![]() |
kun je een wachtwoord op bepaalde sites zetten?
ik wil dat mijn ouders op bepaalde sites niet kunnen komen omdat daar info op staat die hun niks aangaat. ik ben kwaad want we hadden afgesproken dat ze dat niet zouden doen en dat hebben ze dus wel gedaan!! ik wil ondanks dat graag op die sites blijven typen maar ik wil er dan een wachtwoord op zetten zodat zij het niet kunnen lezen, iig niet van de computers thuis.
weet iemand of dat kan??? |
ligt eraan waar je die site hebt staan
|
Dat kan volgens mij niet ;)
Je kan wel sex site's afschermen ofzow :p Maar das alles volgens mij :) |
zorgen dat jij anoniem, voor je ouders, op die site's bent :)
|
Hmm, ik weet niet of t werkt, maar als je het ip-adres weet van de site (dus niet de naam, maar het nummer..) dan kan je in je firewall dat adres blokkeren, en dan is het net alsof de server niet bereikbaar is!
Maarreh, niet om het één of ander, wat is er zo geheim dat je ouders niet mogen weten dan? (en kennelijk weten ze het toch al als ze daar kijken...) |
er is ook een bestandje %windir%\HOSTS
ben ff kwijt of dat in alle windows versies zit, je kunt er ook elke site redirecten naar een andere via ip's |
Ik heb het even getest met de site van lachvandedag.com, hun ip-adres is 80.84.229.168
Als je wilt dat alleen deze pagina het niet meer doet, kan dat met een firewall. Ik weet niet of het met alle kan, maar met Tiny Personal Firewall is het geen probleem. Hoe doe je dat? - Je dubbelklikt op het icoontje van je firewall onderin de taakbalk. - Klik op de knop Advanced - Je ziet hier nu allemaal regels staan enzo. Dubbelklik dan op de regel van Internet Explorer, waarbij staat TCP (out). - In het midden staat in zo'n pulldown menu Any Adres, kies daar nu Single Adres. - Vul in het venster eronder nu het IP-adres in, in dit geval 80.84.229.168 - Als laatste moet je dan onderaan bij action Deny kiezen. - Druk op toepassen, en voila, http://www.lachvandedag.com/ werkt niet meer! |
Citaat:
Is het trouwens een gewone site, of is het JOUW eigen site? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij win95 en win98 tik je dan 'command' en bij win2k 'cmd' (bij andere windhoos weet ik niet) en in die 'dos-box' die je dan krijgt tik je 'ping www.scholieren.com'. that's all |
Citaat:
Stel dat je niet wilt dat je ouders s.com zien, dan ga je naar een andere site toe. Klik je op geschiedenis, en dan het mapje met s.com verwijderen :) Is wel n btje irri om telkens te doen.. |
Citaat:
Wat jij zegt kan wel, maar om nou steeds je firewall aan te zetten en weer uit als je stopt met internetten is best vervelend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |