![]() |
Leeftijdsverschil (alweer een jah)
Iedereen zal wel denken daar heb je weer zo'n topic. Maar meestal gaat het om een jonger meisje met een (veel) oudere jongen. Nu in mijn geval is het andersom. Zelf ben ik 17 (bijna 18) en de jongen waarom het gaat is net 16 geworden. Bovendien zit ik in 6VWO en hij in 4 VWBO. Hij vond mij erg leuk en ik hem ook wel, maar ik was bang dat dit niet zo gaan werken en heb het min of meer uitgemaakt. Maar nu loop ik al een paar dagen met een vreselijk rotgevoel rond.
Denken jullie dat deze relatie kans van slagen heeft, of is die inderdaad de beste (en pijnlijkste) beslissing geweest. |
Dat ligt aan jezelf, denk jij dat het kan slagen? En hoe denkt hij erover?
Kan er trouwens niet gewoon 1 groot topic ofzo over leeftijdsverschil worden gemaakt? :o |
Hmm, je hebt mijn mening erover al eens gehad. Als jullie gewoon goed met elkaar kunnen praten en jij er dus geen hinder van ondervindt dat hij jonger is, maakt het volgens mij ook niks uit.
Of het nu nog kans van slagen heeft, weet ik niet. Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als mijn vriendin - als ik die had - het eerst min of meer uitmaakt (hoe eigenlijk?) en vervolgens terugkomt op haar beslissing. Het zou me weinig vertrouwen geven.. Sterkte iig. |
Jah, maar hij smst me al vanaf dat ik zei dat ik ging twijfelen of ik het echt niet wil proberen. Ik weet het nog steeds niet, ik vind het zo moeilijk.
Ik heb het over msn met hem over gehad heel lang, ook omdat het nou niet duidelijk was wat het nou precies voorstelde tussen ons. |
collega van me (22) had een vriendin van 26, ging heel goed hoor (weet niet of je hier wat aan hebt, maar het komt dus wel voor dat de vrouw/meid ouder is)
|
geef het gewoon een kans meissie... als je het niet eerst een kans geeft zul je het nooit weten. je loopt je nu al af te vragen of je er wel goed aan hebt gedaan. ga er gewoon voor, zie hoe het loopt en vraag je over een half jaartje nog eens af of het wel snor zit...
volgens mij geeft het geen problemen hoor... toen ik zestien was, was ik samen met iemand van nog net geen vijftien, en jezus, veertien, dat lijkt zo joooooooooooonnnnnnnng!! maar het is maar een getalletje hoor meis... als ie nou twee jaar ouder was, zou hij nog altijd maar diezelfde leuke jongen zijn... xxx |
Omg, 2j verschil.
Nu serieus.... Op men 17 heb ik een relatie met een 36-jarige vrouw gehad. Nee m'n nek zwelt nu niet, enkel om aan te tonen dat rijpheid relatief is... En wat doen richtingen er zo toe? Is hij dom en jij slim? Werkt voor korte tijd, na een tijd gaat hij zaken waar jij over denkt niet kunnen snappen, werkt dus moeilijk op lange termijn. Hangt er wat van af dus... |
Ik houd ongeveer voor mezelf aan dat ik een grens heb van 4 jaar in 2 kanten.
(dus tussen de 13 en 21) Maar vaak komt het er eigenlijk op neer dat ik meer kijk op 2 jaar. Maar goed. Het kan makkelijk opzich. Mijn beste vriend is 2 dagen jonger als mij. En heeft een vriendin die anderhalfjaar ouder is als hem. Het werkt perfect. (en ik heb Jurgen nog nooit zo meegemaakt, tering wat is hij door haar veranderd. Ach jah => liefde) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |