Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Zou het bij meisje altijd pijn doen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=264614)

Wolfpac101 31-10-2002 00:25

Zou het bij meisje altijd pijn doen?

Als u meisje nog maagd is he en ge wilt voor eerste keer sex met haar hebben...
stel ze is supernat en superontspannen: kan dit dan nog pijn doen of niet?en zijn de meeste meisje dan meestal gespannen?want kheb zo bang eigelijk dat ik haar pijn ga doen.Ook al zou het zeker niet met opzet zijn kzou het nog supererg vinde,ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven.als ze pijn heeft is da niet echt zo he.En als ik veel mensen hier hoor ja dan hebben veel meisje eerste keer fel pijn gehad.Zijn er mischien dingen wat ik kan doen zodat ze minder pijn heeft?ander standje of mischien zorgen dat ze al een keer is klaargekomen en daardoor meer ontspannen is?i wouldn't know dus als ge mij mischien kunt helpen.ik sta open voor u raad :)

ZHAzha 31-10-2002 06:09

Bij mij deed het heel erg pijn.. maar er was ook niks speciaals en romantische aan..

DUS

Zorg dat je in een vertrouwde omgeving met d'r bent.
En een lang voorspel?en zorg dat ze ontspannen is!
De eerste x hoeft geen pijn te doen.. doe rustig aan dan zal het wel allemaal mee vallen.

Beyoned 31-10-2002 08:09

Citaat:

ZHAzha schreef:
Bij mij deed het heel erg pijn.. maar er was ook niks speciaals en romantische aan..

DUS

Zorg dat je in een vertrouwde omgeving met d'r bent.
En een lang voorspel?en zorg dat ze ontspannen is!
De eerste x hoeft geen pijn te doen.. doe rustig aan dan zal het wel allemaal mee vallen.

bij me ex deed het niet zeer mah dat komt omdat we er 3 dagen over deden :o

als iemand details wil hoor ik het wel :)

Ellennnn 31-10-2002 08:09

bij mij ook maar dat was omdat ik me gewoon van de zenuwen nog niet kon ontspannen. we hebben het wel geprobeerd maar het lukt gewoon nog niet. Is een kwestie van oefenen denk ik en dan lukt het vanzelf wel en ik neem aan dat het dan ook niet meer pijn doet.... hoop het in ieder geval ;)

Beyoned 31-10-2002 08:14

Citaat:

Ellennnn schreef:
bij mij ook maar dat was omdat ik me gewoon van de zenuwen nog niet kon ontspannen. we hebben het wel geprobeerd maar het lukt gewoon nog niet. Is een kwestie van oefenen denk ik en dan lukt het vanzelf wel en ik neem aan dat het dan ook niet meer pijn doet.... hoop het in ieder geval ;)

khoop het ook voor je (K)

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 08:56

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
khoop het ook voor je (K)
zoals hiervoor als is gezecht een vertrouwde omgeving..ergens waar het lekker warm is..
Vertrouwen is heel belangrijk..
je moet gewoon heel zachtjes doen en stoppen als zij dat wil.. als je heel zachtjes en rustig doet...gewoon relaxen....
en als het de eerste keer niet lukt maak je niet druk en probeer het gewoon later nog een keer... het heeft geen haast :)
lieve woordjes fluisteren kan je trouwens goed helpen om haar op haar gemak te stellen...
wijntje erbij... kaarsjes....maak er een romantische eerste keer van dat stelt haar op haar gemak en dan kunnen jullie er later aan terug denken als een goeie eerste keer

succes en veel plezier
:)

Beyoned 31-10-2002 08:57

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
zoals hiervoor als is gezecht een vertrouwde omgeving..ergens waar het lekker warm is..
Vertrouwen is heel belangrijk..
je moet gewoon heel zachtjes doen en stoppen als zij dat wil.. als je heel zachtjes en rustig doet...gewoon relaxen....
en als het de eerste keer niet lukt maak je niet druk en probeer het gewoon later nog een keer... het heeft geen haast :)
lieve woordjes fluisteren kan je trouwens goed helpen om haar op haar gemak te stellen...
wijntje erbij... kaarsjes....maak er een romantische eerste keer van dat stelt haar op haar gemak en dan kunnen jullie er later aan terug denken als een goeie eerste keer

succes en veel plezier
:)

laat die wijn mah zitten :D

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 08:59

Citaat:

laat die wijn mah zitten :D
waarom? vrouwen houden van wijn...jah geen hele fles maar gewoon een glaasje... wordt je losser en ontspannen van :)

bovendien=wijn romantisch :D

Beyoned 31-10-2002 09:03

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
waarom? vrouwen houden van wijn...jah geen hele fles maar gewoon een glaasje... wordt je losser en ontspannen van :)

bovendien=wijn romantisch :D

WIJN=GOOR

)Vampje( 31-10-2002 11:00

Ik denk als zij écht 100% ontspannen is, en nat, dat het dan niet echt pijn zal doen.

Beyoned 31-10-2002 11:00

Citaat:

Vampiria schreef:
Ik denk als zij écht 100% ontspannen is, en nat, dat het dan niet echt pijn zal doen.
]

denk ik ook :-)

Wolfpac101 31-10-2002 11:32

ma stel dat ze toch nog wat pijn heeft he zou ik dan stilletjes doorgaan of volledig stoppen en op andere keer opnieuw proberen?want kameraden van mij ja die hun meisjes hadden hun eerste keer ook pin de eerste paar keren en hij is doorgegaan.ma ik weet nie of da zo ideaal is want doet toch hennig pijn als ik da hoor vertelle.en ja tupac.netmenu wijn is goor :)

iebke* 31-10-2002 11:52

by my deed het heel veel pyn. Maar dat was omdat ik me niet ontspande denk ik. Kvond het echt rot :(

Beyoned 31-10-2002 12:31

Citaat:

iebke* schreef:
by my deed het heel veel pyn. Maar dat was omdat ik me niet ontspande denk ik. Kvond het echt rot :(
was je er wel klaarvoor dan

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 13:04

Citaat:

was je er wel klaarvoor dan
je moet niet teveel na gaan zitten denken anders werkt het niet goed... en das toch zonde van zoiets leuks/lekkers...??

Beyoned 31-10-2002 13:13

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
je moet niet teveel na gaan zitten denken anders werkt het niet goed... en das toch zonde van zoiets leuks/lekkers...??
helemaal mee eens.

mah je kan nog zo weinig over denken ensow mah als je er niet klaar voor bent lukt je zoiezo niet dan zit het verkeerd 8er de oren

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 13:15

Citaat:

helemaal mee eens.

mah je kan nog zo weinig over denken ensow mah als je er niet klaar voor bent lukt je zoiezo niet dan zit het verkeerd 8er de oren

beetje drank verdoezelt een hoop...
nee just joking als ze er niet aan toe is niet doen...is alleen maar zonde

Beyoned 31-10-2002 13:16

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
beetje drank verdoezelt een hoop...
nee just joking als ze er niet aan toe is niet doen...is alleen maar zonde

hoesow zonde?
net alsof je het MOET doen ofsow
vink domme opmerking er is niets zonde aan
als je ergens niet klaar voor bent is dat niet zonde das gewoon normaakl

die tijd komt dan nof wel

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 13:17

Citaat:

hoesow zonde?
net alsof je het MOET doen ofsow
vink domme opmerking er is niets zonde aan
als je ergens niet klaar voor bent is dat niet zonde das gewoon normaakl

die tijd komt dan nof wel

ik bedoel als je het toch doet terwijl je er niet klaar voor bent verpest je alleen maar een mooie eerste keer...

Beyoned 31-10-2002 13:19

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
ik bedoel als je het toch doet terwijl je er niet klaar voor bent verpest je alleen maar een mooie eerste keer...

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ik d8 al

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 13:21

Citaat:

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ik d8 al
wat dacht jij dan?? dat ik bedoelde dat het zonde was om het niet te doen??
nee ik zou het zonde vinden om het wel te doen...
tenslotte is een eerste keer toch iets om later aan terug te denken...

Beyoned 31-10-2002 14:15

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
wat dacht jij dan?? dat ik bedoelde dat het zonde was om het niet te doen??
nee ik zou het zonde vinden om het wel te doen...
tenslotte is een eerste keer toch iets om later aan terug te denken...

ik vergeet nooit meer das 1 ding dat cker is

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 14:39

Citaat:

ik vergeet nooit meer das 1 ding dat cker is
hmm eigenlijk heb ik 2 1e keren gehad probeer dat maar is te begrijpen :P

Beyoned 31-10-2002 14:43

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
hmm eigenlijk heb ik 2 1e keren gehad probeer dat maar is te begrijpen :P
probeer dat mah eens uit te leggen ;)

Roos 31-10-2002 15:08

Nee natuurlijk niet....

Beyoned 31-10-2002 15:09

Citaat:

rosi schreef:
Nee natuurlijk niet....
op welke zin is dit?:|

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 15:13

Citaat:

op welke zin is dit?:|
op de hoofdvraag van deze topic i guess..

Boer_kameeL 31-10-2002 15:28

Nee, het doet niet altijd pijn. hangt van 2 dingen af :

- De partner : laat hij merken dat hij zacht en lief is, en van haar houdt, het kalm aan gaat doen, romantisch omgevingetje maakt, ... Dan get het al wat beter;

- het meisje zelf : als ze zich kan ontspennen (hangt af van haar id over ontmaagding, als al haar vriendinnen zeiden dat het pijn deed gaat ze dit sneller onbewust ook denken, imo.)

En verder is er ook een fysiek aspect natuurlijk, maar hier valt niets aan te doen, buiten dan tampons gebruiken ofzo, wat niet altijd werkt, .........

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 15:33

Citaat:

Boer_kameeL schreef:

- De partner : laat hij merken dat hij zacht en lief is, en van haar houdt, het kalm aan gaat doen, romantisch omgevingetje maakt, ... Dan get het al wat beter;

- het meisje zelf : als ze zich kan ontspennen (hangt af van haar id over ontmaagding, als al haar vriendinnen zeiden dat het pijn deed gaat ze dit sneller onbewust ook denken, imo.)

En verder is er ook een fysiek aspect natuurlijk, maar hier valt niets aan te doen, buiten dan tampons gebruiken ofzo, wat niet altijd werkt, .........

het is iid gewoon een kwestie van rustig en zachtjes doen...
das denkik wel belangrijk

StefanLovertje 31-10-2002 15:57

bij mij deed het geen pijn, maar het zal ook aan het standje liggen denk ik.

ik was gewoon super relax en 'k wilde het graag, en 't ging makkelijk

Beyoned 31-10-2002 15:59

Citaat:

Boer_kameeL schreef:

al neem je dit allemaal in acht neem mah van mij aan dat het wel pijn doet bij sommigen of wil je zeggen dat niemabnd zich hieraan heetf gehouden :|

KiMZz 31-10-2002 15:59

Citaat:

Wolfpac101 schreef:
Als u meisje nog maagd is he en ge wilt voor eerste keer sex met haar hebben...
stel ze is supernat en superontspannen: kan dit dan nog pijn doen of niet?en zijn de meeste meisje dan meestal gespannen?want kheb zo bang eigelijk dat ik haar pijn ga doen.Ook al zou het zeker niet met opzet zijn kzou het nog supererg vinde,ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven.als ze pijn heeft is da niet echt zo he.En als ik veel mensen hier hoor ja dan hebben veel meisje eerste keer fel pijn gehad.Zijn er mischien dingen wat ik kan doen zodat ze minder pijn heeft?ander standje of mischien zorgen dat ze al een keer is klaargekomen en daardoor meer ontspannen is?i wouldn't know dus als ge mij mischien kunt helpen.ik sta open voor u raad :)

Ik had de eerste keer veel pijn, maar ik was dus totaal niet nat en niet ontspannen, en eigenlijk was ik er ook nog niet aan toe... Maar goed, ik had ook op een ander topic al gezegd: als je goed nat bent en helemaal ontspannen doet t geen pijn, zelfs niet bij de eerste keer. :)

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 16:00

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Ik had de eerste keer veel pijn, maar ik was dus totaal niet nat en niet ontspannen, en eigenlijk was ik er ook nog niet aan toe... Maar goed, ik had ook op een ander topic al gezegd: als je goed nat bent en helemaal ontspannen doet t geen pijn, zelfs niet bij de eerste keer. :)
hoe weet je dat....?

Beyoned 01-11-2002 09:23

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
hoe weet je dat....?
hoe weet ze wat?

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 10:01

Citaat:

hoe weet ze wat?
of dat het dan nooit pijn doet...

en nee bij sommige m4eisjes zal het inderdaad wel pijn doen.. ondaks dat ze ontspannen/nat/eraan toe is..

lake bodom 01-11-2002 10:23

echt vaag, want eerste keer deed niet echt pijn,.. misschien kwam t omdat t toen zaterdagnacht was, en dus al veel hadden gedronken... maar tweede keer deed wel btje pijn///
maar kdenk wel dat t logisch is, want t maagdevlies scheurt dan.. en dat doet pijn

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 10:44

Citaat:

lake bodom schreef:
echt vaag, want eerste keer deed niet echt pijn,.. misschien kwam t omdat t toen zaterdagnacht was, en dus al veel hadden gedronken... maar tweede keer deed wel btje pijn///
maar kdenk wel dat t logisch is, want t maagdevlies scheurt dan.. en dat doet pijn

dat hoeft helemaal niet...niet iedereen heeft een maagdenvlies en bij meer als de helft scheurt het nooit... het is ook niet iets wat afsluit... het is een soort halve afscherming dat niet het hele gat afsluit... als je opgewonden genoeg bent rekt het gewoon uit en scheurt het niet....

kastdeur 01-11-2002 11:35

Tuurlijk kan het dan nog pijn doen, maar het hoeft niet, zoals bij mij bijvoorbeeld.

maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord:p), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover;)

KiMZz 01-11-2002 13:46

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
of dat het dan nooit pijn doet...

en nee bij sommige m4eisjes zal het inderdaad wel pijn doen.. ondaks dat ze ontspannen/nat/eraan toe is..

Hmz omdat ik dat gelezen heb..

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 13:49

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
Tuurlijk kan het dan nog pijn doen, maar het hoeft niet, zoals bij mij bijvoorbeeld.

maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord:p), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover;)

jah.. maar een beetje hulp van romantiek en extra voorspel helpt natuurlijk wel ;)

lake bodom 02-11-2002 09:56

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
dat hoeft helemaal niet...niet iedereen heeft een maagdenvlies en bij meer als de helft scheurt het nooit... het is ook niet iets wat afsluit... het is een soort halve afscherming dat niet het hele gat afsluit... als je opgewonden genoeg bent rekt het gewoon uit en scheurt het niet....
hm bij mij wel gescheurd, d8 dat dat altijd zo was...
maarja je zal wel gelijk hebben :)

Rooske 02-11-2002 10:50

Bij mij deed het wel een beetje pijn, maar het bijzondere en speciale (en na een tijdje het lekkere gevoel) overstemden de pijn.. Ik denk dat het bij elk meisje de eerste keer wel pijn doet, maar als ze goed nat is en ontspannen en vertrouwd bij jou is, moet het meevallen en moet het gewoon heel mooi zijn...
Veel plezier :) !

emperor crono 02-11-2002 23:01

Citaat:

Wolfpac101 schreef:
(...) ik wil sex met haar omdat het superfijn gevoel moet geven. (...)
:cool: wat weet je dat toch heerlijk subtiel te verwoorden. :D Maar i get the point.

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
(...) maak je er niet zo druk om. als je met haar gaat vrijen, neem ik aan dat dat een keuze is van jullie beiden. leg niet zo`n nadruk op dat penetreren (eng woord:p), heb het gewoon fijn met elkaar en spreek af dat als zij niet meer wil, jij dan stopt.

zo denk ik erover;)

Amen. (y)

Wolfpac101 03-11-2002 13:47

Citaat:

ikheetfroukje schreef:

zo denk ik erover;)

nie slecht bedoeld ma als ge echt sex wilt euh dan is penetreren er toch wel bij hoor :) .ma tis inderdaad duf woord.ma kheb da nie gebruikt.suggesties voor mooiere benamingen ??????

KiMZz 03-11-2002 13:50

Go 'ikheetfroukje'!

Als je net iets met elkaar hebt begin je ook met het verkennen van elkaars lichaam, totdat je elkaar helemaal kent :) en dan komt die sex vanzelf... t Gaat ook niet om 'neuken' (zo beter) zelf, maar om het bij elkaar zijn/horen :)

Wolfpac101 03-11-2002 13:58

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Go 'ikheetfroukje'!

Als je net iets met elkaar hebt begin je ook met het verkennen van elkaars lichaam, totdat je elkaar helemaal kent :) en dan komt die sex vanzelf... t Gaat ook niet om 'neuken' (zo beter) zelf, maar om het bij elkaar zijn/horen :)

weet ik allemaal wel. :) en daar gaat het inderdaad om.maar ik had alleen het vraagske of het bij het meisje pijn zou doen de rest wat ik min of meer weet ofzo moet ik er dan toch niet bijvertellen he.want kheb da hier al eens ergens gepost: zonder knuffelen en kussen enzo als da niemeer kan zonder sex dan vind ik da :( ma nu ist nog geweldig dus :d en het zal wel zo blijve.she's great.......

KiMZz 03-11-2002 14:01

Hmz zie mijn reply ergens een stuk eerder in deze topic...

Jouw_Duiveltje 05-11-2002 11:49

Citaat:

Wolfpac101 schreef:
weet ik allemaal wel. :) en daar gaat het inderdaad om.maar ik had alleen het vraagske of het bij het meisje pijn zou doen de rest wat ik min of meer weet ofzo moet ik er dan toch niet bijvertellen he.want kheb da hier al eens ergens gepost: zonder knuffelen en kussen enzo als da niemeer kan zonder sex dan vind ik da :( ma nu ist nog geweldig dus :d en het zal wel zo blijve.she's great.......
bij sommige wel sommige niet zoals je hier overal kunt lezen..het kan alleen helpen als je het goed voorbereid

Beyoned 05-11-2002 12:01

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
bij sommige wel sommige niet zoals je hier overal kunt lezen..het kan alleen helpen als je het goed voorbereid
per meisje per cvoorberiding verschillend dus..

Jouw_Duiveltje 05-11-2002 12:06

Citaat:

per meisje per cvoorberiding verschillend dus..
juist!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.