugdprogramma's maken d8 ik..

RainDrop 30-10-2002 20:46

flauw programma :D , zit er ni mee in, komt nog wel terug da programma

battlestar 30-10-2002 22:11

Citaat:

Gothic schreef:
En nou ben je stoer :rolleyes:
??

Uice 31-10-2002 16:21

driehondervijfenzestig dagen in een jaar...
driehondervijfenzestig dagen na elkaar...
twaaluf maander, twee&vijftig weken...

wij zijn de ferry's, wij zijn de ferry's, en wij zijn heel klein!
maar wij kunnen, als wij dat willen, stukken groter zijn!
wij houden van rust en wie ons stoort, die zit met een probleem
wij zullen hem treiteren, pesten en plagen, toch hij de benen neemt!

maar het leukste zijn de liedjes over talen...

luister heel goed
naar dit liedje
en je leert de spaanse taal heel snel!

Rioto 31-10-2002 16:26

ik weet niet of iemand het gezien het interview op hart van nederland met ze ...

Dat laaste was GENIAAAL!! zag je die adiaaan heel nep lachen en dan ineens droog kijken MUHAHAH jammer dat ze stoppen.

16NiceBoy 31-10-2002 16:29

http://www.villabijkust.nl/~villanl/circus_voor.jpg

GTST Rulzz 02-11-2002 10:38

Het is maar goed dat ze stoppen, het werd steeds moeilijker Adriaan van Bassie te onderschijden.

CraigDavid 02-11-2002 13:04

dat werd ook is tijd
vroeger keek ik wel af en toe
maar nu??
en ik kan ook niet begrijpen waarom iemand banden van hun zou kopen. :confused:

16NiceBoy 02-11-2002 13:31

Citaat:

CraigDavid schreef:
dat werd ook is tijd
vroeger keek ik wel af en toe
maar nu??
en ik kan ook niet begrijpen waarom iemand banden van hun zou kopen. :confused:

Omdat hun het misschien wel leuk vinden ? :S

Chill 02-11-2002 15:17

Robin de robot was ook cool!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.