![]() |
Meeting
ik had van els [raaah] begrepen dat zij en deftoontje het eens waren over een meeting rond de kerst...
dus de vraag is wie hier zin in heeft, waar we dit gaan doen en op welke datum het gaat gebeuren... ik denk dat we de meeting het beste in eindhoven of amsterdam kunnen doen want dan komen de meeste mensen |
als het in amsterdam rond kerst is kom ik wel en neem ik gelijk mn vriendin mee die hier dan is woooooooo ze poste ook wel eens :)
|
jaah. leuk!!:) maar dan wel in Amsterdam aub, anders kom ik waarschijnlijk niet :(
Datum maakt me niet uit, want het zal toch wel in de kerstvakantie zijn dan lijkt me, dus dan heb ik alle tijd:) |
eej das wel een leuk idee jah :) nah ik meld me zoals altijd maar weer aan.. en ik stem ook voor amstttterdam :)
|
*blaat* misschien zit ik dan wel in spanje ofzow :(:( dus als:
|
ja ik vind dus van wel :)
oh en trouwens: - amsterdam of eindhoven, mij allebei best - graag wel op een doordeweekse dag |
ufke en ik hebben vandaag een half jaar verkering jeuj :):) en ik ben ziek hoera :(
|
rond kerst!?!? het is nog geen eens november! doe es normaal, en plan een meeting voor binnenkort :rolleyes:
|
Citaat:
Voodoo Glow Skulls in haarlem-meeting? |
Citaat:
|
als ut goed is zit ik dan in duitsersland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
ja doordeweek is goed plan.
Ik pleit voor A'dam. bah profielwerkstuk bah en tentamens tijd voor een ontspannende meeting! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
AMSTERDAM wordt het dus want daar willen de meesten heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
just kiddin'.. kies allemaal maar raak ofzo |
Citaat:
meeting in deurne dus |
Citaat:
|
als het amsterdam is dan kom ik ook een keer ipv altijd weer zeggen dat ik kom en dan niet komen :p
|
Citaat:
|
VGS OWNEN!!
haarlem :| |
Citaat:
|
kan er dan geen voodoo glow skulls utrecht meeting komen? dus met z'n allen naar de ekko?
|
of nee! een roy paci & aretuska utrecht meeting! :p
|
ow ja hoor, roy paci & aretuska is naar 22 februari verplaatst :rolleyes: de poepdozen
nouja dan heeft iedereen tenminste genoeg tijd om er nog een nachtje over te slapen als we dan een meeting houden ;) |
als ik geld heb kom ik ook wel..
|
Citaat:
|
hmm Opzich lijk me het best grappig om te zien wie er altijd nou zo stoere praat hebben tegen me ...en kan ik eindelijk Raah is een beatdown geven !
|
Citaat:
2. je mag geen meisjes slaan |
Citaat:
Ga je vast niet leuk vinden. En E-L-S slaan is ook niet aardig .. :mad: |
Citaat:
|
up
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom alleen als het voor een leuk optreden is of als ik helemaal niks te doen heb en het in eindhoven is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Owkee, Amsterdam it is......:)
Iemand suggesties wat te doen daar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: