![]() |
zweethanden...
Hey, ik heb zover als dat ik het me kan herinderen altijd al last gehad van kleffe handjes. Veel meisjes viel het meteen op en ik durf dan ook nooit zomaar met iemand hand aan hand te lopen... hebben sommigen van jullie daar ook wel last van en weten jullie toevallig wat je daar aan doen kan?
groeten ZOmer (y) |
misschien dat talkpoeder helpt?
|
Bij mij komt dat alleen door stress..
Ach ja, nu in de winter heb ik last van koude handen :d |
talkpoeder idd,
misn een soort handenbadje nemen, dat helpt wel bij zweetvoeten.. (paar druppels theee tree oil in een bak water, handen om en om 10min erin laten) |
Ik heb ook áltijd kleffe handen, ook al zijn ze ijskoud. Soms zijn ze drijfnat, maar normaal gewoon altijd klef. Heel vervelend wanneer je mensen een hand moet geven, of je moet een papiertje vasthouden of je legt je handen op tafel en laat zo mooie afdrukken achter :(
Je hebt wel wat zalfjes, maar die helpen bij mij voor geen meter. Talkpoeder helpt wel, en je hebt ook deodorant die transpiratievocht tegen gaat, dat helpt ook wel op je handen :) |
Wassen met zeep. Bij incidentele zweethanden werkt dat in ieder geval, ba.
|
waarom staat er een (y) bij je verhaal? :confused: Nou ja.
Ik heb het soms ook, maar wat bij mij meestal helpt is gewoon je handen vaak afvegen aan je broek. :D Sja... klinkt een beetje gek, maar het valt niemand echt op, ofzow. |
ik heb het ook zwaar, gewoon klote. maar niet altijd, hetligt echt aan mijn stemming, bij een sollicitatiegesprek heb ik het altijd, en wanneeer ik de ouders van iemand waar ik voor het eerst ben een handje geef, dan heb ik het ook altijd, klotezooi!!!!!
wat bij mij helpt; als ik in een cafee sta dan hou ik met mijn linkerhand mijn bier vast. mijn rechterhand laat ik dan geheel ontspannen, en die wordt dan meestal wel helemaal droog en blijft dat ook. bij meisjes; zolang je handen zweten niet onder d'r kleren gaan!!! voel eenbeetje aan r over d'r kleren heen. totdat je jezelf op je gemakt voelt bij die chick en met je handen, en dan komenje handen zeker in orde!!! Jij houdt het droog endat meisje niet meer hahahaha Verder geloof ik niet in een echte oplossing, misschien dat talkpoeder tijdelijk helpt. gewoon niks om geven dus... |
Heb ik ook altijd last van... aan de pc is het heel erg, m'n rechterhand om de muis is helemaal nat.
Ik maak ze gewoon regelmatig droog aan m'n broek... |
Citaat:
Ik heb gewoon echt CHRONISCH zweetjatten. Talkpoeder misschien een optie. Dat heb ik nog niet geprobeerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |