![]() |
wat is de leukste grappigste beste reclame??
ik trap af met die van sire , de maatschappij dat ben jij
|
centraal beheer reclames zijn (bijna) altijd grappig
danoontje POWERRR vink leuk en die van mc donalds met die kippen in die auto.. erg droog 4 uur cup a soup :cool: enz. enz. |
die reclame's van sire...
Hoi Els wil je neuken? Zo lekker droog.. |
k vind die van prince wel leuk, die van dat jochie dat voor zn oma optreed.. en di evan praxis(schrijf k verkeerd..) 'die huizen hier lijken wel erg op elkaar he?' :D
|
De Amstel serie blijft leuk
"Sta ik in beeld?? >>JA" :D :D Ook de andere bierreclames zijn wel leuk; Grolsch-> je hebt verliefd, en je hebt verliefd :) Heiniken-> ZEGGEN ZEGGEN ZEGGEN! Biertje?? :D en nog vele anderen (Sire, Even Apeldoorn bellen waren altijd wel grappig, Delta Loyd.. etc) |
Amstel en Cup-a-soup
Nu.. even.. niet! (y) |
Ah!!! u komt voor het huis van tante agaath?? kom....
|
KANIS EN GUNNINK!!!!!
:D egt twee van die droogkloten |
Citaat:
|
Citaat:
|
NU EVEN NIET!!!
|
Donny van Heineken
Sjors van Cup a Soup Johnny D van Magnum :eek: :eek: (y) :D Kanis en Gunnik zijn ook heel cool |
Die ene met dat arrestatieteam...Die huizen hier lijken wel erg
veel op elkaar he? :D Ik weet neit meer waar die van is, ik d8 Ikea ofzow |
Citaat:
|
in het leven heb je makkelijke en moeilijke vragen: als hans mij om opslag vraagt zeg ik: uhm.... NEE
en deze huizen lijken wel veel op elkaar he? |
de maatschappij, dat ben jij
alhoewel ik denk dat 't niet echt werkt... |
die van de maat-schap-pij da ben jij zijn erg tof.. en die cup a soup idd.. dat ie met dat steppie binnen kome
je bent nog steeds boos heh? jammer hoor |
Citaat:
en die van sjors van cup a soup. en van het vleeskeurmerk, ff checkuh. en van DANOONTJE POWERRRRRRRR!!! :p ;) :D |
Die Amstel reclames blijven ook leuk (hoewel het bier niet te zuipen is). ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die met die lilliputter op die shetlandpony IVANHOEEEEEEEEE
geweldig:d |
die van de koffiemachine.
met dat liedje:D geweldig is dat liedje:) (y) :eek: |
Kvind die nieuwe van Calvé Pindakaas ook wel cool: dat jochie die bal helemaal zo hoog op het balkon van Dick Advocaat legt :D
En die andere van Calvé met de blauwe fles Ketchup. *spuug* Yuck :P |
Die jongen die z'n slot van z'n scooter vergeet (met hetzelfde gemak gooi je het in de afvalbak)
en die van die vrouw op de Dam wiens radio wordt gejat als ze haar benen in haar nek heeft liggen. :D die 'even apeldoorn bellen'... zijn meestal wel grappig |
Die met die tuinkabouter bij de psychiater!!! hahaha die is echt geniaal ... dat stemmetje ook echt hahaha
'nee dat is de vaste plek van mn broer met zn kruiwagen... :o ' en die andere met die telefoon met switchfunctie voor romeinse cijfers ofzo... en dan dondert die gast van zn stoel haha... geweldig... en ik vond ook die ene leuk met die dwergen die die auto gaan molesteren 'niet mokken, maar dokken!' echt geweldig hoe ze op die auto staan te hakken :D jammer dat ze die van de buis gehaald hebben... |
Citaat:
|
Die van die nerd tussen allemaal stapels papier, staat ie te pissen, zegt ie: ben ff aan t downloade hoor :D volgens mij is ter promotie van die bieb ofzo
|
Citaat:
En die kabouter bij de psychiater. En nooit op het grasveld? Neej, dat is de vaste plek van mijn broer, met zijn kruiwagen :( :D :cool: |
Welke ik trouwens ook heeeeeel leuk vind: die van
Zijn nieuwe koffiemachine bracht veel gehoor jammer maar hij had er nog geen koffie voor Haar nieuwe koffie was een schot in de roos maar zonder machine toekomstloos!!!! Grappig...... |
Citaat:
dat meen je hopelijk niet serieus? :eek: (n) |
Die van Iglo pizza's, die kerels zijn echt zo cool en doen echt geen flikker :D
|
Citaat:
|
Captain Iglo!
Kijk, de vistickdief! Die zullen wij eens een lesje leren! Laten wij onze schat stelen? NEE! (y) jeugdsentiment |
ik vind van die koelie en die auto met die olifant en dat hij heel stoer aan komt rijden lag helemaal kapot sjors je bent een eikel kom kom maar
van cup a soup |
ik vind oa de tuinkabouter reclame erg kewl... weet niet waarvan ie is...
"daar staat mn broer, met zn kruiwagen" :D en die van 'stevige soep' blijft ook leuk... met dat kleine jochie en die leuke papa :) |
Captain Iglo?
Een ouwe vent met een grijze baard op een eiland vol met kleine kinderen? Neigt naar pedofilie. Sinterklaas ook trouwens. |
calve pindakaas met dat jochie die bal op balkon gooit
Zeker delta loys met die dwerg op zo'n shetlandertje enn waar is die reclame ook alweer van "het begint pas echt leuk te worden als je zelf mee kan doen" .. met die vent die tegen nepglas aanloopt enz. enz. zo zijn er nog wel meer leuke |
De meeste zijn al genoemd (amstel, cup a soup) en die vent met dat kleine paardje is ook geinig. Ik vind trouwens de reclame van het WNF heel mooi (met al die jonge beesten)
|
Citaat:
|
Unox...
Boer met stok wil over slootje fierljeppen... :rolleyes: :D U kent de rest wel, en anders moet je m eerst maar eens zien. T is flauw om m hier te gaan vertellen wat er dan gebeurd. :) er zijn trouwens nog wel meer leuke reclames de laatste tijd. (y) |
Calve pindakaas, met dat jongetje en die voetbal :D:D
|
zeker die van kanis&gunnik, echt meestelijk gewoon :D Ow en die van palm vind ik ook zo leuk, wil je............samen met mij in het stamcafe van mij en mn vrienden een palmke gaan drinke :D
|
sultana!! die nepbelgische met de stem van zon documantairemaker erachter :p
kanis en gunnik is :cool: en crazybertje.nl palm |
Amstel reclames zijn meestal ook wel goed,
- Die met die biljartende vrouwtjes: "Sta ik in beeld?" :eek: :D - Gozer aant hooghouden: "1, 2, 3, 4, 5, 80.... hey jongens!" (y) |
die nieuwe van footlocker met die lamp in die doos
erg goed gevonden. |
Die van de Lotto! Mijn eigen naaikamertje?? Ooooh...een KAART! Bloemen? Voor mij???!!!
En natuurlijk van Sire! Optieven, ouwe graftak! |
Citaat:
Alle cup a soup reclames zijn ook dope! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |