![]() |
[Hotmail] Ik kan me inbox niet in
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Als ik probeer in te loggen of vanuit Messenger probeer me inbox te openen gebeurt er gewoon niks ( grote witte vlakte :()
|
Er was een storing bij Messenger. Moet je ff kijken bij de help van je Messenger, en dan info over status... En vaak kun je dan nog wel gewoon inloggen via http://www.hotmail.com/
|
ook via www.hotmail.com lukt het niet
|
Citaat:
instaleer ie ff ofnieuw (download mozzilla en probeer dan nog eens wedden dat je via mozzilla wel in kan loggen?) |
Citaat:
Je zou ook eens kunnen proberen om al jouw tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Dat doe je door Extra => Internet Opties => Bestanden Verwijderen. Dit process kan wel even duren als je deze handeling nooit uitvoert. Succes! |
Citaat:
ik had dat ook een keer omdat je hotmail in totaal 3x refeshed ofzo dat deed die niet stond op maximaal 1x refreshen ofsow. mozilla geinstaleerd deed die wel mee dus moest aan ie liggen ie opnieuw geinstaleerd en klaar :-) probeer dat maar eens succes!! |
Citaat:
ik vind het namelijk maar een rare verklaring, ik refresh heel vaak en heb dat nog nooit gehad. |
Citaat:
werkt dat in mozilla wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft het niet gewoon met de cookies te maken dan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |