![]() |
Welke zalen kom je?
ik ga naar...
Concertgebouw Barneveld De Kei, Ede ACU, utreg Ekko, Utreg en dan zeg maar vaker dan 1 keer in de zoveel tijd :-) |
Vera Groningen
Oosterpoort Groningen af&toe 013 Tilburg af&toe Melkweg Amsterdam af&toe Podium Hardenberg |
ga nooit naar concerten...:(
|
W2, Den Bosch
Doornroosje, nijmegen Waterfront, rotterdam Rotown, Rotterdam Melkweg, Amsterdam Goudvishal, Arnhem |
Vera, Groningen
Oosterpoort, Groningen Kom ik het meest :) |
Vaak:
013 - Tilburg Effenaar - Eindhoven soms: Melkweg Paradiso HMH |
Vera, Het Podium en af en toe Melkweg
|
Citaat:
|
De Melkweg - Amsterdam
Magnifiosi - Lisse De Stip - Nieuw Vennep |
gigant - apeldoorn
goudvishal - arnhem |
melkweg
OCCII 013 (zeer zelden) HMH (zeer zelden) soms komt er wel eens wat in patronaat, QBus of tivoli maar het is er nog niet van gekomen om daar heen te gaan |
Citaat:
<nutteloze post> |
Melkweg
Waterfront 013 Nighttown |
de Kade
de melkweg HMH en een heel enkele keer in paradiso |
Euhm..
Melkweg, 013, en hier in Bergen op Zoom kom ik vaaaak in de Blokstallen (mjah, kruising discotheek/concertzaal) en als er iets te doen is t Arsenaal.. :) |
Wel wat vaker geweest in:
Patronaat - Haarlem (is zowat mijn tweede huis ;)) Fietznfabriek - Haarlem Lichtfabriek - Haarlem Melkweg - Amsterdam De Hoeve - Hoofddorp Magnifiosi - Lisse Solution - Hillegom 013 - Tilburg HMH - Amsterdam Verder wel eens een keertje geweest in: LVC - Leiden Ahoy - Rotterdam N201 - Aalsmeer Tivoli - Utrecht (binnenkort) Casca - Heemstede (jaja ;):D) |
Citaat:
|
Vera roelt{_@!#)*P(#@!%*O@$!*&$@^@!111
|
Citaat:
of tegengekomen in Kampen ofzo :confused: |
Baroeg
|
uhm ligt er maar net aan wanneer waar iets is, ik zou opzich voor een gave band overal wel heen gaan.... alleen misschien de verste puntjes van nederland nie omdat je dan nie meer met de trein terugkan enzow
waar ik weleens ben geweest: doornroosje w2 willemeen peron 55 jera melkweg ekko 013 effenaar HMH |
where ive been
Rotown r'dam waterfront r'dam goudvishal arnhem LVC leiden doornroosje nijmegen w2 den bosch melkweg a'dam 013 tilburg HMH a'dam patronaat haarlem Koornbeurs delft fijnst vind ik waterfront, patronaat, lvc, w2, melkweg.. allemaal redelijk normale formaat zalen, dus niet groot en niet klein 013 is precies goed voor de wat grotere bands |
Effenaar en 013 het meeste
ik ben ook wel in de Melkweg en W2 geweest |
Ik trek geen volle zalen zeggen ze altijd tegen me...
|
Tagrijn
Melkweg Paradiso |
veel:
melkweg 013 metropool atak Goudvishal weinig tot heel weinig: rotown Oosterpoort De kade Speakers |
Citaat:
|
Tivol1, Utrecht (6x)
Melkweg, A'dam (4x) 013, Tilburg (3x) HMH, A'dam (2x) Ahoy', R'dam (3x) en nog wat zaaltjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |