![]() |
Geesten??
Ik werd een paar weken geleden werd ik wakker en draaide me om, in de kamer zweefde mn overleden oma, ze had een witte jurk aan, ze was gewon helemaal wit. En ze keek bang, sindsdien heb ik het gevoel dat er 'iemand' bij mij is...
Zou ze me ergens voor waarschuwen ofzo?? |
kan best zijn, maar als je het zeker wil weten zou je naar een paragnost kunnen gaan...
|
meen je dit serieus, of mag hier een mooi hangslot op...
|
Citaat:
|
Hm, zeker weten dat je niet droomde/het verbeeldde? :)
|
als iedereen zo blijft reageren kan het mystiek forum net zo goed worden weggehaald...
|
ja idd, want tegenwoordig word je niet eens meer geloofd, of alles is maar toeval...
we zitten hier wel op mystiek he? onthoudt dat ff en kijk dan niet raar op als iemand z'n oma ziet... ik geloof je mevrouwtje! en nog steeds, als je een verklaring wil ofzo, ga dan naar een paragnost, die zijn er genoeg dus... |
Ik weet niet hoor maar altijd die reactie van heb je het niet verbeeld ofzow!? Daar word ge ronduit zot van weet je waar iedereen bang voor is voor een ONBEKENDE daarom gaan ze altijd er maar theorieen aan vastplakken en gaan ze er altijd een wetenschappelijke verklaring voor zoeken! Nou ja ge doet maar ik zeg er nix op maar het begint stillaan mijn oren wel uit te hangen... (niet slecht bedoeld)
Ma ja See Ya Blessed Be, Lhika |
is het niet gewoon logisch of aannemelijk om eerst een wetenschappelijke verklaring te vinden voor het zien van je overleden oma? Ik bedoel, dit is niet iets alledaags, en om nou meteen maar vanuit te gaan dat het een echte geestverschijning is, is te voorbarig.
|
Nou goed....! :rolleyes:
Lhika |
zullen we deze discussie voortzetten in het andere topic? :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |