![]() |
Stilzwijgend
Stilzwijgend
Ooit beloofde jij mij de eeuwige vlam van onze band Waren wij stilzwijgend gelukkig in het tezamen zijn Maar steeds meer besef ik dat de schaduw die je omringde je ware zelf is Ik wilde mijn leven vol bloemen aan je schenken Jouw hart naast het mijne dragen en jouw wonde verzachten Totdat jouw egoïsme, jouw pessimistische verlangen mij dreigde te verzuipen En je mij je woede liet zien… |
*auw*
*voelt zich een beetje persoonlijk toegesproken* mooi, heel hard en duidelijk:( |
wonde = wonden
Opzich wel mooi, niet super, niet gevoelig genoeg voor mijn gevoel, soms iets te veel geprobeerd iets mooi te verwoorden waardoor de echte boodschap wat je wil zeggen beetje verloren gaat... |
Citaat:
wond klinkt niet mooi wonden bedoel ik niet. Mijn boodschap vind ik [persoonlijk] is er goed uit te halen. Als ik het op een duidelijke/andere manier had moeten doen, wasset een hard, veel te duidelijk en 'kwaad' gedicht.. Wie weet doe ik dat trouwens toch wel, om me af te reageren;) |
Citaat:
Duidelijk..mwah. Ik betwijfel of jullie interpretatie dezelfde is as wat ik precies bedoel. iig thanks :) |
komt aardig wat gevoel over... :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |