![]() |
De pil??
Mijn vriendin wil aan de PIL, maar waar kan ik die halen?? MOET ik daarvoor naar de dokter om een recept te halen of kan ik ook gewon naar de APOTHEEK toe gaan?? En kan ik als JONGEN ook bij mijn huisarts de PIL voor HAAR halen?? alvast bedankt
|
volgens mij is de pil alleen op huisartsrecept verkrijgbaar
(of juist niet :confused: ). lijkt me sterk dat de huisartsm in voorraad heeft. met een recept mag iedereen het medicijn dat daarop staat voorgeschreven bij de apotheek halen --> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=121185 |
Citaat:
Waarom zou jij hem moeten gaan halen? Kan ze dat niet zelf? |
je moet hem met dokters recept halen, en ik geloof dat alleen zij zelf dat kan.
de dokter moet natuurlijk wel kijken welke pil het beste voor haar is... kus my baby |
En als je de pil haalt...krijgt zij dan nog een rekening binnen?? Ze is ziekenfonds verzekerd..
|
Citaat:
|
Haar ouders mogen het liever niet weten....Maaruh hoeveel gaat zo'n pil kosten?? En hoe werkt het met nieuwe halen??
|
Citaat:
|
Aha....dus je hebt eigenlijk geen problemen met rekeningen ofzo als de verzekering ze betaald??
|
Citaat:
|
Hey,
De pil is inderdaad enkel op doktersvoorschrift verkrijgbaar. Indien haar ouders het niet mogen weten, kan je misschien eens samen met haar naar een dokter gaan die je vertrouwt. Dokters krijgen soms gratis "monsters" van allerhande medicatie, misschien kan je hervan gratis pillen krijgen tot je het wel aan haar ouders durft vragen, het doktersvisite kan dan wel op jouw naam. Hopelijk ben je hier iets mee, ara |
toen ik de pil wilde halen moest ik er perse bijzijn want ik moest een gesprekje hebben ofzow dus ik denk dat je je vriendin beter mee kan nemen. en trouwens, dokters hebben beroepsgeheim, dus die mogen ook niks aan haar ouders vertellen. daar kan ze dan ook nog eens nadrukkelijk naar vragen. en de pil daar hoef je niks voor te betalen, dat gaat gewoon via de verzekering (gloofik.. of een of andere instantie)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |