![]() |
Bloedarmoede
Ik ben al een tijdje moe en duizelig enzo.
Dus ging ik vorige week naar de dokter en daarna bloed prikken en vandaag belde de dokter dat ik bloedarmoede heb! Waarschijnlijk krijg ik ijzerpillen maar ik heb gehoord dat je ook bloedarmoede kan krijgen van de pil... Weet iemand hier iets meer van of zijn er mensen die zelf wel eens bloedarmoede gehad hebben? Demi |
als je van die pillen krijgt ben je binnen no time weer de oude
|
Tip, neem elke dag een boterham met stroop. Dat zit echt bordenvol ijzer, een klein mespuntje is meestal al genoeg.
|
ik heb al voor de tweede keer bloedarmoede en na 2 maanden pillen slikken ben je er meestal al weer vanaf, dus vergeen zorgen over maken.
het kan door vanalles komen. |
2x gehad
eerste keer vertikte ik het om die VIEZEEEE pillen te slikken, maar het ging toch gewoon over, tweede keer niet eens pillen gekregen, was heel erg licht... |
Citaat:
|
Bloedarmoede kan heel irritant zijn ik heb het eigenlijk al heel lang..
Een aanrtal jaar terug kreeg ik te horen dat ik last had van een ijzertekort en dus kreeg ik pillen. Alleen was het na deze 30 pillen niet over! Dus heb ik nu in totaal zo'n 2 jara die pillen geslikt. Het helpt bij miuj wel een beetje maar niet helemaal.. Ik hoop voor jou dat het na een maandje pillen slikken weer over is. Over het algemeen zijn mensen er daarmee snel vanaf duss.. Oja ik vond die pillen helemaal niet vies hoor! Alleen vind ik de bijwerkingen zwaar minder! -KTF- Janneke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |