![]() |
Sex gebruiken om je bemind te voelen?
Ik geloof dat ik de laatste tijd alleen sex gebruikt om me bemind te voelen, het ergste is dat ik sinds kort geen vriend meer heb en daardoor een beetje los geslagen ben, ben zowiezo al naar bed gegaan met een vriend van me (die dus nu geen houding tegenover me weet) en met een kennis ook al. Lastig is ook dat het kan mij niet boeien als mensen denken dat ik nu een slet ben, ik geloof dat ik momenteel niet zo van mezelf houd en ik zie nu sex als liefde bij gebrek naar echte affectie. Ik zou graag reacties op mijn probleem willen zien maar ga nou niet een beetje stom zitten posten dat ik maar geen sex moet hebben, want als je zin heb, heb je hoe dan ook zin. Dus wat vinden jullie er van? En hoe moet ik dit aanpakken???
BVD Me. |
Ik heb een sex - relatie met m'n ex, heb hier geen echte behoefte aan, maar samen afspreken als je mekaar nog graag ziet en zin hebt... K zie het kwaad ervan niet in. We weten beiden waar we staan, en wat we doen, en zien mekaar degelijk graag (t is niet omdat je samen geen toekomst hebt en geen relatei kan hebben dat je nioet kan vrijen... We zijn al 3 keer samen geweest, 7 maand, 1 en 3 maand... Dus loop niet te zeuren hierover ofzow); maar ik kan het wel met meerdere mensen.
Ikzelf ben gewoon zo open op dat gebied, en ik vrij anders met de vrouw waar ik echt van houd dan met een vriendin die ik gewoon graag zie. Gevoelens zijn wel een vereiste. Ik ken nog iemand die iets gelijk doet aan wat jij doet - ze gedraagt zich zo geil mogelijk en heeft zo veel mogelijk hete seks met haar partner, omdat ze denkt dat ze zo zijn aandacht bij haar kan houden... Ze denkt dat mannen eerder op haar vallen voor seks ook, wat ik spijtig vind want ze is een prachtmeid. K ben een beetje bang dat je zo ook zo'n gevoel gaat krijgen, samen met een naam (boeit op zich niet zo, wel dat je op den duur niet gaat weten of m nu interesse voor je hebben om je persoon of voor de seks.) K zou zeggen, als je je er goed bij voent geen prob.... Maar dat doe je dus duidelijk niet. Wel daarom 2 tips : - Zoek iemand waar je dit mee kan doen, bv open goede vriend waar je goed mee kan praten en die begrijpt wat je juist wil, en of je meer wil of niet; - Doe wat andere doen als ze zin hebben : masturbeer. Herontdek mss nieuwe techieken, leer je g-spot vinden of leer "tegen het randje fietsen" (zie beide topics in recente posts), fantaseer over iets anders... Dit helpt je zowiezo je lichaam te leren kennen, en maakt seks met z'n 2 (3 4 5 ... :D ) nog zoveel leuker. Verder voor het psychische aspect : zoek een manier om je vrienden duidelijk te maken hoe ze jou kunnen laten zien dat ze je graag zien (als ze dit wel doen, zoek anders echte vrienden... :o ), zonder tot seks over te gaan. Met sommige vrienden knuffel ik gewoon graag urenlang, zonder meer, stil en dicht tegen elkaar, soms wat spelen, of ze slapen naakt dicht naast me. Als je dit kunt zonder bijbedoelingen of zonder erna meer te voelen kan je er mss veel voldoening van krijgen? Hope I helped... |
Citaat:
want strax ben je echt gek op iemand zget die jah hallo die gaat toch nog langs zijn ex/sexrelatiepartner (mooi woord voor dat spel :P) |
Citaat:
|
'' Sex gebruiken om je bemind te voelen? ''
Sex maakt een relatie vaak veel hechter! Dat kan vaak zo ver gaan dat je niej meer weet of je nou verliefd bent of niet. |
Ik deed dat in het verleden ook. Ik had sex met heel veel mensen tegelijk (nou ja, niet allemaal tegelijk, maar je snapt me wel ;))
en volgens mij was dat alleen omdat ik dan het gevoel kreeg van 'Kijk mij es, kijk es hoe ik in trek ben!' Het is echt zielig als je zo denkt, maar dat gaat wel over. In een relatie moet je zeker niet zo denken, maar ook hier doe ik het weer; ik voel me niet aantrekkelijk als mijn vriend eens geen sex wil. Als hij erg opgewonden van me wordt, vind ik dat supervleiend en voel ik me inderdaad bemind. Sex geeft mij een gevoel van aantrekkelijkheid. Maar het is niet dat ik het erom doe ofzo. |
Citaat:
en een naam heb je die gehad? |
Citaat:
Kheb er ook wel eens een gehad. ZIj had niemand Ik had niemand Zij wilde sex Ik wilde sex Afspraak: Zolang we allebei geen vaste relatie hebben 'helpen' we elkaar. |
Citaat:
hoe reageerden jullie oudershier op dan |
Citaat:
|
Citaat:
ze zaten laast al te zeuren omdak 2 meisjes had in 1 week 8erme kaar dus je wilt zeggen dat jouw ouders het tollereren als je alleen een sexrelatie hebt? sorry hoor amar dat komt er bij mij niet in :rolleyes: |
Citaat:
Dus geloof mij, als ik zeg dat ik daar gewoon iets mee heb dan zullen ze het nooit te weten komen dat het alleen voor de sex is... |
Citaat:
ik heb het erover als je ouders weten DAT het een SEXrelatie is |
Citaat:
|
Citaat:
Dus hoe wil je hebben dat ze uitvinden dat zoiets alleen voor de sex is? |
Citaat:
|
Citaat:
En horen door de tel? Eeehm, ooit gehoord van een mobiel en een slot op je deur? |
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nooit met iemand naar bed willen als ik er niks mee had... Misschien als ik erg zat zou zijn... maar voorlopig ben ik bezet en voel ik me dus 'bemind' (raar woord overigens magoed)
|
Ik heb na mijn ontmaagding.. binnen 4 maanden met heel veel jongens naar bed geweest.
Bemind voelen? mja ik weet niet, ik had nogal een klote tijd.. lag in de knoop met mezelf.. en ik wou gewoon aandacht wou van jongens. Dat soort aandacht. En je krijgt zeker het het woord slet achter je aan.. maar toen kon het me NIKS schelen. Het was voor mij.. even weg vluchten.. aandacht krijgen "leuk" gevonden worden.. en om me daarna als ik weer in me bed lag weer onwijs klote te voelen. maarja |
Citaat:
want je zet het even van je af maar daarna krijg je er volgens mij gigantisch spijt van...? |
Ik heb hetzelfde in mindere mate - met alleen zoenen dus. Als je je op zaterdagavond alleen voelt, is dat toch wel een makkelijke manier om je zoals jij zei bemind te voelen... Het probleem is alleen dat ik me er niet erg lekker meer bij voel.
Ik weet niet of jij er op dit moment mee zit... Want dan kun je er beter mee stoppen. Als je het wel lekker vind en fijn en weet ik het, zie ik er het nut niet van in.... ik kan me er wel iets bij voorstellen (hoewel ik geen kennissen heb waar ik zo maar even naar bed mee kan gaan! Ben ik te nieuwsgierig als ik vraag hoe je dat gedaan hebt?).... |
Citaat:
|
Citaat:
boeit je dat nix die naam :S? |
Citaat:
En bovendien interesseert het mij niet dat een hypocriete, schijnheilige zak mij een slet noemt. Als het hem niet bevalt, moet hij er geen gebruik van maken. |
Citaat:
die naam hou je lang en dan is het zo als je straks echt een jongen leuk vind, dan zeggen vriendin jah zij is slet heeft dit en dit gedaan kans dat die je dan neemt is veel kleiner :S |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |