![]() |
Harde schijf begint als een gek te laden -> Spyware of iets anders?
Ik had een tijd geleden het probleem dat de HD zonder reden als een gek begon te laden en ik kon dan ook niks met de PC. De computer was een zooitje, dus ik heb alles geformatteerd en wat dingen er opnieuw opgezet. Het ging enkele weken goed en nu heb ik hetzelfde probleem weer. Ik heb wel Kazaa(Lite), eDonkey en Direct Connect erop staan en ik had iMesh erop, nu weet ik dus niet of het hier van kan komen, of dat er iets anders kan zijn.
|
hehe, dat ligt volgens mij wel daaraan ja..
Ikw eet niet welke software welke spyware bevat, maar je hebt het iig zeker.. Dat soort software draait vaak ook op de achtergrond als je het niet zit.. |
Kan spyware zijn idd. Vooral iMesh zit er vol mee, en als je die verwijderd met Ad-Aware geeft iMesh allerlei errors als je het opstart. (hij werkt dan nog wel, alleen kun je de options enzo niet meer veranderen, goed instellen voor je Ad-Aware runt dus) ;)
|
Citaat:
|
realistisch bekeken kan spyware nooit je hd zo gek krijgen....
|
Citaat:
|
Spyware? Check AdAware
|
Citaat:
Savenow.exe etc... |
Office geinstalleerd? Zo ja; schakel FastFind uit.
Ook de indexering van je schijven door Windows veroorzaakt een flinke load. Ook uitzetten dus. |
Citaat:
|
Fastfind was niet aan. Welk programma zorgt voor de indexering van harde schijven???
Als ie zo aan het laden is geweest en ik uit ellende de computer opnieuw opstart krijg ik bij de schijfcontrole zo'n soort foutmelding: http://www.webdeveloping.nl/upload/?4540245703 Repareren werkt soms wel, soms niet en later krijg ik het in een andere directory. Verwijderen van die directory wil niet, dan zegt ie dat ie geen toegang heeft of zo iets. |
Indexering van je HD's kun je vinden Systeembeheer -> Computerbeheer -> Services en Toepassingen -> Indexing Service. Tenminste; als je Windows XP draait (waar ik vanuit ga).
Die GMT is trouwens dikke spyware. Zoek dus ergens AdAware op en clean je systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |