![]() |
mijn gezicht... bah
ik gebruik een spulletje tegen mijn jeugdpuistjes, heeft de dokter me voorgeschreven.. ik moet 's ochtends en 'savonds één of ander alcohol spulletje erop doen.. en savons daarna ook nog een zalfje met waterstof.
ik gebruik het al een jaar ofzo.. maar ik krijg er echt zo'n rood hoofd van... en mun huid schilfert enzo.. het ziet er echt niet uit... dus ik doe elke dag ook camouflage en poeder op.. anders kank echt niet over straat.. maar weet iemand een beter middel tegen puistjes, en hoe krijg ik mun gezicht minder rood enzo? thanx oja, en schrubgel heeft ook geen zin tegen de schilfers :S |
diane35 pil,dat hielp bij mijn vriendin heel goed.
|
maar das sterk spul toch?
|
ik denk dat dat schilferen komt omdat je huid te droog is, dat heb ik tenminste altijd. misschien helpt een creme voor de vette huid? http://forum.scholieren.com/wink.gif
|
Je bedoelt zeker inderm? Heb ik ook gebruikt en ik kon er ook niet tegen.
Dan kun je er echt beter mee stoppen! Want wat je nu hebt is vast ook niet fijn, ik heb best een gevoelige huid en voor mij en voor jou misschien ook wel is het het beste om gewoon niet al te veel met je huis te kloten niet teveel boenen en schoonmaken en dingen erop smeren maar gewoon veel water en verder met rust laten. |
Hoi,
Ik gebruik benzoylperioxidehydrogel van de dokter. Hier droogt je huid ook wel van uit, maar als je gewoon een supergoede dagcreme gebruikt heb je daar weinig last van, ook helpt het als je het spul een hele poos van te voren voor dat je weggaat opdoet en dan gelijk dagcreme en dat weer in laten trekken en dan nog een laagje dagcreme ofzoiets. Helpt bij mij echt heel goed. Heb veel minder last dan vroeger. Maar zal bij iedereen wel verschillend zijn. -xxxx- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |